XXL Nutrition

Fredje wordt een kroketje

Bezoekers in dit topic

fredje1800

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
19 feb 2020
Berichten
957
Waardering
855
Lengte
1m85
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
hallo mensen

toch maar even een accountje aangemaakt om dat ik met een vraag zit. ik train nu ongeveer een jaar en nu heeft een kennis mij aangeboden om een keer 200 mg test en 500 mg deca te gebruiken. najah allemaal leuk en aardig maar nou zit ik met de volgende vraag hij zegt je moet injecteren in je buik en onderarm. ik heb zelf heb dit nog nooit gehoort. hoe zit dit??
 
Ik zou eerst maar eens wat jaartjes meer trainen voordat je de spuit erin zet. Zeker als je je niet ingelezen hebt.
 
Zou dat niet doen, beste plek is gewoon om het rechtstreeks in je balzak te injecteren.

Maar zou eigenlijk helemaal niet kuren als ik jou was..
Een kennis bied je iets aan en je wil het direct maar aannemen?
Je traint nog maar net een jaar en weegt pas 78 kilo.
Je kan prima nog genoeg resultaten naturel behalen
 
Naar je kennis luisteren, het klinkt alsof hij er verstand van heeft.
Overigens de tip van Portonia1 ook erg goed; rechtstreeks in je scrotum.
 
Jullie moeten er wel even bij vertellen dat er voor de balzak speciale naalden zijn (1,2 x 50mm)
 
Goed advies. Balzak of rechtstreeks in de aderen wordt het snelste opgenomen. Wel nog 1cc lucht achter de olie aan voor maximaal effect.
 
Die adviezen hier weer :')
1582124096504.png


On topic: beter lees je je in, verzamel je wat kennis en train je nog een tijdje :p
 
Ik doe het altijd in mijn anus werkt goed! Zo plug ik ook mijn drugs voor maximale effect.
 
Ik lees het al, allemaal sarcasme dus kortom wat die kennis heeft gezegd is levens gevaarlijk. Mischien wil die me wat aan doen omdat ik ooit wat met ze vriendin heb gehad.
 
hoezo kan je wel insuline in je buikzetten of hcg maar geen roids?
 
Goed verhaal en goede stats om te gaan kuren
 
met andere woorden dat spul injecteer je dus niet in een spier zoals roids?
 
Nou ik ben eruit, word injecteren in glutes/quads

1-12 weken test 200mg
1-16 weken deca 500mg
16-20 weken nolvadex 40mg per dag
 
Deca langer dan je test? Advies van je kennis?
 
Deca langer dan je test? Advies van je kennis?
Je kan ook orals nemen zonder test dus waarom niet 4 weken een extra compound erbij? Ik bedoel je kan toch ook deca only nemen of tren only, bold. Etc
 
Oke Fredje, succes met je kuur na 1 jaar trainen enzo. I am out.
 
  • Haha
Waarderingen: ACE
Back
Naar boven