MuscleMeat

Injecteerbare vitamine b12 / b-12 faq (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wou hier nog even iets over zeggen: vandaag mijn 3de inject gezet.
Zelfde naald gebruikt voor het optrekken als voor het injecteren. Heb alle vloeistof uit de ampule gehaald, met het nodige botsen van de naald tot gevolg.

Ik heb toch serieus mogen doorprikken om door mijn huid te raken (glutes) terwijl die er normaal gewoon inglijdt. Voelde het ook inwendig zeg maar, dus die naald wordt toch duidelijk snel botter :)
Waarom koop je niet gewoon insuline naaldjes? voel je niet en zonde van de scartissue die je ontwikkeld van die toch wel redelijk dikke naald.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 18:17 ----------

Ik zet B12 om de 3a4 dagen maar ik merk geen enkel verschil.
Heb zo al ongeveer 30 ampullen opgemaakt over periode van een jaar.
Om de effecten te voelen moet je dan ED prikken?
 
Ik ga trouwens morgen bloed prikken om mijn B12 waarde te checken en zal dit weer doen halverwege of aan het eind van de kuur. De resultaten zal ik hier tzt posten.
 
Ik zet B12 om de 3a4 dagen maar ik merk geen enkel verschil.
Heb zo al ongeveer 30 ampullen opgemaakt over periode van een jaar.
Om de effecten te voelen moet je dan ED prikken?
Ik zet EOD maar effecten voel je pas later, B12 stapelt langzaam op, net als creatine, en eenmaal volgeladen merk je effecten. Het verschil is natuurlijk het grootst als je een tekort had ontwikkeld, mensen met lichte bloedarmoede merken het grootste verschil. Voor mensen die goed eten en weinig tekort hebben zal het effect mild zijn, maar wel positief voor je groei.

Je hoeft ook niet continu te blijven kuren, eenmaal volgeladen kan je een tijd verder. Meer kuren zal dan geen extra effect opleveren.
 
Waarom koop je niet gewoon insuline naaldjes? voel je niet en zonde van de scartissue die je ontwikkeld van die toch wel redelijk dikke naald.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 18:17 ----------

Ik zet B12 om de 3a4 dagen maar ik merk geen enkel verschil.
Heb zo al ongeveer 30 ampullen opgemaakt over periode van een jaar.
Om de effecten te voelen moet je dan ED prikken?

Sta eerlijk gezegd niet echt te popelen om subcutaan te gaan prutsen.
 
Waarom koop je niet gewoon insuline naaldjes? voel je niet en zonde van de scartissue die je ontwikkeld van die toch wel redelijk dikke naald.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 18:17 ----------

Ik zet B12 om de 3a4 dagen maar ik merk geen enkel verschil.
Heb zo al ongeveer 30 ampullen opgemaakt over periode van een jaar.
Om de effecten te voelen moet je dan ED prikken?

Heeft mijn voorkeur ook, om dezelfde reden.
IM houd ik wel voor middelen die echt IM moeten.
 
Scartissue ontwikkeling heb je ook natuurlijk bij insuline naaldjes, maar veel minder dan bij 0,6 vandaar de verwarring..
 
Ik zie zelfs helemaal niets van litteken op de plaatsen waar ik slinnaald heb gezet. Misschien persoonlijk...
 
Littekens onder de huid. Dat je zo lekker hoort kraken als de naald erin gaat. ;)
 
ah bedankt, snelle reactie. Zal het eens opzoeken.

ik heb hier van Sterop met rode vloeistof

hai big t, je zal je nu misschien afvragen waarom ik een post van 8 jaar geleden quote, wel dat zit nl. zo. Ik heb injecteerbare vit b12 gekocht en bewaar ze op mijn kamer. Nu schoot het mij te binnen dat sommige merken in de koelkast bewaard moeten worden; dus ik als de bliksems mijn merk googlen en zag mijn geliefde main forum tussen de zoekopdrachten. zo kwam ik hier uit en zag dat jij hetzelfde merk had/ hebt. Dus hoe zit dat nou, anders moet ik een nieuw doosje aanschaffen. groetjes.

Iemand met ervaring met hetzelfde merk mag ook antwoorden btw:p
 
Laatst bewerkt:
Iemand? als ze niet meer bruikbaar zijn ga ik 3 weken verspillen aan useless supplements.
 
heb ook rode van sterop, weet niet of ze in de koelkast moeten, maar daar bewaar ik ze iig wel :o
 
In de koelkast is niet slecht hoor, ook al mogen ze op kamertemperatuur. heb overigens mijn antwoord al.
 
Gewoon kamertemperatuur, in sommige bijsluiters staat; in ieder geval beneden de 25 graden celsius.
 
Kent iemand een veilige internet bron om hydroxocobalamine uit duitsland te verkrijgen?
 
ik kom er niet echt uit met de vit. b12.

Heb 10 ampulles van AAA-Pharma met 1000mcg/ml
werkzamestof: cyanocobalamin

Ben van plan om deze eod te zetten.

Is dat voldoende?
 
Heb je een tekort? zo nee, lijkt mij dit voldoende.
 
Holy shit, afgelopen vrijdag na 2 weken om de dag vit B12 injects gezet te hebben bloed laten trekken.

Waarde: 1408
Normaal: 160/700

Damn hoog dus lol..

Heb mn vit B12 waarde ook van voordat ik hiermee begon, maar niet bij de hand.
 
Back
Naar boven