MuscleMeat

injectiesite quads

Bezoekers in dit topic

Okee dat is wel geruststellend :D
 
Buitenkant van je bovenbeen. Vanaf de zijkant gaat de naald er dus recht in.
 
Okee ja want de reden dat ik zit te twijfelen is omdat dat vak die groene en rodeaan de buitenkant , als ik aanspan lijkt het dezelfde spier te zijn
Gewoon prikken man ;) Lekker vanaf de zijkant je spier in, ik zat de eerste keer ook te kloten maar het is echt eenvoudig, zelfs als het misgaat is er geen man overboord.
 
Hele zijkant.

Is die spillepoot van jou?
 
Als je super bang bent, vraag het eens aan een apotheker of dokter waar precies te injecteren. Zij kunnen het precies pinpointen en hoef je je gn zorgen te maken.
 
ik prik altijd de femoris raak eigenlijk nooit een zenuw of aders
 
ik prik altijd de femoris raak eigenlijk nooit een zenuw of aders
op youtube instructievideos zie je ook bijna iedereen femoris prikken volgens mij? Ze zetten bijna allemaal bovenkant been
 
op youtube instructievideos zie je ook bijna iedereen femoris prikken volgens mij? Ze zetten bijna allemaal bovenkant been
de meesten wel lijkt het
 
de meesten wel lijkt het
is dus wel goed mogelijk? vanaf de zijkant lijkt me lastig, dan is het keihard het been, lijkt wel bot haha
 
*ik dacht dat je juist nooit aan de binnen kant moest zetten omdat daar de meeste zenuwen zitten en aders
 
Gray827.png
 
Misschien zijn mijn benen dan anders maar bovenop raak ik 99,99% zeker een zenuw.
 
Ga gewoon zitten, leg je hand ( zelfde kant als been die geinjecteerd word) plat op je bovenbeen (hou je vingers bij elkaar) met alleen je duim richting je knieschijf, hou je duim op zijn plek en met de andere vingers ga je opzij alsof je je been zegmaar vastpakt.
Nu zit er tussen je duim en de rest van je vingers een ruimte (je beenspier) verdeel deze van kie tot boven in drieen en injecteer in het midden van het middelste deel
 
Jij maakt er rocketscience van, wtf.
 
Ga zitten met je benen gestrekt en span je been aan. Dan zie je ook wel goed waar je spiertjes zitten.
 
Ga op je bed zitten en laat jezelf op je rug vallen. Steek je benen in de lucht en trek ze uit elkaar. Vervolgens trek je je reet open en spuit je het zo in je anusje

OT:
Ik heb tijdens mijn 1ste kuur alles in femoris geinjecteerd. Nooit wat geraakt
 
Jij maakt er rocketscience van, wtf.
Ik heb dat ooit is geleerd tijdens me toenmalige opleiding, hiermee kan je gewoonweg níet de fout in gaan imo,
De uitleg ziet er misschien rocketsience uit maar als je het uitvoert zal je merken dat het een snelle simpele handeling is
 
Ga gewoon zitten, leg je hand ( zelfde kant als been die geinjecteerd word) plat op je bovenbeen (hou je vingers bij elkaar) met alleen je duim richting je knieschijf, hou je duim op zijn plek en met de andere vingers ga je opzij alsof je je been zegmaar vastpakt.
Nu zit er tussen je duim en de rest van je vingers een ruimte (je beenspier) verdeel deze van kie tot boven in drieen en injecteer in het midden van het middelste deel

Hughwhotm8
 
Ik heb dat ooit is geleerd tijdens me toenmalige opleiding, hiermee kan je gewoonweg níet de fout in gaan imo,
De uitleg ziet er misschien rocketsience uit maar als je het uitvoert zal je merken dat het een snelle simpele handeling is

Maak een filmpje of trek foto liever.
 
Inderdaad vanaf de zijkant. Tip: ga op je bed zitten, zodat je bovenbeen op je matras rust. Als het goed is duwt je bed je been een beetje in de breedte. Nu voel je aan de buitenkant goed je spier. Zorg dat je in het breedste stuk zet. Als je 4cm naald gebruikt wil je niet in een dun stukje prikken. :D
4 cm op een dun stukje voel je wel ja
 
Back
Naar boven