Fitness Seller

injectiesite quads

Bezoekers in dit topic

Leiphoofd

Novice
Lid geworden
22 nov 2015
Berichten
28
Waardering
1
Lengte
1m68
Massa
68kg
Vetpercentage
8%
Dag luitjes binnekort ga ik beginne met kuren het enige waar ik nog mee zit is het injecteren ik ben van plan om zelf in mijn been te injecteren en heb alle informatie oo internet gezocht toch vind ik het lastig om bij me zelf te bepalen of ik nou oo de goeie plek prik ik post hieronder een fototje met waar ik denk dat ik moet injecteren ik zou het fijn vinden als jullie me kenne controlere
 
Je been in 4-en delen (kruis door de lengte en door de breedte). Dan de bovenste buitenste pakken en vanaf de zijkant erin prikken. Ongeveer ter hoogte van je ballen. Daar is je been ook het dikst als het goed is.
 
34025d1086230550-quad-injection-anatomy_quads2.jpg

In de vastus lateralis moet je injecte
 
Krijg de foto ff niet geupload maar okee dat is iets higer als ik dacht , ik dacht midden van het bovenbeen ,, is dit heel cruciaal waar je prikt of mag ik er best wel wat naast zitten ?
 
Okee dus niet de bovenste spier ej dan aan de zijkant maar echt letterlijk de zijkant dus
 
Jammer kan je foto niet zien of openen
 
Mocht ik nou echt n lul zijn en per ongeluk in de rectus femoris injecteren is dat dan n drama ?
 
Inderdaad vanaf de zijkant. Tip: ga op je bed zitten, zodat je bovenbeen op je matras rust. Als het goed is duwt je bed je been een beetje in de breedte. Nu voel je aan de buitenkant goed je spier. Zorg dat je in het breedste stuk zet. Als je 4cm naald gebruikt wil je niet in een dun stukje prikken. :D
 
Mocht ik nou echt n lul zijn en per ongeluk in de rectus femoris injecteren is dat dan n drama ?
Je voelt wel of die er goed in gaat. Gaat je been trillen zit je te dicht bij een zenuw. Pak een (relatief pijnloos stukje) van je dikke spier, duw hem er doorheen, aspireer (mocht je niet in een spier zitten merk je dat snel genoeg), en injecteer langzaam. ;)

Een paar centimeter verschil geeft niet, niemand prikt op dezelfde plek iedere keer, anders krijg je littekens.
 
Moet ik hier binnen de cirkel of binnen het 4kant injecte
 
Cirkel zal prima zijn, misschien iets meer vanaf de zijkant echt. Als je van boven kijkt en een 90 graden hoek, en dan erin darten. :P

Een keer misprikken is echt niet zo erg, heb ook een paar keer een lekker spastisch been gehad, even eruit, iets ernaast en nog een keer proberen.
 
Mocht ik nou echt n lul zijn en per ongeluk in de rectus femoris injecteren is dat dan n drama ?

Het risico om in aders te zitten wordt gewoon veel groter.

Goed aspireren vooraleer je injecteert, dan ben je zeker.
 
Haha okee top ! Thanks voor de hulp denk dat t wel goed gaat komen
 
inectie.jpg


Je kunt heel de buitekant binnen het vak gebruiken, midden niet daar zitten zenuwen etc. Binnenkant kan maar liever niet.
 
Okee ja want de reden dat ik zit te twijfelen is omdat dat vak die groene en rodeaan de buitenkant , als ik aanspan lijkt het dezelfde spier te zijn
 
De injectie plek is zo groot dat je eigenlijk bijna niet verkeerd kunt zitten als je maar niet te ver in het midden / boven zit. Zit je toch te ver naar het midden dan is het nog geen ramp alleen dan merk je het vanzelf als je een zenuw raakt, trek je snel genoeg terug :D
 
Back
Naar boven