XXL Nutrition

Injectfrequentie cruise.

Bezoekers in dit topic

Bokito

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
11.734
Waardering
15.483
Hai,

Ik was het prikken wat zat dus zet mijn cruise nu al een aantal weken 1x per week. Lijkt nu wel of ik zelfs op een low dose cruise dosis test meer vocht vasthoud dan als ik deze in 2x zet. Verder zijn voeding, training etc. allemaal niet verandert dus daar ligt het niet aan. Meer mensen die dit merken zelfs op een lage dosis? Denk maar weer 2x per week gaan prikken :(.
 
Insuline spuit in 't been is makkelijk
 
Hoeveel test cruise je ?
 
Hoe frequenter je prikt, hoe stabieler je waarden zijn(zoals je kunt zien aan de onderstaande grafieken). Stabielere waarden staan meestal gelijk aan minder bijwerkingen. Mijn vermoeden is dat je wellicht meer oestrogeen aanmaakt en je daardoor meer vocht vasthoudt. Je bent in alle gevallen sowieso beter af door vaker te prikken, behalve dat het waarschijnlijk meer littekenweefsel oplevert. Maar goed, dat kun je wel compenseren door wat dunnere naalden te gebruiken.

Of je kunt wellicht (meer)ai nemen, om te kijken of dat iets uithaalt.





250mg, elke 7 dagen:
1638728229645.png



125mg om de 3.5 dag:
1638728279556-png.542618
 

Bijlagen

  • 1638728279556.png
    1638728279556.png
    35,4 KB · Weergaven: 425
Hoe frequenter je prikt, hoe stabieler je waarden zijn(zoals je kunt zien aan de onderstaande grafieken). Stabielere waarden staan meestal gelijk aan minder bijwerkingen. Mijn vermoeden is dat je wellicht meer oestrogeen aanmaakt en je daardoor meer vocht vasthoudt. Je bent in alle gevallen sowieso beter af door vaker te prikken, behalve dat het waarschijnlijk meer littekenweefsel oplevert. Maar goed, dat kun je wel compenseren door wat dunnere naalden te gebruiken.

Of je kunt wellicht (meer)ai nemen, om te kijken of dat iets uithaalt.





250mg, elke 7 dagen:
Bekijk bijlage 542617


125mg om de 3.5 dag:
1638728279556-png.542618
Thanks, dit dacht ik idd ook ben sowieso wel redelijk oestrogeen gevoelig.
 
Ik zou het eigenlijk ook eens moeten proberen om 2x 150 te zetten ipv 300 in 1x, maar ik kan me er echt niet toe zetten om tijdens een cruise vaker dan 1x per week te injecteren… fuck dat.
 
Ik zou het eigenlijk ook eens moeten proberen om 2x 150 te zetten ipv 300 in 1x, maar ik kan me er echt niet toe zetten om tijdens een cruise vaker dan 1x per week te injecteren… fuck dat.
2 keer per week 0.5ml met een slin pin zetten is toch niet zo veel werk?
 
2 keer per week 0.5ml met een slin pin zetten is toch niet zo veel werk?
inderdaad slin pin backloaden en 0.5 en elke schouder afwisselend super gemakkelijk en echt niks litekenweefsel
 
Back
Naar boven