AndroidHealthClinic

Injectiepijn

Bezoekers in dit topic

gamedex

Cool Novice
Lid geworden
21 mei 2013
Berichten
134
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
96kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Ben al een paar weken bezig met tren ace test prop mast prop elk 100mg eod. Gaat zijn gangetje werkt allemaal prima alleen ik blijf injectie pijn houden een aantal dagen erna. Heb in het verleden al ooit gekuurd en toen had ik dit alleen na de eerste paar prikken verder nooit ergens last van gehad. Dit was wel van een ander merk dan dat ik nu gebruik (weet niet of ik merken mag noemen). Het hindert het trainen af en toe en met werken is het ook zeker lastig. Nou heb ik contact gehad en hebben ze me verteld dat dit komt doordat er de maximale stof in zit die past in 1ml waardoor de dichtheid hoger is. Klopt dit? En valt er iets aan te doen? Ik heb verschillende dingen gelezen als masseren en opwarmen van de olie, dit heeft een keer geholpen en de keer erna had ik weer enorme last. Heb nog eventjes te gaan maar het hindert enorm aangezien ik om de dag prik en er een dag of 4-5 zeker last van blijf houden.
Iemand die weet wat je eraan kan doen, of stoppen en het merk waarmee ik bekend ben gaan gebruiken?
 
Als er daarwerkelijk in zit wat er op het label staat kan het met die concentraties zeker pip geven. Het kan echter ook zijn dat je niet goed tegen de gebruikte olie kunt, dat kan bij sommigen ook meer en langer pip geven
 
Niet tegen de gebruikte olie kunnen las ik al ergends ja, denk toch dat het door de dosering per ml komt. Heb ook nog test e van dit merk hoop dat ik er dan geen last van krijg, deze is namelijk ook wat hoger gedoseert (als het waar is wat er staat)
 
Ik weet al om welk merk het gaat, is een nieuw merk staat genoeg over op het forum. Breng je vials maar terug want dit ga je echt niet trekken. De PiP met deze dosering is gewoon niet te doen. Ik heb zelf verdunt met 1 ml tren ace en nog was de PiP echt te heftig. Iedereen wat ik ken kan er niet tegen, gewoon te hoge dosering. Heb ook vernomen van de producenten dat ze dosering gaan aanpassen door de hoeveelheid klachten wat er zijn over dit spul
 
Yep heb er ook al veel over gelezen. Is dat mogelijk?? Ik trek het om eerlijk te zijn nu al niet t is echt vervelend. heb nog een dichte vial. Dat hebben ze mij ook verteld ja om de doseringen aan te passen, zal er eens na vragen of ik t terug kan sturen!
 
Back
Naar boven