ik heb gisteren mijn tweede injectie gekregen. Vorige week de eerste x voelde ik bijna helemaal niks van de injectie! Een vriend van me stak hem in mijn rechter bil spier. Alleen toen de naald naar binnen kwam voelde ik het even prikken, maar verder niks.
Nu de tweede keer in mijn linker bil spier, was het veel pijnlijker, ook nadat de naald binnen was voelde ik de naald helemaal naar binnen gaan, toen het gebeurd was. Had ik ook iets meer bloed als de vorige keer. Ik schrok me helemaal rot. Ik kreeg het doods benauwd. Ik zweette als een gek. Wel voelde ik mijn spier goed, dus ik had ook wel weer zoiets van, het moet toch goedf zijn.
Heeft iemand ook zo'n ervaring?
Of heeft iemand iets te zeggen, bvd.
Nu de tweede keer in mijn linker bil spier, was het veel pijnlijker, ook nadat de naald binnen was voelde ik de naald helemaal naar binnen gaan, toen het gebeurd was. Had ik ook iets meer bloed als de vorige keer. Ik schrok me helemaal rot. Ik kreeg het doods benauwd. Ik zweette als een gek. Wel voelde ik mijn spier goed, dus ik had ook wel weer zoiets van, het moet toch goedf zijn.
Heeft iemand ook zo'n ervaring?
Of heeft iemand iets te zeggen, bvd.