Fitness Seller

Injecteerbare vitamine b12 / b-12 faq (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
INJECTEERBARE VITAMINE B-12 FAQ


V. Zal supplementeren met non-injecteerbare B-12 hetzelfde effect geven?

A. Om een simpel antwoord te geven op deze vraag, het antwoord is nee. Je GI (gastro-intestinaal) stelsel zal meer dan 90% van de vitamine vernietigen wanneer je het oraal neemt. Wanneer je het injecteert zal dit niet het geval zijn en blijft er meer actieve stof over en met een betere opname.

V. Is injecteerbare B-12 legaal?

A. Via internet kan je het waarschijnlijk legaal krijgen, maar via de apotheker gaat het meestal alleen met voorschrift.
In sommige landen zal men soepeler zijn, in andere strenger. In Belgische apotheken is het meestal vrij te verkrijgen.


V. Welke voordelen heb ik bij het gebruik van B-12?

A. Vitamine B-12 is bekend voor het laten toenemen van RBC (rode bloed cellen.) Ook is het een goede eetlust opwekker en geeft extra energie. Sommige mensen zullen deze effecten minder zien dan anderen.


V. Wie zou B-12 moeten gebruiken?

A. Iedereen kan B-12 gebruiken. Maar in het geval van injecteerbare B-12 adviseer ik dat je 18 jaar of ouder bent.


V. Waarin vind je B-12?

A. B-12 kan je bijna in alles vinden wat je eet op dagelijkse basis. De B-12 in de voeding die je concumeert is echter niet gelijk aan de B-12 die je injecteert, de dosis is lager dan de injecties.


V. Hoe vaak moet ik B-12 injecteren?

A. Om de dag of 1 x daags. De langwerkende versie 1 x per week.


V. Welke dosis moet ik dagelijks nemen? Hoeveel per week?

A. Elke dosis die hoog genoeg is voor je. Niet meer dan 1.000 mcg (1cc) om de dag tot per dag. Sommigen nemen ½ cc of 1cc per week sommigen nemen 5-7 per week. Probeer een cycle van 2 weken, dan 2 weken stop, dan weer 2 weken, enz.


V. Hoe snel zal ik wat merken mbt energie en eetlust?

A. De energie toename zal mogelijk merkbaar zijn na 3 dagen tot een week. De eetlust zal merkbaar zijn tijdens de tweede week, maar vanzelfsprekend hangt dit af van persoon tot persoon.


V. Kan iemand die enkel injecteerbare B-12 gebruikt, ook enige toename van spiermassa en/of kracht verwachten?

A. Ik gebruik het al een tijdje nu. Ik ben in die periode wel goed gegroeid, maar dat kwam zeer waarschijnlijk door de toename in eetlust. Kracht is niet speciaal toegenomen, maar ook niet verminderd. Er zijn geen studies die aantonen dat B-12 voor extra kracht of spiermassa kan zorgen.


V. Je adviseert 2 weken on en 2 weken off cycles. Waarom is dit nodig?

A. De reden waarom je B-12 in cycles neemt is omdat na een bepaalde tijd de effecten verminderen door een verminderde gevoeligheid. Je MOET niet cyclen, maar ik raad het wel aan.


V. Doet het pijn?

A. Nee, niet in vergelijking met injecteerbare steroïden ed. Maar het hangt natuurlijk af van je eigen pijngrens.


V. Vormt het een probleem als je het stackt met andere producten, steroïden ed.?

A. Nee, kan zonder probleem gestackt.


V. Met welke spuit/naald moet ik injecteren?

A. Insuline naald of fijne naald en spuit.
 
Er is ook een depot versie die hoef je maar 1 keer in de 5-7 dagen te zetten....
 
Tnx zal het erbij zetten.
 
waar koop je die depot?
 
staat in die andere thread over vit. B
 
De depot versie is in duitsland verkrijgbaar zonder recept.

@Admin het leek mij nuttig om B12 injecties te gebruiken na je kuur. Om zo een betere eetlust te behouden een goede pomp te houden en meer energie te hebben. Wat denk jij ervan?
 
B.B.Junkie zei:
De depot versie is in duitsland verkrijgbaar zonder recept.

@Admin het leek mij nuttig om B12 injecties te gebruiken na je kuur. Om zo een betere eetlust te behouden een goede pomp te houden en meer energie te hebben. Wat denk jij ervan?
Helemaal mee eens, dit zal ook het herstel van de lever ten goede komen.
 
nilsjei1234 zei:
waarom pas vanaf 18 jaar?
Op zulke leeftijd is het injecteren van om het even welke stof zonder voorschrift van de dokter niet verantwoord imo. Ik denk ook niet dat je op die leeftijd al moet experimenteren met medicijnen en bovendien groei je dan nog zeer gemakkelijk en is er ook geen nood aan hulpmiddeltjes.
 
Zijn er ook engelstalige duitse sites waar ik B-12 (en andere vitamines) kan bestellen?
 
of gewoon een andere bron waar je het via internet kunt kopen??
 
kan je dit niet bij de apotheker kopen? ik heb vroeger injecteerbare vitamine b complex gekocht bij de apotheker zonder voorschrift.
 
skydirk zei:
kan je dit niet bij de apotheker kopen? ik heb vroeger injecteerbare vitamine b complex gekocht bij de apotheker zonder voorschrift.

In NL kan je dat niet zonder voorschrift kopen.
 
Heb ook al vit. B12 en ephedrine gekocht bij ons in apotheek, geen probleem...kreeg er zelfs de naalden bij :D
 
wimmeke26 zei:
Heb ook al vit. B12 en ephedrine gekocht bij ons in apotheek, geen probleem...kreeg er zelfs de naalden bij :D

In Gent! Hebben die ook een online bestel optie?
 
wimmeke26 zei:
Heb ook al vit. B12 en ephedrine gekocht bij ons in apotheek, geen probleem...kreeg er zelfs de naalden bij :D

wat kost die B12 dan ongeveer daar in belgie?
 
Je kan ook proberen via je huisarts gewoon op recept te krijgen..
Niet alle artsen doen er moeilijk over is gewoon vitamine.

:D
 
ik haal het gewoon altijd in belgie....

in belgie en in duitsland krijg je het gewoon in de apotheek zonder recept... als je te ver van de grens af woont zoek je gewoon even een internet apotheek op uit een van de 2 landen en dan sturen ze je het zonder problemen thuis.

grt eddy
 
Back
Naar boven