XXL Nutrition

Injecteerbare vitamine b12 / b-12 faq

Bezoekers in dit topic

In Duitsland op verschillende plekken in de apotheek gevraagd, nooit succes. In Belgie hebben ze het overal alleen vaak maar 1 doosje van 10 ampullen. Dus moet je meerdere plekken langs. Laatst nog gedaan in Antwerpen.

Ik heb in Berlijn 5 doosjes gekocht hoor!
 
Ik heb in Berlijn 5 doosjes gekocht hoor!

Ik heb het vlak over de grens geprobeerd en daar was het steeds dat ik een recept moest hebben. Welke prijs is het in Berlijn. Dat kan ik via vrienden heel makkelijk laten opsturen.
 
7 euro dacht ik
 
Vitamine b12 is nu niet meer vrij verkrijgbaar in Duitsland toch?
Wel lekker spul trouwens, voortaan wel subcutaan zetten denk ik, scheelt littekenweefsel bij de spieren.
 
euhm , net besteld 2 weken terug , gewoon geod geleverd hoor :p
 
Hier gewoon bij de apotheek in Belgenland:D
 
Goed, weten we dat ook weer. :D
 
Beter onderzoek doen/lezennnnn :o
 
Laatst bewerkt:
Hoezo dan Jack? Word het nou vrij verkocht of niet?
Waarom zou die moeilijk lopen doen als iets vrij verkocht mag worden?
 
Hoezo dan Jack? Word het nou vrij verkocht of niet?
Waarom zou die moeilijk lopen doen als iets vrij verkocht mag worden?

Jawel toch wel,kan je zo meekrijgen hier maar sommige apothekers gaan

moeilijk lopen doen.
 
Vlaams praten is een pré dus? ;)
 
Zijn gewoon goed. Cyano moet je ook hebben. ;)
 
How come dan dat alles wat ik zon beetje terug lees de voorkeur toch gaat naar hydro omdat die beter opgenomen word, hiervoor had ik ook hydro maar die ware een stukkie prijziger, 25e/10amps van 1mg/2ml. Topspul was dat, had eindelijk eens fatsoenlijk honger :)
 
Ik gebruik altijd Neurobion amp. van 3ml. Dit is wel B1+B6+B12 per amp bevat 100mg B1, 100 mg B6, 1mg B12. voor een doosje van 6 amp betaal ik +/- 6 euro. Is in België vrij verkrijgbaar.
 
@ BBosman: cyano word het best opgenomen, zo uit mijn hoofd... zal natuurlijk niet bij iedereen hetzelfde zijn, maar dat terzijde.

B12 subcutaan zetten geeft mij veel meer honger dan wanneer ik het IM zet, hoe zet jij het?
 
Wat ik had gelezen is dat Hydro langer actief zou blijven in je lichaam omdat het de voorloper is van Cyano, maar maakt volgends mij niet zo veel uit, krijg gewoon goed honger van beide, heb tenminste geen moeite meer met een dubbele boterham

Begeleider zei IM, dus zet het IM
 
Back
Naar boven