AndroidHealthClinic

injectie vaagheid... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tren hoest

ik heb tren hoest gehad met tren...:p duhh..

maar heb het ook wel eens met mijn test/boldenone injecties hoe kan dat in hemelsnaam.

Bij mij komt het denk ik als ik gestresst ben...niet effe goed de tijd neem om hem te zetten. ..lijkt wel of er dan een chemische reactie is met iets....

En het duurt niet lang..al tijdens het zetten voel dat klote gevoel in mijn longen opkomen..

Ooit 1 keer flauwgevallen met injecteren...had ik ook hyperventilatie..best klote wakker worden met een naald in je bovenbeen :eek:
 
die hoest komt door het feit dat je te dicht bij een ader zit, dit zet een reactie in je lichaam tot stand waarbij de haartjes in je longen zich opwaarts bewegen, wat de hoest veroorzaakt. Bij tren is dit het heftigst, maar het zou door andere roids ook kunnen gebeuren.
 
uhm, minuutje of 5 denk ik wel... na elke ml (ongeveer, ik doe dit op het gevoel in mn kont ;p) pauzeer ik even. in mijn ervaring geeft dit minder pijnlijke injectie plekken.

hehe das best lang. Ik weet niet wat het is maar als ik te lang over een inject doe niet alleen ik maar heb het ook bij andere mensen gezien. Opgegeven moment wordt je moe, ga je trillen. Even later zweet je opeens en heb je het warm. Wordt je beetje onrustig en angstig, opgegeven moment raak je licht in je hoofd en soms krijg je zelfs braakneigingen. Het zit allemaal tussen je hoofd dat wel, ik denk zelf ook dat het een beetje reactie van je lichaam is dat er wat in je lichaam zit wat niet hoort hehe. iig als je injects vrij snel zet zal je er geen last van hebben.
 
hehe das best lang. Ik weet niet wat het is maar als ik te lang over een inject doe niet alleen ik maar heb het ook bij andere mensen gezien. Opgegeven moment wordt je moe, ga je trillen. Even later zweet je opeens en heb je het warm. Wordt je beetje onrustig en angstig, opgegeven moment raak je licht in je hoofd en soms krijg je zelfs braakneigingen. Het zit allemaal tussen je hoofd dat wel, ik denk zelf ook dat het een beetje reactie van je lichaam is dat er wat in je lichaam zit wat niet hoort hehe. iig als je injects vrij snel zet zal je er geen last van hebben.

ik doe juist lang over me injects,
des te minder pijn heb ik de volgende dag, soms prik ik wel eens 4x opnieuw om te kijken of ik lekker in de spier zit, meestal met de eerste 0,. ml voel je al of het goed zit...
aangezien ik al een 10-12 ml per keer moet zetten.. doe ik het liever op me gemakkie ;)
 
pff, als ie erin zit, zit ie erin, echt niet dat ik m er dan nog s uittrek. En 4ml gaat er gewon binnen 30sec in, ga geen minutenlang met die naald in mn been staan roeren. Gaat tot nu toe prima :D
 
pff, als ie erin zit, zit ie erin, echt niet dat ik m er dan nog s uittrek. En 4ml gaat er gewon binnen 30sec in, ga geen minutenlang met die naald in mn been staan roeren. Gaat tot nu toe prima :D

naja ik heb vaak dat ik op een rotplek zit, dat je gewoon voelt dat het al pijn gaat doen als je de eerste 0.5 ml injecteerd..
ik heb er geen schrik voor, dus maakt mij niet zoveel uit, een gaatje meer of minder, nog geen 10 min later is het weer hersteld...

heb liever dat ik 4x prik, dan dat ik met zo'n been loop als ik nu loop, zat iets te hoog gister, gelukkig maar 1.5ml test maar toch pijnlijk!
 
hmm, bij mij is enkel het penetreren (jaja) een rotmoment, verder verschilt het gevoel wel eens per keer als ie er in zit, maar kan r altijd wel om injecteren.
 
ok heren; zojuist mn 2e inject gezet. dit keer ging alles zoals het hoort te gaan.
dus hiermee is voor mij de notie dat het 'iets tussen mn oren zou zijn' verworpen ;) ik had volgens die logica nu juist zenuwachtig moeten zijn, etc etc bladiebla.

vorige keer gewoon pech gehad dus!

bedankt voor de reacties gasten!!
 
hehe das best lang. Ik weet niet wat het is maar als ik te lang over een inject doe niet alleen ik maar heb het ook bij andere mensen gezien. Opgegeven moment wordt je moe, ga je trillen. Even later zweet je opeens en heb je het warm. Wordt je beetje onrustig en angstig, opgegeven moment raak je licht in je hoofd en soms krijg je zelfs braakneigingen. Het zit allemaal tussen je hoofd dat wel, ik denk zelf ook dat het een beetje reactie van je lichaam is dat er wat in je lichaam zit wat niet hoort hehe. iig als je injects vrij snel zet zal je er geen last van hebben.

hm, wil hier toch nog even op reageren ;).

ik heb hier echt *totaal* geen last van, ik vind het zelfs wel grappig om naar mezelf in de spiegel te kijken met die naald in mn kont....

als ik mn injects snel zet krijg ik zeer pijnlijke plekken in mijn ecto billetjes... ik voel als het ware de olie ophopen wat voor een vervelende plek zorgt... vandaar dat ik de olie de tijd geef om wat te verspreiden ofzo...
 
K*tzooi... Daar gaat m'n extra gear... :D
 
zou het niet kunnen dat je één of andere zenuw geraakt had?
en je daardoor wat raar begon te voelen + beetje paniek of opwinding?

heb het ooit ook gehad dat ik van een injectie wat draaierig werd, maar de keren erna met dezelfde gear niet?! ???
 
Back
Naar boven