XXL Nutrition

injecteren HGH

Bezoekers in dit topic

Marcuss

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2005
Berichten
421
Waardering
1
Na het injecteren van HGH krijg ik last van rode plekken welke jeuken. Ze zijn een centimeter of twee doorsnee. De eerste 3 injecties in de buik had ik nergens last van. Nu krijg ik dus na elke injectie jeukende rode huid welke ongeveer zo'n 12 uur na de injectie begint op te komen en dan ongeveer een dag blijft zitten. Weet iemand misschien wat dit kan zijn? En maakt het wat uit dat je het bact. water koud in je lichaam injecteerd?
 
Heb IKKE of Klaas ooit eens iets zien posten hierover. Dit kan te maken hebben met het feit dat je niet goed tegen 192AA of 191AA kan. Als je hier op zoekt zal je mss wel een goed antwoord vinden
 
Na het injecteren van HGH krijg ik last van rode plekken welke jeuken. Ze zijn een centimeter of twee doorsnee. De eerste 3 injecties in de buik had ik nergens last van. Nu krijg ik dus na elke injectie jeukende rode huid welke ongeveer zo'n 12 uur na de injectie begint op te komen en dan ongeveer een dag blijft zitten. Weet iemand misschien wat dit kan zijn? En maakt het wat uit dat je het bact. water koud in je lichaam injecteerd?


Ook van GS??
 
van GG maar ik had begrepen dat die dezelfde hebben, met blauwe dop
 
Ik heb het van Jin ook gehad....ben toen anders gaan prikken en toen was het weg.

Ipv van je naaldje net onder de huid te zetten ,stak ik em dwars door buikvet heen(dus recht erin zetten en niet paralel)en dat werkte weer prima zonder irritaties.
 
Ik heb beide gedaan. Eerst altijd recht in het buikvet. Daar was de rode plek op zich kleiner, maar wel dikker met een harde plek. De laatste 2 keer heb ik onder mijn triceps ter hoogte van mijn elleboog horizontaal onder de huid geinjecteerd. Gevolg geen harde bult onderhuids maar wel een veel grotere rode plek.
 
Zijn lichte allergische reacties.
Na verloop van tijd treden ze niet meer op.
Ik heb de tip gekregen om anders IM te zetten en dat help ook.
 
Ik heb geen ervaring met IM zetten van HGH. Moet je dan ook aspireren?
 
hahaha, marcuss dat meen je toch niet he??
Jij zit momenteel toch ook aan de HGH had ik gelezen??
 
Had ik ook duurt 2 weken en dan is het weg... gewoon een allergische reactie;)
 
hahaha, marcuss dat meen je toch niet he??
Jij zit momenteel toch ook aan de HGH had ik gelezen??

Hoezo wijsneus:p
Ik heb nergens gelezen hoe dat in zijn werk gaat. Voor mij is onder de huid gemakkelijk en vast ook even effectief.

En als je alles van af het begin had gelezen; ja ik spuit lekker iedere dag HGH:facial:
 
Nee oke, maar het maakt niet uit als je HGH in je aders spuit hoor, dus je hoeft niet te aspireren..:D
 
dan knal ik er zo even een in mijn schouder kijken of dat beter werkt.
 
ik had het de eerste 5weken ook...na 8weken merk je dr niks meer van:D
 
Tot nu toe nergens last van na hem in de schouder te hebben gezet. Kijken of er morgenochtend geen harde plek in mijn schouder zit. Heb wel het idee dat het spul beter wordt opgenomen of verspreid wordt als je het in je spier zet. Misschien dat dat spul vast blijft zitten in het vet op mijn buik waardoor de iritatie onstaat.
 
IM zetten werkt prima voor mij .
 
Voor mij ook ben ik achter gekomen:D Morgen de biceps eens proberen
 
INjecteer even IM.. probeer straks weer SC de sides verdwijnen ..
 
Back
Naar boven