MuscleMeat

Ink Master: Meesters van de Lage Landen

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.310
Waardering
65.412
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Ik volg al geruime tijd de 'gewone' Ink master maar sinds gisteren is er een nieuw seizoen met artiesten van Nederland en België.

Nog iemand die dit volgt ? Ik ben iig benieuwd naar wat nog gaat komen.
 
Waar kan je kijken?
 
Ik heb nog niet de hele 1ste aflevering gezien maar het niveau lijkt niet zo heel hoog te zijn, lijkt wel of de beste artiesten gewoon niet wilden meedoen of zo :rolleyes:
 
Alle seizoenen gezien van de Amerikaanse versie. Hierbij weet je vantevoren al dat het een slap aftreksel daarvan wordt met een veel lager niveau. Maar ik moet de eerste aflevering nog kijken, dus wie weet verrast het me.
 
Ik vond de amerikaanse versie ook wel leuk om te kijken, maar heb het teveel gezien..........misschien dat ik het nog eens zal zien als ik er toevallig langskom met zappen, maar acht de kans klein............zeker als ik dit nu zo hoor.....
 
Nou, het niveau komt jammer genoeg nog niet eens in de buurt van het slechtste niveau van de Amerikaanse uitzendingen, volgens mij zit er niet eens iemand tussen die überhaupt kan tekenen, jammer, ik had er meer van verwacht, dan maar kijken voor het leedvermaak :rolleyes:
 
Die tats op dat varken :roflol:

1 vrouw tatoeerde al 4 jaar en een schedel getekend alsof een 3 jarige die ff tekent :roflol:
 
Zou wel echt nog graag een Allstar Seizoen zien in Amerika
 
Ink Master Lage Landen = plaatsvervangende schaamte :o
 
Wat bedroevend slecht, echt enorm lelijke tats..
 
Ik heb toevallig met iemand gesproken die canvas is in de finale en hij is tevreden over de tattoo, ik ben benieuwd wat we nog allemaal gaan zien....

Waarom zitten er alleen artiesten bij die maar een paar jaar bezig zijn trouwens? Mijn tattoo artiest had zich ook ingeschreven maar kreeg zelfs niet eens een antwoord en dit terwijl hij de huidige deelnemers ver achter zich zou laten.
 
Ik heb toevallig met iemand gesproken die canvas is in de finale en hij is tevreden over de tattoo, ik ben benieuwd wat we nog allemaal gaan zien....

Waarom zitten er alleen artiesten bij die maar een paar jaar bezig zijn trouwens? Mijn tattoo artiest had zich ook ingeschreven maar kreeg zelfs niet eens een antwoord en dit terwijl hij de huidige deelnemers ver achter zich zou laten.

Het moet een beetje spannend blijven
 
Back
Naar boven