Fitness Seller

Inject tip

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het komt best vaak voor dat er bij het terugtrekken van de naald uit de huid er vrij veel bloed of injectievloeistof mee naar buiten komt dit is vervelend maar vooral ook zonde.
Om dit te voorkomen kun je het volgende doen:

Trek voor je injecteert de huid iets opzij. Prik vervolgens de naald erin en injecteer. Als je nu de naald weer uit de huid trekt schuift de opzij getrokken huid over het injectie gaatje zodat deze direkt sluit.
 
Chemical zei:
Het komt best vaak voor dat er bij het terugtrekken van de naald uit de huid er vrij veel bloed of injectievloeistof mee naar buiten komt dit is vervelend maar vooral ook zonde.
Om dit te voorkomen kun je het volgende doen:

Trek voor je injecteert de huid iets opzij. Prik vervolgens de naald erin en injecteer. Als je nu de naald weer uit de huid trekt schuift de opzij getrokken huid over het injectie gaatje zodat deze direkt sluit.

nuttige tip Jerry, thanks!
 
zijn er hier mensen die injecteren dan ? :D lol
 
INJECTEREN!!!!!! Jullie zijn gek geworden, JUNKS!!! :D
 
Zit veel logica in :)
 
Deze tip zet ik even in het 'Leerzame threads ...' hoekje. :)

Denk dat er veel mensen wat aan kunnen hebben.
 
Kickje met een link naar een PDF waarin dit op de laatste pagina beschreven staat (Z-track injection). :)

[Link niet meer beschikbaar]
 
idd een goeie manier maar deze gebruik ik al altijd dus voor mij niet echt iets nieuw en is eigenlijk meer als je met iets moet spuiten wat geen contact mag maken met j huid en dat si met as niet het geval
 
wat valt er niet te volgen? ik zeg dat ik de z techniek altijd al gebruik, maar dat het in principe alleen nodig is bij vloeistoffen die niet in contact mag komen met je huid bijvoorbeeld alfs je ferro moet spuiten hier zit namelijk zwavelzuur in en dat is niet lekker op de huid.
 
als je gewoon een goede lange naald gebruikt en niet tesnel spuit zal dit niet snel gebeuren
 
Chemical zei:
Het komt best vaak voor dat er bij het terugtrekken van de naald uit de huid er vrij veel bloed of injectievloeistof mee naar buiten komt dit is vervelend maar vooral ook zonde.
Om dit te voorkomen kun je het volgende doen:

Trek voor je injecteert de huid iets opzij. Prik vervolgens de naald erin en injecteer. Als je nu de naald weer uit de huid trekt schuift de opzij getrokken huid over het injectie gaatje zodat deze direkt sluit.


Als je AS injecteert ga je intramusculair. De vloeistof die je huid zal tegenhouden door ze even opzij te trekken, zit die dan nog diep genoeg in de spier om toch niet verloren te gaan?? Of vinden ze tussen de in de spier en de huidlaag zowiezo hun weg naar de bloedbanen?

Ik heb ergens gelezen dat gewoon je naald even laten zitten, na de injectie, dit probleem ook oplost.
 
En wat ook goed helpt tegen het bloeden is meteen een watje met alcohol op de wond doen dan stopt het veel sneller gewoon een halve minuut er op drukken. Of dit ook helpt tegen het ontsnappen van de injectievloeistof ben ik nog niet zeker van maar hier heb ik meestal ook geen last van. Ik injecteer ook niet meer als 3 ml per keer bij 4ml loopt het er best vaak uit.
 
beetje oude thread maar goed, sommige willen nog wel eens douchen voor t prikken niet doen, daardoor kan t ook uit lopen

Een (hete) douche stimuleert de doorbloeding
 
Enormebumpslotje
 
Als je AS injecteert ga je intramusculair. De vloeistof die je huid zal tegenhouden door ze even opzij te trekken, zit die dan nog diep genoeg in de spier om toch niet verloren te gaan?? Of vinden ze tussen de in de spier en de huidlaag zowiezo hun weg naar de bloedbanen?

Ik heb ergens gelezen dat gewoon je naald even laten zitten, na de injectie, dit probleem ook oplost.
Precies gewoon de volgende dag rustig eruit trekken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven