XXL Nutrition

Injectie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ardian12

Novice
Lid geworden
6 jun 2019
Berichten
13
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Goedendag bodybuilders,

Ik ben begonnen met mijn test deca dbol kuur

heb vandaag mijn eerste injectie gezet

1ml deca/ 1ml test e

alleen na de injectie is er een beetje bloed en vloeistof uitgelopen terwijl ik wel heb geaspireerd.

wat ik wel daarvoor heb gedaan is benen getraind. Komt het misschien daardoor dat de spieren nog aangespannen zijn en zo het vloeistof eruit loopt?

Als dat de reden is. Kan ik dan mijn dag nog wijzigen van mijn inject in plaats van donderdag naar maandag??
 
Google eens op 'z-track method' en 'airlock technique'.
 
Google eens op 'z-track method' en 'airlock technique'.
Dit! Ik gebruik altijd de z-track en heb bij mezelf nog geen last gehad van het terugvloeien of bloeden. Hou na het injecteren de naald ook nog even er in voor een aantal seconden.
 
Oke, zal het de volgende keer doen. Het doet verder geen pijn ofzo. Alleen een bultje op m’n been maar voor de rest loop ik normaal dus de injectie verder is wel goed gelopen denk ik
 
Oke, zal het de volgende keer doen. Het doet verder geen pijn ofzo. Alleen een bultje op m’n been maar voor de rest loop ik normaal dus de injectie verder is wel goed gelopen denk ik
Zo lang het niet rood wordt en gloeit, jeukt en / of branderig aan gaat voelen zit je waarschijnlijk wel goed. :)
 
Ja, het jeukt nu een beetje. Wat als het voor de rest wel gloeit en branderig aanvoelt? Heb ik dan een ader geraakt? Wat zijn dan de gevolgen
 
Geniet gewoon van je kuur.
 
Wat bij mij helpt is de naald nog minutje of 2 er nog in laten zitten.
 
Zo lang het niet rood wordt en gloeit, jeukt en / of branderig aan gaat voelen zit je waarschijnlijk wel goed. :)
Rood wil ook nog niks zeggen.. als ik pip in me tricep heb is me hele tricep altijd helemaal rood
 
Niet te druk maken. Persoonlijk vind ik injecteren voor de training fijner (maar ik weet dat er ook mensen voor het slapengaan injecteren). Masseer het wel een beetje om PIP te voorkomen. Is de Test gedoseerd op 250 mg/ml? Dan zal PIP meevallen.
 
Ik aspireer zelf nooit. ik spuit juist altijd wat lucht in op het einde. Nooit last gehad dat de olie eruit liep.
 
Zo zijn er wel meer. De enige plaats waar ik het niet doe zijn schouders.
 
Ik doe het niet
 
Dus geen kans om in je ader te prikken?
Over mijn schouders ben ik in ieder geval 99,99% zeker. Anderzijds, heb ik in m'n kuiten al 2-3 keer bloed opgetrokken. :angstig:
 
Ik had laast bij het aspireren ik kreeg een zieke shock in heel mijn lichaam. Dacht zelf dat ik door een zenuw ben gegaan. Kan dit kloppen? Had hierna ook zieke pip en deze duurde 1 week.
 
Back
Naar boven