Fitness Seller

Injectietijden plannen icm training??

Bezoekers in dit topic

Jamesss

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2006
Berichten
2.762
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Ik heb een vraagje over injectietijden. Als je 2x in de week gaat zetten dan is dat dus elke 3,5 dag. Dan betekent dat dus 1x in de ochtend en 1x in de avond. Dan is het (voor mij) het handigste om de ochtend injectie op een zaterdag of zondag te doen en de avond injectie dan op dinsdag (zaterdag) of woensdag (zondag).

Nu komt de echte vraag. Ik train Maandag/Dinsdag/Woensdag/Vrijdag/Zaterdag. Is het dan slimmer om te zetten op zondag en woensdag omdat ik heel de zondag niet train en heel de donderdag niet train. Of mis ik dan steeds mijn optimale trainingspiek omdat ik mijn testosteronpiek mis. Of is het zo dat dat eigenlijk te verwaarlozen is.

Dus kortom: Injecteer je op trainingsdagen of train je op rust dagen? Hoe lang duurt het voordat de geïnjecteerde hoeveelheid effectief opgeteld is bij de rest van de actieve “saus”.

Ben benieuwd wat jullie visie hierop is
 
Niemand een idee hoe groot het verschil is tussen trainen net na het prikken en trainen 2 dagen na het prikken??
 
Maakt haast geen bal uit.
Het gaat om de actieve Mg's in je bloed.
En met 2x in de week met lange esters injectern is het bijna constant op het zelfde niveau.
 
Niet te druk maken over dat soort dingen kerel...word een negatieve obsessie op die manier.
 
Gelukkig. Logisch nadenken geeft je al het antwoord maar toch fijn om van de "juice guru's" bevestiging te krijgen :D
 
Back
Naar boven