AndroidHealthClinic

injecteren

  • Topic starter AAJ
  • Startdatum
  • Reacties 3
  • Weergaven 1K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

AAJ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
675
Waardering
0
kun je aan injecteren blauwe plekken overhouden of littekens en wat is nou eigenlijk beter in het bil of in de boven been???
 
Als je vaak op zelfde plaats injecteerd, kun je wel littekenweefsel opbouwen op die plek.
Blauwe plekken heb ik er nog nooit van gehad, nog nooit van gehoord ook.
Bil of bovenbeen is meer een kwestie van persoonlijke voorkeur denk ik. Sommigen denken dat de opname in de bil beter is, aangezien dit een grotere spier is. Ik zet zelf ook alles in mijn bil, is bij mij minder pijnlijk en als de opname dan ook nog beter is...
 
Blauwe plekken; bij te snel / on oordeelkundig spuiten (maar ja je moet het op de een of andere manier leren he ?)
Littekens; na abcess ten gevolge van het gebruik van vieze naalden danwel het niet goed reinigen van de injectie site of het subcutane spuiten (zeer onoordeelkundig) inplaats van intra musculair
Plaats; Meeste mensen preferen de bil, hier lopen weing aders en het is minder gevoelig. Pas wel op dat je niet te dicht bij de rugge graat komt .... daar loopt een zenuw baan die je niet moet raken (als dat toch gebeurd is dat pijnlijk maar verder ongevaarlijk)
 
ik heb zelf blauwe plakken als ik jecton naalden gebruik op de een of andere manier zijn terumo naalden scherper en heb ik er geen last van..
 
Back
Naar boven