Fitness Seller

Injecteren kuur help me ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

theironrock

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2010
Berichten
25
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
84kg
Hallo ik wil beginnen met een kuur deca en testo (is momenteel het enigste wat ik wil en heb )
is men eerste keer dat ik zelf injecteer weet de hoeveelheid enzo dat ik moet gebruiken . weet ook alle nadelen dus wijs me er niet op .:::
Heb het al eerder gebruikt maar niet zelf geinjecteerd
ik weet ook dat het geinjecteerd moet worden in de kontspier
maar weet niet zo goed waar net , en hoe diep .?En als er een topic over is geef me dan de webpage heb al vele topics afgelezen maar niet het juiste gevonden da'k moet hebben
geen domme reacties ik heb niet om meningen gevraagt alleen om raad
 
Eerste keer is altijd spannend! Als je gewoon aspireert en steriel omgaat met je spullen is er niks aan de hand, waar ben je van plan te zetten? Glute/quad/...?
 
Eerste keer is altijd spannend! Als je gewoon aspireert en steriel omgaat met je spullen is er niks aan de hand, waar ben je van plan te zetten? Glute/quad/...?
zou het niet weten , als ik nog niet eens weet wat het betekent
denk dat ik beter nog effe zal wachten :s ben niet echt zo een kenner heb er een paar ervaringen met anabolen gehad en waren goed dus dacht ik nog te doen maar is blijkbaar veel te lang geleden

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

zou het niet weten , als ik nog niet eens weet wat het betekent
denk dat ik beter nog effe zal wachten :s ben niet echt zo een kenner heb er een paar ervaringen met anabolen gehad en waren goed dus dacht ik nog te doen maar is blijkbaar veel te lang geleden
er is me aangeraden om in de kontspier te doen , dus zal het daar proberen
heb het ook vroeger daar laten doen , maar nooit zelf gedaan .
en in wat je zelf doet , doe je beter geloof ik niet echt en zit zelf in men kop wat als het fout gaat enzo

---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------

op dat gebied ben ik een amateur
 
Goed lezen en het komt goed ;).

Staan ook filmpjes van op youtube als je het echt niet denkt te redden met lezen alleen.
 
wat ik eerst deed is goed lezen waar ik precies moest injecteren (bil is toch het beste) pak een dop van een fles en druk die 15 seconden op de plek waar je wilt injecteren zodat je een mooie circel hebt op je huid.. steriliseren, naald inbrengen, aspireren en rustig injecteren...

ik laat de spuit nadat hij leeg is nog 10 a 20 seconden erin zitten en trek hem er niet gelijk uit dan komt er zo goed als geen bloed of AAS uitlopen

suc6
 
Gewoon bovenbeen pakken.
Kun je ziittend op bed doen.

Wat ik zelf erg prettig vind, is de naald heel langzaam inbrengen.
Dan na aspireren gewoon langzaam injecteren.

succes man, en op naar de eerste keer een zenuw raken!!!
of je eerste bloed fontijntje!!!!

wend nooit trouwens
 
www.spotinjections.com, staat alles uitgelegd en ook alle mogelijk plaatsen.
Hoe diep hangt af van de plaats, voor bil raadt men meestal 0,8x40 aan als spuit.
 
oké bedankt iedereen volgende week sta ik met den vroege ,
nog eens goed laten gaan dit weekend en maandag eens proberen
ik zal wel iets laten weten hoe het is gegaan , hopelijk raak ik geen zenuw :p
 
kijk goed op spotinjections naar de fotos.
als je hetzelfde doet zal je weinig kans hebben dat je iets raakt.
 
Je kan altijd een keer een ader raken, of een zenuw.
Als dat gebeurt probeer dan de spier gewoon ontspannen te houden.
Vaak spannen mensen de spier aan tijdens het raken van een zenuw wat voor veel pijnlijkere injectie spots zal zorgen.

Optie is nieuwe naald en ergens anders prikken of effe doorbijten.
 
Normaal zou'k straks het nog gaan doen , wish me luck
en nog eens bedankt iedereen om me te helpen
alleen op de plek waar ik het wil doen is veel vet dus zal ik de spier moeten opspannen
 
Normaal zou'k straks het nog gaan doen , wish me luck
en nog eens bedankt iedereen om me te helpen
alleen op de plek waar ik het wil doen is veel vet dus zal ik de spier moeten opspannen

Nee nee...eerst de spier aanspannen zodat je de spier goed ziet en dus waar je moet prikken.
Dan ontspannen en naald insteken.
NIET meer aanspannen! anders grote auwie.
Succes...
 
Gewoon beide een keer proberen.
Ben je in 1x een ervarings deskundige!!!!!!

En laten we wel eerlijk zijn, doet soms gewoon pijn.
Ik gister tweede gezet en waren beide goed te doen.
Weet zeker dat we tijdens de kuur wel weer eens een zenuw gaan raken.

All in The Game
 
pijn geef ik niks om als het maar goed gedaan is :D
 
OK heb het net enkele minuten geleden gedaan in de dijspier , de glute leek me onaangenaam priktte ook veel meer , geen bloedfonteintjes zelf bijna geen bloed ben trots en blij :D
iets wat onmogelijk voor me bleek te zijn is gelukt ! nu nog hopen dat het goed gedaan is

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

OK heb het net enkele minuten geleden gedaan in de dijspier , de glute leek me onaangenaam priktte ook veel meer , geen bloedfonteintjes zelf bijna geen bloed ben trots en blij :D
iets wat onmogelijk voor me bleek te zijn is gelukt ! nu nog hopen dat het goed gedaan is
nu ,, to the limit trainen :D
 
:D vandaag stond ik op de weegschaal al 10 KG bij zo blij da'k ben ,
wel alleen maar aan men benen en buik ma toch :D
 
Back
Naar boven