AndroidHealthClinic

inname BCAA's

Bezoekers in dit topic

Rocky7

Novice
Lid geworden
14 jan 2012
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
76kg
Ik ga morgen beginnen met BCAA's, wanneer kan ik ze het best innemen?
Grtz
 
weet je wel wat het is en waar ze voor dienen?
Weet je dit? Dan heb jij je antwoord ook al gevonden.
 
voor training na training!
 
*lees de bijsluiter voor gebruik

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 16:50 ----------

check ook in de stickies welke supps werken, niet werken en in twijfel worden gebracht.
Beter gewoon pot whey kopen en zorgen dat je voeding optimaal is. Wanneer je genoeg eiwitten inneemt zijn bcaa's overbodig, effect is nihil
 
*lees de bijsluiter voor gebruik

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 16:50 ----------

check ook in de stickies welke supps werken, niet werken en in twijfel worden gebracht.
Beter gewoon pot whey kopen en zorgen dat je voeding optimaal is. Wanneer je genoeg eiwitten inneemt zijn bcaa's overbodig, effect is nihil

Natuurlijk weet ik dat, ik laat die pillen hooggedoseerd maken bij de apotheker en die zei tegen me dat ik het voor de training moest innemen maar heb ook al gelezen erna :)
 
apotheker?
 
Zit je momenteel in de cut of bulk? Ik gebruik het eigenlijk alleen tijdens cutten, voor en na cardio. Heb mijn twijfels nog bij dit product, vraag me af of het echt de moeite waard is indien je toch hoog eiwitten doseert
 
Zit je momenteel in de cut of bulk? Ik gebruik het eigenlijk alleen tijdens cutten, voor en na cardio. Heb mijn twijfels nog bij dit product, vraag me af of het echt de moeite waard is indien je toch hoog eiwitten doseert

ik zit in de bulk, mja kweet niet, kga het eens proberen :)
 
Ik snap dat je supps wilt uitproberen, deed ik ook toen ik in de 20 was. Pure nieuwsgierigheid en spiermassa willen opbouwen....but believe me, je kunt honderden euro's aan supplementen uitgeven en ze even snel weer uitplassen als je niet weet waarvoor ze dienen. Verdiep je in the informatie op dit forum en haal er je winst mee. Het kost tijd maar is zeker de moeite waard en zal je een hoop geld schelen. Success je doelen te behalen!
 
Ik snap dat je supps wilt uitproberen, deed ik ook toen ik in de 20 was. Pure nieuwsgierigheid en spiermassa willen opbouwen....but believe me, je kunt honderden euro's aan supplementen uitgeven en ze even snel weer uitplassen als je niet weet waarvoor ze dienen. Verdiep je in the informatie op dit forum en haal er je winst mee. Het kost tijd maar is zeker de moeite waard en zal je een hoop geld schelen. Success je doelen te behalen!

Thanx :)
Wat raad jij dan aan?
Grtz
 
Gewoon een whey shake met BCAA's e.a toegevoegt, zoals die van Body en Fitshop, de Whey Perfection! Maak ik goede gains mee :)
 
ik zou op trainingsdagen gewoon 1 caps 15 min voor de training innemen en 2 na de training

en op niet trainingsdagen 3 maal gedeeld over de dag
 
voor de training
als je direct na je training cardio doet voor de cardio anders na je training
in de cutting neem ik ze nog bij het opstaan , rustdagen bij het opstaan ;)
 
ik zou op trainingsdagen gewoon 1 caps 15 min voor de training innemen en 2 na de training

en op niet trainingsdagen 3 maal gedeeld over de dag


waarom? op niet trainingsdagen lijkt me dit onnodig, miss evt bij ontbijt maar de rest vd dag?
 
Gewoon een whey shake met BCAA's e.a toegevoegt, zoals die van Body en Fitshop, de Whey Perfection! Maak ik goede gains mee :)
??
bedoel je hiermee dat er al genoeg BCAA's in 1 serving zitten?

het is namelijk zo dat volgens mij in 1 serving whey 5 gr bcaa zit..
 
Back
Naar boven