AndroidHealthClinic

Inname Anavar

Bezoekers in dit topic

Juggernaut23

Cool Novice
Lid geworden
6 jun 2020
Berichten
56
Waardering
25
Lengte
1m68
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Hey allemaal!
Ik ben sinds gisteren begonnen met mijn Anavar Only kuur op 50MG per dag voor 6 weken. Dit is mijn eerste kuur. Ik ben 23 jaar, zit momenteel in een cut en weeg 82KG op 13%.

Mijn vraag is nu: dien ik de Anavar op beide momenten op een lege maag in te nemen, of kan dit gewoon op een volle maag na mijn maaltijd? (ik split de dosering, ik neem om 8.00 uur en om 17.00 uur 25MG).

Alvast bedankt!!.. 🙂💪🏼
 
Laatst bewerkt:
Maakt niet veel uit, ik zou het niet verdelen maar innemen uurtje voor het trainen.

Let wel op dat je clitje niet gaat groeien.
 
Camelus Thnx voor je reactie, ik ben een man trouwens dus dat wordt lastig🤣🙈

In een keer nemen dus, onlangs de halfwaardetijd van 9 uur?..
 
Thnx voor je reactie, ik ben een man trouwens dus dat wordt lastig🤣🙈

In een keer nemen dus, onlangs de halfwaardetijd van 9 uur?..

dan heb je er misschien nog iets aan...50 is al weinig en ga je splitten blijft er nog minder over.
 
Camelus oke op die manier, duidelijk! Ik wil hierna zeker ook een Test only gaan doen op 350 tot 500MG..

De meningen over Anavar zijn zo verdeeld, ik moet het zelf gewoon ervaren (wellicht ook wat eigenwijs🙈)
 
Ben ook nieuw op dit forum! Hoop hier ook veel te leren!!
 
Camelus oke op die manier, duidelijk! Ik wil hierna zeker ook een Test only gaan doen op 350 tot 500MG..

De meningen over Anavar zijn zo verdeeld, ik moet het zelf gewoon ervaren (wellicht ook wat eigenwijs🙈)

Ga dan meteen over op test. Maar zal wel, ervaring leert dat ik hier geen energie in moet steken ;p
 
Gewoon 2 keer per dag innemen zoals je nu ook doet.
 
Schwarzeneeger Thanks! Ik vroeg me wellicht af of het innemen met voeding, het proces verminderd/vertraagd?.. Of dat dit natuurlijk niet uitmaakt, hier lees je ook weer veel over😒
 
Ik zou geen toxische shit zoals oral steroids op een lege maag nemen. Dat is vragen om problemen.

Ook zou ik persoonlijk de dosering verdelen over 2 innamen. Denk niet dat het aan het einde van de rit veel verschil maakt, maar zo zou ik het iig doen.
 
Spambod Oke bedankt, logisch ook!💪🏼
 
Anavar is niet toxisch.
 
Snuff-Sann Niet toxisch, of minder toxisch?.. Hoe dan ook, ik spreid het over twee innamens
 
Er zijn studies die aantonen dat oxandrolon geen of zo goed als geen toxociciteit vertoont.

Zo goed als geen hepatotoxisiteit ja. Maar dat wil nog niet zeggen dat voor andere organen niet belastend is. Ruik je pis maar eens als je wat tabs neemt :hahaha: Dat kan nooit goed zijn. En er zijn ook een hoop mensen die last krijgen van hun spijsvertering(sorganen) bij het nemen van orals, ook bij anavar.
 
Spambod Urine ruikt nu nog normaal.. Haha. Wel had ik een paar dagen geleden toen ik begon wat last van hoofdpijn.. Wellicht door de verhoogde bloeddruk?
 
Zo goed als geen hepatotoxisiteit ja. Maar dat wil nog niet zeggen dat voor andere organen niet belastend is. Ruik je pis maar eens als je wat tabs neemt :hahaha: Dat kan nooit goed zijn. En er zijn ook een hoop mensen die last krijgen van hun spijsvertering(sorganen) bij het nemen van orals, ook bij anavar.
Dat weet ik niet, kan me er wel in verdiepen maar daar gaat het nu niet om. Er kwam een bewering dat anavar belastend voor je lever zou zijn, dit is niet zo. Lever enzymen verhogen wel maar anavar is uniek en veroorzaakt geen schade. Zal vanavond wel ff een studie posten dat dit aantoont. Heb mn laptop daar voor nodig, gaat niet met mn phone.
 
Snuff-Sann Klopt inderdaad, dat heb ik ook gelezen. Anavar is uniek hierin en onderscheidt zich hiervan van andere orale middelen. Het zou afgebroken worden door de nieren? Echter is het een 17-alfa-gealkyleerde stof, wat leverschade zou kunnen veroorzaken.. (??)
 
Snuff-Sann Klopt inderdaad, dat heb ik ook gelezen. Anavar is uniek hierin en onderscheidt zich hiervan van andere orale middelen. Het zou afgebroken worden door de nieren? Echter is het een 17-alfa-gealkyleerde stof, wat leverschade zou kunnen veroorzaken.. (??)
Nee, geen leverschade. Kan het je nog beter vertellen, anavar stimuleert zelfs leverfuncties. Post vanavond wel even een studie dat dit aantoont.
 
Back
Naar boven