Fitness Seller

Injecteerbare vitamine b12 / b-12 faq

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 558
  • Weergaven 116K
  • Volgers 58

Bezoekers in dit topic

Ah met 2 doosjes neurobion kom ik dan toe voor 12 dagen, juist gepast :D
 
heeft het nut om elke dag b12 of 'grotere hoeveelheid' per dag b12 in te brengen ? of zeik je het teveel aan b12 gwn weer uit ?
 
heeft het nut om elke dag b12 of 'grotere hoeveelheid' per dag b12 in te brengen ? of zeik je het teveel aan b12 gwn weer uit ?

Als er werkelijk een teveel aan B12 is dan zeik je het uit. Deze hoeveelheid mag best veel zijn aangezien het in de lever dacht ik opgeslagen wordt.
 
omdat vorig jaart had ik een kuurtje b12 genomen 10 amps in totaal om de 3dagen 1tje.
aangezien ik ijshockey gaan vond ik dat mijn conditie goed vooruitging ?
of was dit placebo.

anders wil ik wel eens meer proberen....
 
omdat vorig jaart had ik een kuurtje b12 genomen 10 amps in totaal om de 3dagen 1tje.
aangezien ik ijshockey gaan vond ik dat mijn conditie goed vooruitging ?
of was dit placebo.

anders wil ik wel eens meer proberen....

Geen placebo.
 
werkelijk 'legaal wondermiddeltje' dan héhé i need more:-p

+1
 
En gelijk knikker zei, teveel pis je wel uit, merk je wel als die geel achtig eruit begint te zien... meestal riek je het ook wel :D

Trouwens, ik heb die B12 vroeger IM gedaan .. nu ben ik derstraks Subcutaan spuiten gaan halen, en ..

ik breek het glazen ampul open .. maar mijn naald is niet lang genoeg voor het eruit te trekken.. ? En ik kan die naalden er niet vanaf halen ... ik was eerst aan 't denken voor mijn IM naald ff erop te zetten voor te trekken... maar die subcutaan zitten vast aan de spuit ..
 
En gelijk knikker zei, teveel pis je wel uit, merk je wel als die geel achtig eruit begint te zien... meestal riek je het ook wel :D

Trouwens, ik heb die B12 vroeger IM gedaan .. nu ben ik derstraks Subcutaan spuiten gaan halen, en ..

ik breek het glazen ampul open .. maar mijn naald is niet lang genoeg voor het eruit te trekken.. ? En ik kan die naalden er niet vanaf halen ... ik was eerst aan 't denken voor mijn IM naald ff erop te zetten voor te trekken... maar die subcutaan zitten vast aan de spuit ..

Van die myjectors met oranje? Die lukken toch bij mij, gewoon die spuit zover mogelijk in de ampul en dan als je aant optrekken bent de ampul iets schuinhouden.
 
2diq6b8.jpg

2rxaeyw.jpg



Deze .. Die naald past er echt niet in, kmoet ze echt al schuin houden en dan nog zelfs, ik krijg niet alles in m'n spuit.

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Terug naar IM als er geen oplossing is ..
 
2diq6b8.jpg

2rxaeyw.jpg



Deze .. Die naald past er echt niet in, kmoet ze echt al schuin houden en dan nog zelfs, ik krijg niet alles in m'n spuit.

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Terug naar IM als er geen oplossing is ..

Bij de apotheker andere spuiten halen ?

Trek ze leeg met zo'n groene, zet er dan die oranje op en hopsakee.
 
oranje hangt vast aan de spuit .. dus gaat niet
 
oranje hangt vast aan de spuit .. dus gaat niet

Dat zijn die 12 mm spuiten? Die heb ik ook en ik krijg er met gemak 1 ml uit zonder problemen, gewoon schuinhouden tijdens het eruithalen.
 
Deze .. Die naald past er echt niet in, kmoet ze echt al schuin houden en dan nog zelfs, ik krijg niet alles in m'n spuit.

Prutser je houdt ze gewoon een beetje schuin en begint te zuigen naarmate je de spuit vult hou je ze steeds schuiner tot je alles eruit hebt. Je laat een keer mischien 1 druppel nog in zitten. Big deal.
 
Prutser je houdt ze gewoon een beetje schuin en begint te zuigen naarmate je de spuit vult hou je ze steeds schuiner tot je alles eruit hebt. Je laat een keer mischien 1 druppel nog in zitten. Big deal.

Hehe, zoveel die sukkelen met die amps.
Btw vorige maand ging ik ook B12 amps kopen, kwam ik thuis van de apotheek, doosje open...wat zat er in test p van 50mg/ml amps van hun brand:D
 
Hehe, zoveel die sukkelen met die amps.
Btw vorige maand ging ik ook B12 amps kopen, kwam ik thuis van de apotheek, doosje open...wat zat er in test p van 50mg/ml amps van hun brand:D

Mooi man, ik ga vlug ook achter b12 nu :D
 
Hehe, zoveel die sukkelen met die amps.
Btw vorige maand ging ik ook B12 amps kopen, kwam ik thuis van de apotheek, doosje open...wat zat er in test p van 50mg/ml amps van hun brand:D

Lucky bastard!!! :D Heeft meer effect ook dan die ****ing B12, alleen goed om te leren injecteren, doet mij verder niet veel...

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Deze kun je subQ zetten, is geen probleem.

Je moet ook eens neurobion proberen, zijn er van 3ml met B1,B6,B12.
Neurobion best IM want deze prikt enorm als je ze subQ zet.

Neurobion breekt ook netter open, die sterop heb ik bij het breken al eens lelijk mee in mn vingers gesneden, mij niet meer gezien.
 
Insuline naaldjes van 12mm, geen probleem om IM te zetten?

En oh ja, nog even voor alle duidelijkheid.
Hoeveel keer nu zetten? 1-2-5x per week?
(is die sterop zoals op de afbeelding)
 
Man man man... Niemand bereid om te komen helpen met injecteren? :D
 
Ja die zijn zoals op de foto.
Gewoon iedere dag 1 amp zetten. Kan je ook SQ doen die sterop.

Waar ben je?
 
Back
Naar boven