XXL Nutrition

Injectie Pijn Allergische reactie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinezzz26

Harcore for muscle
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
2.144
Waardering
220
Lengte
1m73
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Een maat van me gebruikt nu sinds een aantal weken test only, hij heeft veel vaker gekuurd maar heeft bij bijna altijd echt een tennisbal bij injectie plek.
En uiteraard een beetje koorts, rood en zwelling zwaar vermoeid.
Ik injecteer hem de laatste tijd en merk verbetering maar nog altijd weer de koorts en zwelling.
Geprobeerd in schouders, benen, billen (ook verschillende spots etc).
Dit heeft hij bij UG's en sommige HG's ??? (HG's verbaast me nog het meeste, het zijn geen fakers en ook bekende pharma).

Het zijn allemaal lange esters heptylaat, enanthaat, undeclylenate, decanoate, cyponiate. (thnxs jay ;) )

Bij sommige weer niet, waar zou dit aan kunnen liggen volgens jullie ivm een allergische reactie zat ik te denken?

Verschillen in olie? (cotton olie, grapeseed olie,ethyl oleaat etc)
verschillen in Benzyl alcohol kwa verhouding?

Zitter er überhaupt verschillen hierin pharma op dit gebied (heb dit zelf nooit vergeleken, pharma dan)

Of waar zou het ander aan kunnen liggen, hij 105 kilo bij 1.83 denk rond de 15% verschillende meerdere spots geprobeerd zoals eerder beschreven, diep geïnjecteerd, gemasseerd, olie wat warmer gemaakt, gebruik altijd 2 verschillende naalden dus opzuig naald en prik naald, verschillende maten, verschillende HG's en UG's en ook bij iets waar ik totaal geen last van heb, en menig ander ook niet.
 
Laatst bewerkt:
geef hem orals bro :D :D te moeilijke vraag :)
 
Laatst bewerkt:
Een tennisbal komt vaak voor als er niet diep genoeg geinjecteerd is, maar neem aan dat je daar op gelet hebt.

Laat 'm eens een uurtje of 2 voor een injectie een ibuprofen nemen, kan zijn dat dat een uitkomst voor hem zal zijn.

Wel interessant...ben benieuwd.
 
Een tennisbal komt vaak voor als er niet diep genoeg geinjecteerd is, maar neem aan dat je daar op gelet hebt.

Laat 'm eens een uurtje of 2 voor een injectie een ibuprofen nemen, kan zijn dat dat een uitkomst voor hem zal zijn.

Wel interessant...ben benieuwd.


Diep genoeg geïnjecteerd heb ik idd zeker gedaan (thnxs rene). was ik vergeten te vermelden.
Ibu van te voren zou misschien idd nog een optie zijn eventueel met diclo.
Ik weet het ook echt niet, iets accepteert zijn lichaam niet, en dat zijn niet alle roids.
Dan zal je zeggen "oke dan neem je die toch ?" maar ik ben gewoon puur benieuwd waar dit echt aan kan liggen.
 
Laatst bewerkt:
geef hem melk winstrol, kijk eens wat dat doet?
 
Diep genoeg geïnjecteerd heb ik idd zeker gedaan (thnxs rene). was ik vergeten te vermelden.
Ibu van te voren zou misschien idd nog een optie zijn eventueel met diclo.
Ik weet het ook echt niet, iets accepteert zijn lichaam niet, en dat zijn niet alle roids.
Dan zal je " zeggen oke dan neem je die toch ?" maar ik ben gewoon puur benieuwd waar dit echt aan kan liggen.

Allergische reactie op de Benzyl alcohol komt, meen ik, vaker voor.
 
Allergische reactie op de Benzyl alcohol komt, meen ik, vaker voor.

Maar benzyl alcohol zit in alle roids, dat is de bacterie doder.
Dan zou het dus eventueel wel de verhouding kunnen zijn, maar is dat ook het geval bij pharma.
Merken noemen mag ik niet en zal dit dus ook niet doen.
 
Laatst bewerkt:
ik heb wel eens gelezen dat sommige mensen hiervoor antihistaminen gebruiken. kan geen kwaad om het eens te proberen. de allergische reactie komt waarschijnlijk door een van de solvents in de olie.
 
Dat word vaak gebruikt tegen test flu, maar is ook geprobeerd, wel pas als de zwelling optrad.
Dat hielp maar is niet de oorzaak,
 
is het van prop?
 
Nee alleen lange esters heptylaat, enanthaat, undeclylenate, decanoate, cyponiate. ik zat het effe bij me begin post zetten thnxs.
 
Laatst bewerkt:
lastig vraagstuk.. zo te horen heb je alle bekende oorzaken zelf al uitgesloten door grondig te werk te gaan..
 
Allergische reactie op de Benzyl alcohol komt, meen ik, vaker voor.

Ik weet het niet hoor, maar als het de BA is zou je dat misschien kunnen checken door bac water te injecteren. Daar zit ook BA in en zou ook klachten moeten geven dan. Zo zou je dat kunnen controleren toch?
 
Hij spuit IM HCG en heeft geen pijn zat ik te denken, en was volgens mij met 10ml fles bac water.

thnxs voor je reactie Ymir :)
 
Laatst bewerkt:
Jeukt die zwelling?
 
Is lichamelijke reaktie. Kan door ethyl zijn als het erin zit, maar ook BB en BA. BB moet je niet onderschatten. Is medicatie tegen schurftmijt.

Verder heb ik het vrij vaak met HG zoals galenika. Altijd volle tennisbal op injectspot.
Idd misschien histamine tab proberen. Tis een reaktie op een stof. Had paar mnd terug nog stukje geplaatst dat lichaam bepaalde toxines gaat aanmaken door reaktie op test injects.

Ik heb het vroeger met een ug lab gehad, nu geen last meer ervan.
 
interessant een maat van mij heeft precies hetzelfde reageerde in het verleden ook nergens op maar zit nu op het spul van onze chinese vrienden (overigens retegoed spul) en kan elke keer een paar dagen niet goed lopen
zijn remedie hiertegen en het helpt hem goed is om elke keer niet meer dan een 0.5 ml te zetten en dan maar meerdere malen per week
tís een heel gedoe maar voor hem toch een uitkomst
terugkomernd op jouw vraag dat hij ook niet weet waarop die allergische reactie vandaan komt
 
Superrrrr thnxs kriel :) karma vor jou.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven