AndroidHealthClinic

Fredje wordt een kroketje

Bezoekers in dit topic

Verdelen over

Verdelen, elke 3.5/4/5e dag 1ml. 1x per week alles is kut. Flinke schommelingen in je testlevels dan, dat wil je niet.
Maar hoezo krijg je die test schommeling dan, en betere bloedwaardes met vaker prikken met test E, Het blijft tot slot toch een lange ester.
 
Maar hoezo krijg je die test schommeling dan, en betere bloedwaardes met vaker prikken met test E, Het blijft tot slot toch een lange ester.
Halfwaardetijd is ongeveer 4.5 dag. Dus na 4.5 dag is nog maar de helft aanwezig, dat merk je. Dus je piekt en gaat langzaam weer naar beneden. Als je dan de dosis spreidt over 2 injecties heb je dus een constantere hoeveelheid in je systeem.
Je moet dit voor jezelf ondervinden. Persoonlijk zou ik niet op 1x per week gaan, ook niet in cruise. Beter spreiden en 2x per week.
 
Halfwaardetijd is ongeveer 4.5 dag. Dus na 4.5 dag is nog maar de helft aanwezig, dat merk je. Dus je piekt en gaat langzaam weer naar beneden. Als je dan de dosis spreidt over 2 injecties heb je dus een constantere hoeveelheid in je systeem.
Je moet dit voor jezelf ondervinden. Persoonlijk zou ik niet op 1x per week gaan, ook niet in cruise. Beter spreiden en 2x per week.
Duidelijk geformuleerd! Hartelijk dank
 
Ik zit in twijfel mannen, of ik vanaf week 6 Masteron ga mee laten lopen. De laatste 6 weken ivm een wat hardere droge look te creëren aan het einde van de kuur.

Test E 500mg: week 1-6

Test E 250mg: week 6-12
Masteron 250mg: week 6-12
Nolvadex 40mg ed: week 12-16
Jezus jij gaat echt van hak op de tak he?
Test deca, dan weer test only, dan weer masteron, dan noem je weer sust.

Kies een kuur, hou je er strict aan, en houdt de mond dicht.

Godver.
 
Jezus jij gaat echt van hak op de tak he?
Test deca, dan weer test only, dan weer masteron, dan noem je weer sust.

Kies een kuur, hou je er strict aan, en houdt de mond dicht.

Godver.
Ik val niemand lastig ermee, ik maak geen nieuwe topics ergens over aan. dus als het je niet bevalt dan lees je niet. Vindt je het wel leuk om lekker slap te ouwehoeren en te discussiëren ben je van harte welkom. Ik vind het gewoon leuk om steeds meer kennis op te doen, door middel van wat vragen. En ja omdat ik een leek op dit gebied ben kunnen de vragen eenmaal als dom beschouwd worden.

dus pech voor jou :wave:
 
Ik val niemand lastig ermee, ik maak geen nieuwe topics ergens over aan. dus als het je niet bevalt dan lees je niet. Vindt je het wel leuk om lekker slap te ouwehoeren en te discussiëren ben je van harte welkom. Ik vind het gewoon leuk om steeds meer kennis op te doen, door middel van wat vragen. En ja omdat ik een leek op dit gebied ben kunnen de vragen eenmaal als dom beschouwd worden.

dus pech voor jou :wave:
Lastig vallen zeker niet, je bent alleen maar behulpzaam tot nu toe. Behulpzaam hoe het niet moet.

Het zou fijn zijn als je echt wat opsteekt van al die vragen. Om halverwege je kuur je test dosis ineens even te halveren en masteron toe te voegen, wat je tevens zomaar even bedenkt toen je net je eerste injectie had gezet, wijst erop dat je het nog niet zo goed begrijpt.

Jouw lichaam, jouw keuzes, jouw consequenties.

Props voor hoe je met kritiek omgaat, maar kijk uit wat je doet :)
 
Ik ben totaal niet behulpzaam, en zo wil ik ook niet overkomen want ik snap er namelijk nog bar weinig van.

ik steek zeker wat op van de vragen. Ben al heel veel dingen wijzer geworden, en dat vindt ik ook zo fijn aan een forum als dit. Ik gaf alleen een andere mogelijke optie aan.

En klopt ook wat je zegt, ik begrijp er ook nog niet veel van 0,1% misschien. Vandaar ook mijn vragen en die zijn tot nu toe perfect beantwoord waardoor ik weer iets meer kennis heb over het gebruik/werking van AAS.


verder niks aanvallends naar jou toe bedoeld. Ik kijk zeker uit met het spul, bedankt
 
Lastig vallen zeker niet, je bent alleen maar behulpzaam tot nu toe. Behulpzaam hoe het niet moet.

Het zou fijn zijn als je echt wat opsteekt van al die vragen. Om halverwege je kuur je test dosis ineens even te halveren en masteron toe te voegen, wat je tevens zomaar even bedenkt toen je net je eerste injectie had gezet, wijst erop dat je het nog niet zo goed begrijpt.

Jouw lichaam, jouw keuzes, jouw consequenties.

Props voor hoe je met kritiek omgaat, maar kijk uit wat je doet :)
.
 
Ik zit in twijfel mannen, of ik vanaf week 6 Masteron ga mee laten lopen. De laatste 6 weken ivm een wat hardere droge look te creëren aan het einde van de kuur.

Test E 500mg: week 1-6

Test E 250mg: week 6-12
Masteron 250mg: week 6-12
Nolvadex 40mg ed: week 12-16

Pak gewoon 600mg tren E
 
Pak gewoon 600mg tren E
Als deze grap al 2/3 keer gemaakt is in dit topic. Vindt je het dan zelf ook niet een beetje flauw worden om het dan nu voor een 4e keer te doen?
 
Hoezo is dit een grap? Als jij in je eerste kuur aan deca of mast denkt kan je net zo goed tren pakken.
 
Hoezo is dit een grap? Als jij in je eerste kuur aan deca of mast denkt kan je net zo goed tren pakken.
Ja en je hebt al een keer eerder gezegd op dit topic zet 1000mg tren. En kom je nu weer aan zet gewoon 600mg tren. wat wil je nou horen? Of moeten we van ons stoel vallen van het lachen?
 
Back
Naar boven