MuscleMeat

injectie (advies-ervaring gevraagd) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

janveeen

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
128
Waardering
1
ik heb gisteren mijn tweede injectie gekregen. Vorige week de eerste x voelde ik bijna helemaal niks van de injectie! Een vriend van me stak hem in mijn rechter bil spier. Alleen toen de naald naar binnen kwam voelde ik het even prikken, maar verder niks.
Nu de tweede keer in mijn linker bil spier, was het veel pijnlijker, ook nadat de naald binnen was voelde ik de naald helemaal naar binnen gaan, toen het gebeurd was. Had ik ook iets meer bloed als de vorige keer. Ik schrok me helemaal rot. Ik kreeg het doods benauwd. Ik zweette als een gek. Wel voelde ik mijn spier goed, dus ik had ook wel weer zoiets van, het moet toch goedf zijn.

Heeft iemand ook zo'n ervaring?
Of heeft iemand iets te zeggen, bvd.
 
gebruikte je een andere naald nadat je hget vloeistof had opgezogen?
 
ja, heb ik gedaan, verder had ik wel net gevoetbald en was de spier misschien te gespannen. Verder had ik aleen op dat moment even last, nu voel ik alleen nog een stijve spier, maar dat was de vorige keer ook. Maar het dat bloed blijft toch in mijn gedachte. Ik ben op dit gebied maar een lake en daarom kreeg ik het even erg benauwd.
ik hoop dat het volgende week beter gaat.
 
Een goede site met informatie over injecteren is: http://www.spotinjections.com

Ik injecteer zelf altijd ruim voor of na een lichamelijke inspanning. Maar ook kan het zijn dat je door een adertjes heen bent gegaan of er zelfs in gespoten hebt.
Om dit laatste te voorkomen moet je als de naald helemaal in de spier zit, de zuiger even een stukje terugtrekken om te zien of er ook bloed in de spuit komt. Als dit heb geval is, de naald helemaal eruit trekken en op een andere plek opnieuw proberen.

Verder informatie kun je op bovengenoemde site vinden.
 
misschien is het een goed idee om eerst de verpakking eraf halen voordat je spuit? :roflol:
:roflol:
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by janveeen
ja, heb ik gedaan, verder had ik wel net gevoetbald en was de spier misschien te gespannen. Verder had ik aleen op dat moment even last, nu voel ik alleen nog een stijve spier, maar dat was de vorige keer ook. Maar het dat bloed blijft toch in mijn gedachte. Ik ben op dit gebied maar een lake en daarom kreeg ik het even erg benauwd.
ik hoop dat het volgende week beter gaat.


je hebt de spier gewoon aangespannen das alles. volgende keer ontspannen.
 
bedank allen voor de informatie!!!
 
Originally posted by freakyfreek
misschien is het een goed idee om eerst de verpakking eraf halen voordat je spuit? :roflol:
:roflol:



een mooie mens bende gij
:fu: :whip:
 
Back
Naar boven