Fitness Seller

Injectie tips Winstrol MRP (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

hey jongens,

Zoals beloofd, ik zou jullie nog even laten weten hoe het is afgelopen.

Heb de pijn, koorts en allergie van de winnie nog even aangekeken tot na het vorige weekend. Het weekend voelde ik me eigenlijk wel oke, was eindelijk weer eens koortsvrij voor 2 dagen. Opeens maandag voelde ik me weer helemaal inzakken en kreeg ik weer koorts. Ook injecties in me bil hebben dus niks geholpen.

Dat was het punt dat ik het zat was, ben die maandag gestopt met winnie inject en nog dezelfde avond heb ik dit vervangen door 100 mg test prop eod aangevult met proviron uiteraard. de volgende dag voelde ik me nog wel een beetje moe, maar vanaf woensdag gaat het echt weer top! me training donderdag voelde weer als vanouds aan en bevestigd alleen maar het vermoeden dat ik allergisch ben voor stromba inject.

Ik ga nu 5 weken door me test prop/tren ace en dan plak ik er nog eens 2 weken, jawel, winnie achteraan. dit keer echter de tabs.
 
ik blijf alleen met de vraag zitten. zal ik niet dezelfde allergische reactie krijgen als ik tabs ga pakken? de werkzame stof is immers hetzelfde.
 
kom je enkel achter door het te proberen vrees ik...
 
ja denk het ook... al doende leert men he ;) gelukkig zijn tabs nog sneller uit je systeem dus heb er hooguit anderhalve dag last van

andere vraag: hoe kan het zo zijn dat ik allergisch ben voor winstrol, terwijl dat niet geld voor andere steroiden? feitelijk zijn het toch allemaal testo aanverwanten? iemand die daar misschien een verklaring voor heeft?
 
Back
Naar boven