XXL Nutrition

injectie van aas in de bil (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vuilehond76

Novice
Lid geworden
20 apr 2015
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
16%
hallo

ik injecteer altijd linksboven/rechtsboven. ik heb vandaag per ongeluk een beetje in het midden van de rechterbil gespoten, is dat erg? ik heb nergens last van
 
hallo

ik injecteer altijd linksboven/rechtsboven. ik heb vandaag per ongeluk een beetje in het midden van de rechterbil gespoten, is dat erg? ik heb nergens last van

.




sterke stats ook voor iemand die in een kuur zit.
 
Echt in het midden!? Pff je hebt geluk dat je nog leeft kerel.
 
attachment.jpg


als je de zenue raakt ben je de lul, maar dat merk je ook meteen.
 
Heb het ook gehad. Had wat meer pip maar verder niks noemenswaardig.
 
Oei, jij hebt gelukt gehad! Misschien heb je wel de nervus ischiadicus geraakt die daar loopt, die staat via de lumbale wervelkolom weer in contact met de medulla oblongata, welke je ademhaling onder andere reageert. Zodra je meer dan 6 keer per minuut begint te ademen, zou ik de dokter waarschuwen. Dit kan echt grote gevolgen hebben!!! Dat je nu nog leeft is me al een raadsel, maar ik zou het goed in de gaten houden!
 
Oei, jij hebt gelukt gehad! Misschien heb je wel de nervus ischiadicus geraakt die daar loopt, die staat via de lumbale wervelkolom weer in contact met de medulla oblongata, welke je ademhaling onder andere reageert. Zodra je meer dan 6 keer per minuut begint te ademen, zou ik de dokter waarschuwen. Dit kan echt grote gevolgen hebben!!! Dat je nu nog leeft is me al een raadsel, maar ik zou het goed in de gaten houden!

Ja man
 
Dat is knap, binnen 2 uur van 73kg at 16% naar 92 op 12%
Werkt goed die kuur!

Heb neppe stats ingevuld omdat ik snel die pagina wou door zijn heb zomaar wat ingevuld!
 
It gets better and better :D
 
Gelukkig niet tussen je billen
 
Wat duurt langer, nepstats verzinnen of je eigen stats..
 
Back
Naar boven