MuscleMeat

Injecteerbare vitamine b12 / b-12 faq (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb je voorlopig dus meer dan genoeg. ;)
 
Is Intramusculair (in de spier) echt zoveel beter dan subcultaan zetten?

Zet het nu namelijk met een insuline spuitje in me buikvet...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb deze liggen. 1 ampul a 2ml per week? Of verdelen over 2x 1ml?
Of 2ml 2x per week?
 
Hangt ervan af of je een tekort hebt of gewoon een energieboost.

Ik neem aan dat je een tekort had omdat je hycroxocobalamine uitsluitend op voorschrift kunt verkrijgen bij de apotheker(zowel in be als in nl)


ot; kan je naalden op het internet kopen? Indien ja, waar/ link, snel please. :d
 
bedankt voor de link, heb de perfecte maat al snel gevonden.

nu een vraagje over dat injecteren. Had gelezen dat je twee naalden moet gebruiken eentje om op te zuigen en eentje om te injecteren. Er stond er bij opzuig naald vanaf 38mm om makkelijk in de ampul te kunnen. Mijn vraag is nu is het echt nodig om twee verschillende naalden te gebruiken om de een of andere reden? of is dat gewoon omdat de injecteer naald vaak kleiner is en daarom twee naalden gebruiken aangeraden wordt?
Alleen reageren als je ervaring hebt met zelf injecties.
 
injectienaaldjes zijn heel fijn, tik je tijdens het opzuigen paar keer tegen je vial istie al snel bot. en met een 0.4x25 red je bv de bodem van sommige ampullen niet
 
Geen idee tbh, heb losse 2ml spuiten en losse 0.5x25 en 0.8x40 en alcoholdoekjes, weet je het ten minste zeker :)
 
zag net "Steriele per stuk verpakte injectiespuiten van Nipro 2ml + injectienaald 0,7x40mm (zwart).
Verpakking à 100 spuiten in een doos." spuiten met naald is dus ze allebij, maar waar kan ik de opzuignaald apart verkrijgen?

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 17:03 ----------

gevonden optreknaalden: http://edc.daxtrio.nl/injectiemateriaal/optrek-naalden/bd-blunt-filter-optreknaald-18g-12x40mm.html

waarom kosten die naalden per honder stuk 5 keer zoveel als injectienaalden plus spuit te samen per 100 stuk? is fakking duur man.
 
Weet ik veel man, ik werk dr niet ofzo :P
 
haha, was meer retorisch bedoeld maar hier nog 1 laatste vraag.

Vooruitbetaling
iDeal

Credit Card

PayPal
PayPal Express

ik kan alleen met cash of met meastro kaard (bank kaart) betalen welke optie moet ik pakken? iemand?
 
haha, was meer retorisch bedoeld maar hier nog 1 laatste vraag.

Vooruitbetaling
iDeal

Credit Card

PayPal
PayPal Express

ik kan alleen met cash of met meastro kaard (bank kaart) betalen welke optie moet ik pakken? iemand?


Ideal of vooruit betaling
 
ideal is met creditcard dus?
 
ideal is met creditcard dus?

Nee, daar voer je je bank in (bijv abnamro), je rekening nummer, en kan je live betalen met je Identifier. (of heb je geen internet bankieren of kom je uit Belgie?)
 
Nee, daar voer je je bank in (bijv abnamro), je rekening nummer, en kan je live betalen met je Identifier. (of heb je geen internet bankieren of kom je uit Belgie?)

Ik kom uit belgie
 
heb creditcard maar heb de optie vooruit betaling gekozen. Heb wel nog altijd geen email gekregen is dat normaal? en hoe werkt die veruit betaling?
 
Heeft iemand enig idee hoelang het ongeveer duurt voordat je vit B12 waarde na het stopzetten van de injecties weer op normaal,natuurlijk, niveau is?
 
Teveel aan B12 word opgeslagen in de lever.
Je hebt geen eigen aanmaak van b12 die je plat legt als je het exogeen toedient.
 
Back
Naar boven