Fitness Seller

Injectie anders dan normaal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TheDuck

Duck it HARD
Elite Member
Lid geworden
11 dec 2019
Berichten
1.008
Waardering
1.916
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hallo allen,

Al een aantal weken (5 totaal) help ik een maat met z’n injecties in de gluten. Eerlijkheid voorop: Enkel omdat hij het anders met te weinig kennis en kunde zelf was gaan doen (voorbeeld 1: hij had de verkeerde naalden en 10ml spuiten :o ). Ook z’n stats zijn nog niet denderend en na lang afraden toch de keuze maar gemaakt te helpen gezien hij het anders toch wel zou doen. Geholpen en dus gestart met de volgende kuur:

wk 1-4 dianabol
wk 1-10 500 test-e

Vandaag z’n 6de injectie, plek goed bepaald en gestart. Echter vroeg hij nadat de naald er al in zat; zit je wel in de spier? Voelt anders dan normaal. Ik zat met een 0,8x40 diep genoeg en vond de vraag dan ook vreemd, dacht in eerste instantie dat het misschien minder voelbaar was geworden voor hem omdat dit de 3de injectie was in diezelfde spier. Doorgegaan en de 2ml ingebracht.

Na verwijderen van de naald kwam er echter wel flink wat olie terug uit het injectiegaatje. Ik schat zo een halve ml van de 2ml injectie...

Vraag 1: Zat ik dan wel goed?
Vraag 2: Wat is wijsheid, nog een halve ml extra zetten of het zo laten?
Vraag 3: Nu een uur later geen pijn of andere klachten, maar naast mijn advies om de wond visueel in de gaten te houden en er op te letten dat er geen bult ontstaat zijn er nog andere dingen wat hij in de gaten moet houden?

Bedankt alvast voor de input!
 
Gewoon wisselen van injectie plaats, olie dat terugkomt kan altijd wel eens gebeuren gepaard met een druppel bloed af en toe. Als je altijd dezelfde plaats kiest kan dit na een tijdje gevoellozer zijn.

Edit: Misschien kan je volgende keer eens proberen om niet alles in 1 keer in te spuiten. Zet je spuit erin duw de helft eruit, en dan nog eens de helft, geeft ook al minder kans dat er iets uitloopt.
 
Laatst bewerkt:
Trok je de huid wel ver genoeg opzij voor je de naald erin duwde? En hoe hoog is zijn vetpercentage? Als je echt dik bent kun je zelfs met 4 cm nog subcutaan zitten.
 
Ik voelde de naald ook nooit in m'n glute, quads voelde ik hem wel
 
Trok je de huid wel ver genoeg opzij voor je de naald erin duwde? En hoe hoog is zijn vetpercentage? Als je echt dik bent kun je zelfs met 4 cm nog subcutaan zitten.
Nouja echt dik is hij niet, schat zo’n 15-16%bf. Wel dikke billen zeg maar (no homo :roflol: ). Vorige injecties klaagde hij toch zeker na 1-2 uur over spierpijn, nu niet het geval. Voor mijn gevoel toch echt wel de huid goed strak getrokken..
 
Back
Naar boven