XXL Nutrition

Injectie tips Winstrol MRP (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Latin spirit

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 mei 2004
Berichten
1.517
Waardering
0
Vrienden,

ben nu anderhalve week bezig met winstrol inject MRP maar dit is werkelijk waar niet te doen. ik ben begonnen met het zetten in de schouder anderhalve week geleden maar zaterdag aanstaande ben ik ziek geworden met koorts alles erbij. Tevens heb ik nu een flinke bobbel zitten op beide schouders en voelt het warm aan, daarnaast is het helemaal rood (me schouders lijken nu wel flink gegroeid :D )

ik besloot om ff door de "steroid flew" heen te gaan en ik ben er nu dan ook wel vanaf maar die pijnlijke spuitplekken die blijven gewoon. ik injecteer het zelfs nu niet meer in de shouder omdat het gewoonweg niet meer gaat, dus heb eerdergisteren in me been gezet maar ook dat doet ****ing pijn.

ik zet nog steeds met succes eod 75 mg tren in me bil maar dat gaat echt perfect, nergens last van.

Ik kom nu op een punt aan dat het me training te nadelig gaat beinvloeden dus ik kijk het nog hooguit een halve week aan, maar als dit blijft dan ga ik stoppen met de stromba en ga ik het vervangen door test prop als me financieen het toelaten.

mijn vraag is, heeft iemand misschien nog injectie tips? ik las van meer mensen dat zij problemen hebben met winstrol inject, toevallig is er nu een actief topic van spirosz.

zou dit een allergische reactie zijn van mijn lichaam? trekt dit nog weg?

hopelijk heeft iemand tips want het begint me training te nadelig te beinvloeden.

thanks
Michel
 
Bij mij werkte het de injectie in de schouder niet helemaal in het midden te zetten, maar een stukje naar achter. Dan had ik nergens last van
 
zo net boven me triceps bedoel je. hmmzz zal het eens gaan proberen, thanks!

maar goed injecties blijven pijnlijk en dit is duidelijk een allergische reactie van me lichaam, nog maar ff aankijken toch? en als het na een halve week niet wegtrekt stoppen met de winstrol lijkt mij
 
Ai, nog even aankijken denk ik.

En anders kiezen voor minder pijn en wel goed kunnen trainen.
 
ja lijkt mij ook inderdaad... wat zou je doen jeroen stromba vervangen door test prop? of op tren only gaan zitten, ik moet nog 5 weken. lijkt mij zonde van de tren, ik ga daar op die manier nooit alles uithalen. :rolleyes:

wordt wel een lekkere dure zaak zo, 3 vials winstrol is al niet echt goedkoop en dan zou ik ook nog zo'n 2 vials test prop moeten bijkopen. heb nog niet eens 1 vial winstrol op kunnen maken. :rolleyes:

ach misschien kan ik ze kwijtraken als ik geluk heb, aan de spullen ligt het niet, het is puur me lichaam die er niet tegen kan
 
Even aankijken en anders wel stacken met test. voor een mooie stack.
 
lekker gaat me weer een hoop geld kosten moet ook nog een aromatase remmer gaan aanschaffen :rolleyes:

maar goed thanks voor je advies kerel :)
 
Zal van persoon tot persoon verschillen. Hoorde onlangs van 2 personen dat ze van winstrol (tabs) uitslag/rode bulten op de rug kregen.

Ikzelf heb met MRP winstrol inject geen last ondervonden, behalve dat na herhaaldelijk injecteren in de pecs, een harde pijnlijke ophoping onder de huid ontstond.

Dat was te verhelpen door minder vaak op dezelfde plaats te injecteren.

Gewoon ene keer in been, andere keer borst.
 
misschien diep in het been proberen....
 
Mij broer en trainingsmaat heeft precies hetzelfde. het is zonde om te stoppen en de vails weg te gooien. Doorverkopen is idd een optie.
Tevens wordt mij aangeraden het gewoon op te drinken.
Ik ben daar niet zo'n voorstander van gezien de verhalen die je hierover hoort.
Je kan het dan volgens mij net zo goed weggooien omdat je niet voldoende werkzame stof binnenkrijgt.

Desalnietemin ben ik benieuwd wat je gaat doen Latin, keep us informed!!
Succes ;)
 
Leviathan zei:
Dat was te verhelpen door minder vaak op dezelfde plaats te injecteren.

Gewoon ene keer in been, andere keer borst.

hey kerel, zoals je kan lezen in mijn post ben ik al aan het wisselen van injectieplek. maar de pijn is gewoon niet te harden.

borst durf ik niet en ga ik ook niet aan beginnen :o , denk dat ik achterkant schouders eens ga proberen
 
spirosz zei:
Mij broer en trainingsmaat heeft precies hetzelfde. het is zonde om te stoppen en de vails weg te gooien. Doorverkopen is idd een optie.
Tevens wordt mij aangeraden het gewoon op te drinken.
Ik ben daar niet zo'n voorstander van gezien de verhalen die je hierover hoort.
Je kan het dan volgens mij net zo goed weggooien omdat je niet voldoende werkzame stof binnenkrijgt.

Desalnietemin ben ik benieuwd wat je gaat doen Latin, keep us informed!!
Succes ;)

hey kerel, inderdaad toevallig ik las je topic al.

inderdaad opdrinken vind ik gewoon zonde, daar is het te duur voor!

ik hou jullie wel ff op de hoogte, hopelijk kunnen jullie je voordeel ermee doen. op een gegeven moment moet ik de knoop gaan doorhakken want ik heb nu al bijna een week niet meer deftig kunnen trainen door de allergie, griep en pijnlijke spuitplekken.
 
Latin spirit zei:
hey kerel, zoals je kan lezen in mijn post ben ik al aan het wisselen van injectieplek. maar de pijn is gewoon niet te harden.

Ik had het over hoe je van pijnlijke verhardingen/ophopingen onder de huid afkomt.
 
klopt maar naast pijnlijke verhardingen/ophopingen doet de injectie de dag erna gewoon ****in pijn ook op een plek waar ik nog neit gezet heb. het wordt rood, voelt dik aan, het klopt (als een ontsteking) en het voelt warm aan. mijn lichaam kan gewoon niet tegen winstrol denk ik. ik heb al gekuurd met test enant., test prop., tren ace., deca en dianabol, nooit last gehad behalve met de stromba.

ik twijfel niet aan de spullen want ik zit erg dicht bij de bron van MRP. ik kijk het nog ff aan en als het blijft dan ben ik bang dat ik me er bij neer moet leggen dat winstrol niet voor mij is weggelegd.

maar het zou natuurlijk ook gewoon kunnen zijn dat me lichaam aan de stof moet wennen, daarom geef ik het nog ff de tijd.
 
In het verleden hebben we zambon gehad, deze was echt te bomb, nergens last van.
Daar hebben we nu niets aan maar voor de volgende keer wel, het was een wijze (pijnlijke) les!! :(
 
Latin spirit zei:
klopt maar naast pijnlijke verhardingen/ophopingen doet de injectie de dag erna gewoon ****in pijn ook op een plek waar ik nog neit gezet heb. het wordt rood, voelt dik aan, het klopt (als een ontsteking) en het voelt warm aan. mijn lichaam kan gewoon niet tegen winstrol denk ik. ik heb al gekuurd met test enant., test prop., tren ace., deca en dianabol, nooit last gehad behalve met de stromba.

ik twijfel niet aan de spullen want ik zit erg dicht bij de bron van MRP. ik kijk het nog ff aan en als het blijft dan ben ik bang dat ik me er bij neer moet leggen dat winstrol niet voor mij is weggelegd.

maar het zou natuurlijk ook gewoon kunnen zijn dat me lichaam aan de stof moet wennen, daarom geef ik het nog ff de tijd.

er zijn wel meer mensen die winstrol niet kunnen verdragen. Ik vrees dat jij 1 van hun bent dan. Natuurlik niet ideaal, maar je bent niet alleen. Bij veel doet winstrol pijn, bij de 1 minder als de ander.

tips? ja niet echt eigenlijk, kerel. Als je er niet tegen kan , dan kan je er niet tegen, simpel als dat. Als je alles al hebt geprobeerd....
 
spirosz zei:
In het verleden hebben we zambon gehad, deze was echt te bomb, nergens last van.
Daar hebben we nu niets aan maar voor de volgende keer wel, het was een wijze (pijnlijke) les!! :(

de werkzame stof blijft hetzelfde kerel, denk niet dat het daar wat mee te maken hebt, de MRP is haast niet korrelig en lijkt kwa structuur heel veel op zambon. idd je leert hier gewoon van hoe jammer het ook is
 
Pumpin' zei:
er zijn wel meer mensen die winstrol niet kunnen verdragen. Ik vrees dat jij 1 van hun bent dan. Natuurlik niet ideaal, maar je bent niet alleen. Bij veel doet winstrol pijn, bij de 1 minder als de ander.

tips? ja niet echt eigenlijk, kerel. Als je er niet tegen kan , dan kan je er niet tegen, simpel als dat. Als je alles al hebt geprobeerd....

jep, je hebt gelijk kerel!

maar ik kom net op een idee, ik ga vanaaf de tren ace en de stromba in 1 spuit zetten. deze spuit ga ik vervolgens goed verwarmen en injecteren maar. het idee erachter is door de olie van de tren dat het de pijn wat gaat verzachten en wellicht werkt het. ik hou jullie op de hoogte, dit zou wel eens kunnen gaan werken :) geeft wel een baggerbende, maar goed
 
Latin spirit zei:
jep, je hebt gelijk kerel!

maar ik kom net op een idee, ik ga vanaaf de tren ace en de stromba in 1 spuit zetten. deze spuit ga ik vervolgens goed verwarmen en injecteren maar. het idee erachter is door de olie van de tren dat het de pijn wat gaat verzachten en wellicht werkt het. ik hou jullie op de hoogte, dit zou wel eens kunnen gaan werken :) geeft wel een baggerbende, maar goed

Mochten we je na vanavond niet meer horen, weten we de oorzaak! :D
 
Back
Naar boven