XXL Nutrition

Inject freq Test Enth.

Bezoekers in dit topic

Smalluser

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
1.092
Waardering
7
Gelezen op body page hoe denken de kenners hierover ?
- - - Laten we nu stellen, dat ik 300 mg test enanthaat elke maandag injecteer. Tegen de tijd dat de volgende maandag om de hoek komt kijken, zullen mijn spiegels een heel eind zijn gedaald, dan als ik opnieuw injecteer, zullen ze in een dag of twee weer stijgen. Er zal een periode van een paar dagen zijn, waarin ik lage test-spiegels heb, te laag voor significante spiergroei. De onstabiele spiegels werken contra-productief op spiergroei, dus in dat opzicht Cypionaat is beter en betere resultaten worden behaald, als een enkele wekelijkse dosis wordt overwogen.

Maar alles wat ik hoef te doen om jouw spiergroei te evenaren, is het injecteren van 150 mg op
maandag en de andere 150 mg op vrijdag, en zo door elke 4 tot 5 dagen en het zal hetzelfde werken als Cypionaat. Hetzelfde is waar met Propionaat, verdeel de doses, en injecteer het iets vaker, zoals elke twee tot drie dagen totdat je dezelfde wekelijkse dosis hebt als bij Cypionaat, behoud dezelfde wekelijkse doses ongeacht welke soort ester je hebt - - -

Betekent dit dat 500mg 1 per week zetten minder effectief is dan 2 x per week 250mg zetten ?

Hoor over het algemeen toch dat 1 x pw zetten voldoende moet zijn.

Groet Smalluser :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat het nuttige is om de eerste 4 weken te gebruiken. want danb heb je nog geen echte 'buildup ' in de bloedsomloop en heb je toch wat hogere test levels als je het 2 x in de week injecteerd.

Maar na 4 weken is er denk ik al genoeg test in je bloedsomllloop en zal het niet veel meer uitmaken wanneer je injecteerd als het maar word geinjecteerd.

Misschien dat jet het dus eigenlijk kan zien als een kickstart.
 
Betekent dit dat 500mg 1 per week zetten minder effectief is dan 2 x per week 250mg zetten

ja..zeker als het sus is. enant zit je al beter dan zou je er woesd.en vrijd. een prop bij kunnen zetten dan hou je ook een gelijke test level en cyp is een lange ester dus zou je daarbij ook een gelijk test level moeten hebben
 
Originally posted by nico
Betekent dit dat 500mg 1 per week zetten minder effectief is dan 2 x per week 250mg zetten

ja..zeker als het sus is. enant zit je al beter dan zou je er woesd.en vrijd. een prop bij kunnen zetten dan hou je ook een gelijke test level en cyp is een lange ester dus zou je daarbij ook een gelijk test level moeten hebben

zou dit betekenen dat je 750mg/wk sus. beter kunt injecteren om de 2a3 dagen. Wil het graag weten ga volgende maand hiermee beginnen
 
Back
Naar boven