AndroidHealthClinic

Injectiespuit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Beste lezers,

Over een kleine maand begin ik met mijn eerste kuur:
Test-E 13wkn + Boldenone (EQ) 12wkn. Van beide
zal ik 500mg per week zetten. Dus 2 x 250mg per week van ieder.
Nu zit ik nog met een vraagje over de injectiespuit en naald.

Als het goed is moet ik een 5ml injectiespuit halen??, dit
omdat 2ml niet voldoende zal zijn (2ml=500mg).

Ik lees dat je voor olie basis anabolen een 0,8x40 naald nodig hebt??,
is dit correct? Ik wil em in mijn schouder gaan zetten.

Moet ik voor het opzuigen van het vloeistof een andere formaat naald gebruiken??,
of is dezelfde formaat geschikt?

Moet ik elke keer op dezelfde plaats zetten of steeds op een andere???
Ik neem aan op dezelfde plaats om zo het reservoir bij te vullen.

Hartelijk dank!!!

gegroet!:rolleyes:
 
Allereerst, door goed te zoeken hier op het forum had je de antwoorden al kunnen vinden. Op Internet trouwens ook, maargoed hierbij wat info:

Beste lezers,

Over een kleine maand begin ik met mijn eerste kuur:
Test-E 13wkn + Boldenone (EQ) 12wkn. Van beide
zal ik 500mg per week zetten. Dus 2 x 250mg per week van ieder.
Nu zit ik nog met een vraagje over de injectiespuit en naald.

Als het goed is moet ik een 5ml injectiespuit halen??, dit
omdat 2ml niet voldoende zal zijn (2ml=500mg).

5ml kan je indd wel nemen, heb ik ook altijd

Ik lees dat je voor olie basis anabolen een 0,8x40 naald nodig hebt??,
is dit correct? Ik wil em in mijn schouder gaan zetten.

Neej dat is niet correct, 0,8 x40 is voor je kont meest geschikt.
voor je schouder volstaat 0,6x25. Ik zou hem eerder in je been zetten dan of je glutes


Moet ik voor het opzuigen van het vloeistof een andere formaat naald gebruiken??,
of is dezelfde formaat geschikt?

Neejniet dezelfde naald, dat is niet steriel. Vragen om "treknaalden". Ik neem altijd de roze.

Moet ik elke keer op dezelfde plaats zetten of steeds op een andere???
Ik neem aan op dezelfde plaats om zo het reservoir bij te vullen.

Wissel de injectiespots af. Dus ALS je in je schouder doet, links, en dan weer rechts. Zelfde geld voor je billetjes of been. Het kan wel, maar afwisselen is beter.

Hartelijk dank!!!

gegroet!:rolleyes:
 
@ Trickster:
De zoekfunctie heb ik inderdaad geprobeerd, tevens ook de AAS pagina van DBB maar
nergens lees ik iets over welke maat naald specifiek voor de schouder/quads of bil wordt gebruikt.
Er wordt alleen gezegd dat er verschillende maten zijn en dat de 0,8x40 het meest geschikt is om olie-steriode te injecteren. Vandaar mijn vraag. Ik ben niet iemand die snel een topic start met vragen die met een zoek functie te vinden zijn. Zie ook mijn eerste kuur post. Dat bewijst al dat ik enige tijd besteed aan iets voordat ik iets post. Toch bedankt voor je reactie, heb er zeker wat aan!
 
ik zou persoonlijk in de kont injecteren; hiervoor is een 0,8x40mm perfect.
waarom wil je in de schouder prikken ?
 
Lijkt me heel erg onhandig in me kont injecteren.
Schouder en bovenbeen lijkt me overzichtelijker om te doen.
Het is pas me eerste kuur..
 
minder zenuwen in je kont; dus minder kans op geklooi.... het is wel ff onhandig ja, vooral met aspireren. maar opzich wel goed te doen als je het een paar keer geprobeert hebt.

offtopic:
misschien moet ik ook benen of schouders gaan overwegen; ik loop nu met een zwelling op mn reet ter grote van 2 tenisballen rond :(
 
prikinfiltraten......rouleren bro,voordat je echt narigheid krijgt,blauw voor de stokkies,grijs/zwart voor de schouders
 
Beste lezers,

Over een kleine maand begin ik met mijn eerste kuur:
Test-E 13wkn + Boldenone (EQ) 12wkn. Van beide
zal ik 500mg per week zetten. Dus 2 x 250mg per week van ieder.
Nu zit ik nog met een vraagje over de injectiespuit en naald.

Als het goed is moet ik een 5ml injectiespuit halen??, dit
omdat 2ml niet voldoende zal zijn (2ml=500mg).

Ik lees dat je voor olie basis anabolen een 0,8x40 naald nodig hebt??,
is dit correct? Ik wil em in mijn schouder gaan zetten.

Moet ik voor het opzuigen van het vloeistof een andere formaat naald gebruiken??,
of is dezelfde formaat geschikt?

Moet ik elke keer op dezelfde plaats zetten of steeds op een andere???
Ik neem aan op dezelfde plaats om zo het reservoir bij te vullen.

Hartelijk dank!!!

gegroet!:rolleyes:

Als je 2 keer prikken geen probleem vind zou ik voor 2 x 2ml spuiten gaan. Anders idd een 5 ml spuit.

Het is niet zo dat je voor depot op oliebasis grotere naalden moet hebben. Het maakt het spuiten wel makkelijker. een 23G naald is voldoende.

Voor opzuigen kan je het beste een roze of gele naald gebruiken. Deze naalden zijn groter in doorsnee en voorkomen het verstoppen van de naald bij langszaam opzuigen.

Dezelfde plek spuiten is ten zeerste af te raden. Weet niet of je ooit gehoord hebt van een infiltraat, maar dat is niet fijn. Dit ontstaat door veelvuldig in dezelfde spier prikken, waardoor de spier niet kan herstellen. Littekenweefsel gaat onderhuids een harde schijf vormen wat 6 maanden kan duren voordat het weg is.
 
Heeft niets met je vraag te maken maar zou je niet beter gewoon 500 test per week zetten als eerste kuur?
 
Thanks voor de info ! Ik ga eerst voor de bovenbeen, wissel elke keer af en op een iets andere plaats. Misschien dat ik ook in de bil injecteer maar dat zien we wel.

@AronW hier heb ik andere topic over, en het is al opgelost ;)
 
een 2ml spuit is genoeg want er kan ongeveer 2.5 ml in dus voor 2 ml gaat dat ik doe dat ook altijd .
 
Even een update:

Ik ben langs de Apotheker gegaan om injectienaalden/spuiten te halen.
2cc is inderdaad genoeg om 2ml mee te injecteren, omdat je tot 2,5ml kunt trekken.

Ik heb 0,7 x 40mm (22G x 1 1/2) gekocht. Is dit goed genoeg om in mijn bovenbeen te injecteren???
Lijkt me namelijk een erg grote naald (ik heb een vetpercentage van 11%). De enige andere die ze nog hadden was
0,6 x 25mm (23G x 1). Tevens heb ik ook 0,8 x 40mm (21G x 1 1/2) gekocht, om de olie uit de ampul te zuigen. Ze hadden geen grotere.

Ik ben daarnaast overal opzoek gegaan om alcohol doekjes te kopen. Kruidvat verkoopt ze niet, de apotheker waar ik was ook niet. Iemand een idee waar ik ze kan kopen??

Alvast bedankt!

gegroet.
 
ik koop altijd een flesje alcohol(drogist) en watjes gaat ook heel goed....die naald gaat wel in je bovenbeen maar ik dacht dat er ook vaak 0.6x25 voor je bovenbeen werd gebruikt
 
idd 0,6x25 voor je bovenbeen

Nog maar eens een keertje dan...met dank aan IKKE

www.daxtrio.nl
 
Maar kan het ook met 0,7 x 40mm (22G x 1 1/2) want deze heb ik dus gekocht??
Niet dat ik het te diep erin duw.
Zou ik misschien een stukje eruit laten steken zodat ik niet te diep ga.
Of is het geen probleem?
 
duw hem dan ongeveer 2/3 naar binnen
 
Back
Naar boven