AndroidHealthClinic

Injecteren in bovenbeen lukt niet meer

  • Topic starter Marc76
  • Startdatum
  • Reacties 29
  • Weergaven 3K
  • Volgers 10

Bezoekers in dit topic

Zijn AAS dan een soort olie dat je in de spieren spuit?
Ik dacht altijd dat het een vloeistof was die in de aderen geinjecteerd werd.
 
Sorry, het was niet mijn bedoeling om dit topic te kapen of zo.
Soms stel ik te veel vragen. Ik zal ophouden met allerlei vragen te stellen. Het is niet mijn topic.
Het was niet mijn bedoeling om troll te zijn.
 
Sorry, het was niet mijn bedoeling om dit topic te kapen of zo.
Soms stel ik te veel vragen. Ik zal ophouden met allerlei vragen te stellen. Het is niet mijn topic.
Het was niet mijn bedoeling om troll te zijn.
Je kan YouTube video's bekijken van verschillende soorten aas dan krijg je een beter beeld wat het doet.

Dit is dus synthol

braz1-375x270.jpg
 
Het is misschien een naieve vraag maar waarom moet je olie injecteren?
Toch niet in de aders mag ik hopen...

Nee, moet je ook gewoon niet doen. Je ziet wat er van komt.
 
Nee, moet je ook gewoon niet doen. Je ziet wat er van komt.

Wat jij eens niet zou moeten doen is posten hier :dunno: Heb je geen kleinkinderen opa Ron die je lekker kan gaan vervelen?
 
Ik vind het vooral gek dat het op meerdere plekken rechts niet lukt. Heb zelf ook wel eens moeite ermee en dan wil de olie er echt niet in, maar dan zet ik hem een paar cm verder en dan lukt het wel.
Verder had ik hiervoor een merk met dikkere olie en daar ging het wel vaker lastiger dan het merk met dunnere olie die ik nu heb.
Ik begrijp het ook niet helemaal en probeer ik 4 plaatsen het wil gewoon niet en een dikkere naald zie ik niet echt zitten.
 
Ik heb hier ook last van.
Prik ook alleen quadz al een paar jaar zelfs laatst paar maanden helemaal off geweest.
Nu weer paar weken on en na de 3e prik alweer helemaal kut.
Ik zelf ga in de cruise delts/chest enzo erbij pakken want dit schiet niet op.
Moet net als jij teringlomp alles echt erin beuken.
Wat het is ik heb ook geen idee had gehoopt na maanden off te zijn geweest dat het minder zou zijn maar helaas.
Denk andere inject spots proberen de beste optie.
Ps bij mij zijn beide benen kut heb je nog geluk dat het bij 1 nog lukt 🤣
ik ga eerst eens kijken wat dunnere olie brengt misschien gaat dat wel werken
 
Eergisteren weer het rechter bovenbeen geprobeerd, naald pijnloos er in olie ook redelijk makkelijk erin dit keer.
Enkel kan ik mij niet herinneren wanneer voor voor het laatst zo'n pip heb gehad echt extreem kan amper de trap op ;-(
 
Back
Naar boven