MuscleMeat

Injectie lukt niet

Bezoekers in dit topic

Kost maar 10 euro....

gaat niet om het geld, maar om het feit dat ik niet wist dat het er zo moeilijk inging door de spuiten lol, kheb heel de kuur met die 5ml spuiten lopen kloten, tot ik het doorhad de laatste 3weken ofzo
 
Nooit problemen hier met 5ML & blauw (25x0,6mm), maar ik verwarm altijd mijn olie naar een graad of 35 alvorens het te injecteren. Als het erg lastig gaat, zit je inderdaad met grote kans in een spot waar reeds veel littekenweefsel aanwezig is. Zoals hier al vele malen geopperd; rouleren van je injectspots. De quads zijn behoorlijk groot (als het goed is) en daar zet ik jaren zonder al teveel moeite in en ik rouleer alleen links met rechts en visa versa.
 
De olie word te koud bewaard
 
Heb vorige week vrijdag injectie in m’n quad gedaan. Injectie ging wel weer moeizaam maar lukte nu wel. Wel extreem pip en loop nu bijna een week later nog steeds mank:o
Heb nu andere test gekocht wat niet zo hoog gedoseerd is (250mg/ml) en ik bewaar het nu op een andere warmere plek. Hoop dat het komende vrijdag dan makkelijker gaat.
 
Laatst bewerkt:
Hij gebruikt 500mg/ml. Ik kan me voorstellen dat dit meer pip geeft dan 250mg/ml.
 
Back
Naar boven