MuscleMeat

Injecties hCG na kuur verslechteren vruchtbaarheid (...) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Ja, onze begeerde vriend van Ergo heeft weer een interesant artikel geplaatst:

http://www.ergogenics.org/zaad2.html

"Een half jaar na de kuur was bij de meeste mannen de zaadaanmaak weer genormaliseerd. Dat gold trouwens niet voor het testosteron. Bij de zwaarste gebruikers die Karila onderzocht was, ondanks het gebruik van middelen als clomid, nolvadex of hCG de testosteronspiegel na zes maanden niet op een normaal niveau."

_Hg80qsyrj7AWrHSsCsFAVVpUOJgWPIk.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had het gelezen inderdaad.
Dat is toch jammer, ik had altijd gehoopt er helemaal makkelijk van af te komen, dat kuren-gedoe ;)

Wel best verontrustend, ook dat artikel over kapotte hartcellen oiv androgenen.

Er wordt een hoop over Willem gezegd, ik vind het echt een goede gozer. Hij is voorzichtig met z'n uitspraken, komt iedere dag met een boekenkast aan wetenschappelijke onderbouwing en heeft duidelijk het beste met ons voor. :heart: Leuke schrijfsT, dat helpt ook.

Edit: Was trouwens wel nog benieuwd hoelang het effect aanhoudt op de spermacellen na hCG gebruik. Toch niet voor altijd? :scared:
 
Laatst bewerkt:
We at DBB kill the pianoplayer Thorwulf.

M.a.w. de boodschapper krijgt de kogel. Niet de maker van de boodschap.

Wat Willem doet is slechts doorgeven van resultaten medische onderzoeken, hoe raar ze soms ook zijn. Hij geeft er een eigen conclusie bij en laat ook zien wat het voorstelt m.b.t. de bodybuilder.

De boodschapper moet niet bekritiseerd worden maar de wetenschappers met onnodige onderzoekjes.

Dat onderzoek van die celwanden ging trouwens om -tig keer de waarden die wij gebruiken.
 
DBC01 zei:
We at DBB kill the pianoplayer Thorwulf.

M.a.w. de boodschapper krijgt de kogel. Niet de maker van de boodschap.

Wat Willem doet is slechts doorgeven van resultaten medische onderzoeken, hoe raar ze soms ook zijn. Hij geeft er een eigen conclusie bij en laat ook zien wat het voorstelt m.b.t. de bodybuilder.

De boodschapper moet niet bekritiseerd worden maar de wetenschappers met onnodige onderzoekjes.

Dat onderzoek van die celwanden ging trouwens om -tig keer de waarden die wij gebruiken.

Vind ik ook: Dood aan de brenger van slecht nieuws!! :mad:

Maar ik breng toch goed nieuws? Tenminste, ik zeg iets vrolijks over iemand die een hele hoop stof voor ons voorkauwd. Inderdaad, meestal zijn het eigenlijk maar onzinnige onderzoekjes en inderdaad dus ook vrij onzinnige artikelen. Maar wij hier allemaal hebben ook nuttige kennis aan hem te danken.

Overigens, dat onderzoek naar de hartcellen... de doseringen waren inderdaad achterlijk, maar:
-alle cellen waren aangetast terwijl 10% ook behoorlijk k*t is,
-bb'ers gebruiken over een langere tijdsduur,
-hij komt zelf met een onderzoek op de proppen dat de concentratie androgenen in de hartspier veel hoger kan zijn dan in de rest van het lichaam.
 
Als ik je berichtje zo nog eens lees zou het ook best kunnen dat ik je eigenlijk helemaal niet snap... :)
 
Wat ik bedoel is dat we niet de boodschapper moeten aanvallen.

Dat Willem dat overschrijft wil nog niet zeggen dat het zijn mening vertegenwoordigd.

Enne blahblahblah jajajaaaaaaa weet ik allemaal wel lieverd, laat je me voor de rest nog even van m'n kuur genieten? Jah? Danke je! :cool: :roflol:
 
vind zijn conclusie nog het mooiste


Als je per ongeluk toch een kindje maakt, en er is iets mee mis, dan vergeef je het jezelf nooit.
 
Ik wil geen kindjes dus het mag van mij spuitwater zijn en blijven :cool:
 
Ik wacht met aannames totdat BC zijn licht erover laat schijnen. :)
 
OP zich wel een mooi stuk maar niets wat nog niet bekend was en na een halfjaar is het zaad vrijwel weer normaal. EN ja dat tijdens een kuur het zaad afwijkt was bekend dat is ook een grote reden dat mannen praktisch onvruchtbaar zijn tijdens een kuur. Alleen 1 stuk verbaasd me een beetje

Bij de bodybuilders die minder dan 12.000 eenheden hCG hadden gebruikt was gemiddeld 28 procent van de zaadcellen abnormaal. Bij de bodybuilders die meer dan 12.000 eenheden hCG hadden gespoten was dat tachtig procent.

Dus als ik 11.999 zou gebruiken zit ik op een percentage van 28% abnormale cellen. En wanneer ik 12.000 neem ineens op 80% ??!!
 
Ik roep niet voor niks niet meer dan 500 iu HCG per keer te nemen, baseer dat niet op lucht.
 
humor. iedereen was toch zo tegen ergogenics? maar als het net ff goed uit komt vinden ze het wel weer goed.
 
Chemical zei:
OP zich wel een mooi stuk maar niets wat nog niet bekend was en na een halfjaar is het zaad vrijwel weer normaal. EN ja dat tijdens een kuur het zaad afwijkt was bekend dat is ook een grote reden dat mannen praktisch onvruchtbaar zijn tijdens een kuur. Alleen 1 stuk verbaasd me een beetje

Bij de bodybuilders die minder dan 12.000 eenheden hCG hadden gebruikt was gemiddeld 28 procent van de zaadcellen abnormaal. Bij de bodybuilders die meer dan 12.000 eenheden hCG hadden gespoten was dat tachtig procent.

Dus als ik 11.999 zou gebruiken zit ik op een percentage van 28% abnormale cellen. En wanneer ik 12.000 neem ineens op 80% ??!!

Denk dat het gemiddeldes zijn bro.

Er zal echt vast wel een exponentiele groei zijn van abnormale cellen boven een bepaalde hoeveelheid.
 
Klopt. In tests en onderzoeken moeten ze toch ergens de grens trekken.

Trouwens Mr Reaver, ik blijf k*tten hoor als ik 1ml/1500IU moet verdelen dan hou je niks over in je spuitje!!!
 
DBC, hoelang kan je dan HCG bewaren in de koelkast?

3 weken?
 
Daar weet ik niks van lieverd, ik open, mix en consumeer ze altijd direct, ik heb meer verstand van eeeh, euh, Tren bakken? :D
 
bak mij zo is een taartje? daar wil ik wel is van proeven.
 
Ik ga m''n eigen taartje bakken. Misschien zend ik het wel live uit over het net.
Kunne jullie m'n kookunsten rechtstreeks bewonderen. En anders schiet ik wat foto's.

Leuk he. Ik heb toch zulke leuke hobbies de laatste tijd. :cool:
 
DBC01 zei:
Ik ga m''n eigen taartje bakken. Misschien zend ik het wel live uit over het net.
Kunne jullie m'n kookunsten rechtstreeks bewonderen. En anders schiet ik wat foto's.

Leuk he. Ik heb toch zulke leuke hobbies de laatste tijd. :cool:

Wow! Je hebt dus wel een leven naast dit board? :D
 
:fu: Dat gaan ze ook van jou beweren als je naast je werk een forum in de gaten houdt, pas maar op.
 
Back
Naar boven