XXL Nutrition

Injectie tips Winstrol MRP (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leviathan zei:
Mochten we je na vanavond niet meer horen, weten we de oorzaak! :D

:D
yep.
naar mijn weten mogen steroiden op olie en water basis niet samen gezet worden.
 
Ik ben nu ook bezig met de MRP Stanozolol injects en ondervind echt niet zoveel hinder ervan. Hooguit een dag een beetje gevoelige plek.

Probeer eens echt langzaam te injecteren.. ook diep in de spier is belangrijk. Ik zet met 0,6x30mm in mijn schouder. Na het injecteren goed de plek masseren.

Deze depot is op water basis, ik zou het eens proberen te mixen met Vit.B12 ook op water basis. Mixen met olie kan wel, maar dan wordt de stanazolol niet zo snel opgenomen.

Drinken kan ook gewoon, is wel zonde want tabs zijn wat goekoper.. maar tis en blijft gewoon dezelfde stof.
 
is dit wel echt zo jongens.... van wat ik begrepen heb is dat een fabeltje en geeft het alleen een baggerbende. tsja ideaal is het natuurlijk niet, maar in mijn situatie wellicht wel het proberen waard.

maar als het echt niet veilig is dan hoor ik dat graag want dan begin ik er natuurlijk niet aan. iemand?
 
slabek zei:
Ik ben nu ook bezig met de MRP Stanozolol injects en ondervind echt niet zoveel hinder ervan. Hooguit een dag een beetje gevoelige plek.

Probeer eens echt langzaam te injecteren.. ook diep in de spier is belangrijk. Ik zet met 0,6x30mm in mijn schouder. Na het injecteren goed de plek masseren.

Deze depot is op water basis, ik zou het eens proberen te mixen met Vit.B12 ook op water basis. Mixen met olie kan wel, maar dan wordt de stanazolol niet zo snel opgenomen.

Drinken kan ook gewoon, is wel zonde want tabs zijn wat goekoper.. maar tis en blijft gewoon dezelfde stof.

thanks kerel, ik injecteer met de blauwe naald diep in mijn schouder, dus daarl ligt het zeker niet aan.

langzaam injecteren, masseren ik heb het allemaal geprobeerd.

vit b12 kan ik helaas niet aankomen :( ik weet niet of dit illegaal is, volgens mij niet mag ik naar bronnen vragen? anders moet een mod het maar ff verwijderen maar volgens mij mag dit.

drinken vind ik echt geen optie, dan verpats ik het liever en koop ik test prop terug :-) of ik ruil het met iemand voor test prop. ik wil gewoon het uiterste uit mijn kuur halen en ga niet ineffecient zitten kuren, maar thanks anyway voor de tips :-)
 
Latin spirit zei:
vit b12 kan ik helaas niet aankomen :( ik weet niet of dit illegaal is, volgens mij niet mag ik naar bronnen vragen? anders moet een mod het maar ff verwijderen maar volgens mij mag dit.

In Duitsland vrij te koop in apotheken.
 
Latin spirit zei:
is dit wel echt zo jongens.... van wat ik begrepen heb is dat een fabeltje en geeft het alleen een baggerbende. tsja ideaal is het natuurlijk niet, maar in mijn situatie wellicht wel het proberen waard.

maar als het echt niet veilig is dan hoor ik dat graag want dan begin ik er natuurlijk niet aan. iemand?

Er zijn mensen op dit forum die het wel mixen maar zelf ben ik er geen voorstander van.

Probeer eens anders met een insuline naald te injecteren in je schouder. Aangezien dit je eerste keer is dat je pijn hebt betekent dit ook dat dit je eerste keer winstrol gebruik is. Mss is het juist beter dat je met een korter naald in je schouder zet.

Ik doe het nl wel met een insuline naald in de schouder. Het is het proberen waard. Je moet tenslotte toch iets proberen.

Succes!
 
hey kerel,

heb hier geen insuline naalden liggen, krijg ze bij de apotheken ook heel moeilijk mee. misschien moet ik iets korter in de spier injecteren? ik kan ze wel bestellen hoor alsnog, maar dan duurt het toch weer ruim een week voordat ik ze binnen heb en dan moet ik me nieuwe vial al weer geopend hebben. dat lijkt me een beetje zonde.
 
Latin spirit zei:
hey kerel,

heb hier geen insuline naalden liggen, krijg ze bij de apotheken ook heel moeilijk mee. misschien moet ik iets korter in de spier injecteren? ik kan ze wel bestellen hoor alsnog, maar dan duurt het toch weer ruim een week voordat ik ze binnen heb en dan moet ik me nieuwe vial al weer geopend hebben. dat lijkt me een beetje zonde.

Of je kunt idd korter in de spier injecteren. maar zelf in de schouder zetten lijkt me wel erg lastig. (zelf gebruik ik 0,5x16mm naalden)

ik laat het in mn schouder zetten zodat het makkelijk en snel gaat, anders zit je zo te kloten en zit je best lang met de naald in je spier. dat lijkt me ook niet echt goed.

raar trouwens dat ze daar moeilijk doen met naalden. ik loop regelmatig apotheken binnen om naalden te halen voor vrienden die aan de a.s. zitten, doen ze gelukkig niet moeilijk over hier.
 
hey kerel, jep ik ken het topic! ben jij verdergegaan met winnie tabs? zo ja, heb je daarna nog last gehad van allergische reacties?
 
Latin spirit zei:
hey kerel, jep ik ken het topic! ben jij verdergegaan met winnie tabs? zo ja, heb je daarna nog last gehad van allergische reacties?


hey,

nee ik deed alleen winstrol. en ben er gewoon helemaal mee gestopt.

Ik wil in september een kuurtje test, tren gaan doen dus ga nu lekker herstellen en straks weer knallen. Maar omdat jij ook al met tren bezig bent zou ik verder gaan met winstrol tabs.

of eventueel kiezen voor test prop...
 
test prop ging ik echt top op en icm een aromatase blokker gaat het helemaal goedkomen :) ik moet nog zo'n 5,5 week dus dan ga ik liever zo lang aan de test prop dan aan de stromba, of misschien nog 1 vial test en de rest stromba, komt wel goed :-)
 
younggod zei:
hey
Ik wil in september een kuurtje test, tren gaan doen dus ga nu lekker herstellen en straks weer knallen. QUOTE]

hmm, test en tren, dat klinkt wel lekker :D ;) :D ;) :D

allen weet ik niet of ik september ga halen
 
dennis999 zei:
younggod zei:
hey
Ik wil in september een kuurtje test, tren gaan doen dus ga nu lekker herstellen en straks weer knallen. QUOTE]

hmm, test en tren, dat klinkt wel lekker :D ;) :D ;) :D

allen weet ik niet of ik september ga halen

hahaha dat zeg ik er maar niet bij ;) want jij gaat het zeker niet halen :D

@ latin: welke hoeveelheden test prop heb je gebruikt en wat voor stack..

ik ga er liquidex bij gebruiken dus dat zit wel goed.
 
En als je die 1 ml verdeelt over je twee schouders?

Heb dat zelf met Tren gedaan..
had namelijk met 1 ml per keer last na injectie en was negatief van invloed tijdens de workout.

Just my two cents,

Gr Jugger
 
Leviathan zei:
dat was te verhelpen door minder vaak op dezelfde plaats te injecteren.

Gewoon ene keer in been, andere keer borst.

borst injecties ! Jij bent een echte! Dat zal ik nooit durven! :o
 
2hard2die zei:
borst injecties ! Jij bent een echte! Dat zal ik nooit durven! :o
Waarom niet?? vandaag nog gedaan. De MRP stano-inject.. iets pijnlijker als in de schouders maar niet hinderlijk.

Wat pas echt hardcore is : Injecteren in je onderarm!! keer ergens een 'howto' gelezen daarover..

Edit : idd onderarm :D
 
Laatst bewerkt:
slabek zei:
Waarom niet?? vandaag nog gedaan. De MRP stano-inject.. iets pijnlijker als in de schouders maar niet hinderlijk.

Wat pas echt hardcore is : Injecteren in je bovenarm !! keer ergens een 'howto' gelezen daarover..
onderarm bedoel je neem ik aan...
zet zelf altijd in mn kuiten benen kont en bicep...8 plaatsen dus die ED injecties kan dan makkelijk...
 
In je kuiten? amai,heb ooit test prop in men kuit gepomt.dat nooit meer ze. Ben niet kleinzerig maar dat was erover.
 
kvind in mn bicep pijnlijker..
tprop staat er ook om bekend dat het pijnlijke inj geeft
 
Back
Naar boven