Fitness Seller

Inname Creatine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Seem142

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2005
Berichten
13
Waardering
0
Beste mensen, Ik ben al een jaar bezig met trainen en ik gebruik sinds 3 weken Creatine (Xpand van Dimitize) met Vitargo en neem nog ook een eiwit shake in. De verkoper van de winkel vertelde me dat ik 1 schep van (15,5 gram) moet innemen voor het trainen en ook direct na het trainen en mixen met 80 gram Vitargo. Ik gebruik ik al 3 weken maar ik zie geen verschil, met de kracht niet en ook niet wat spieren betreft. Ik heb hierover me vraagtekens..Neem ik teveel Creatine in? Moet ik Creatine verdelen over meerdere malen op een dag? Of komt het door Vitargo? Of ben ik gewoon te ongeduldig en dat ik af moet wachten? Ik heb een schema van de verkoper meekregen dat is als volgt:

ontbijt: 1 schep Xpand
Voor sporten: 1 schep Xpand
Na sporten: 1 schep Xpand met 80 gram Vitrago
Na 15 min: proteine shaken en dan na 45 minuten eten.


Met ethousiasme wacht ik op jullie reactie...alvast bedankt..
 
Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat er alleen maar creatine in zit?
Want 15 gram is wel erg veel voor puur creatine..
 
Heb je toevallig ook een voedingsschema of alleen een supplementenschema??
 
In Dymatize X-pand zit niet alleen creatine :

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe zit het verder met je voeding en training?
 
9:00: 1 schep Xpand. Na 45 min 400 ml Whey-proteine, 2 boterhammen.

11:00: 1 boterham + groente of fruit ( 2 stuks )

13:00: Lunch:

15:00: Yoghurt of kwark (250 gram) + 1 boterham.

16:30: Voor het trainen: schep Xpand met 500 ml water.

Trainen

19:00: Na het trainen: 1 schep Xpand + 80 gram Vitargo met 500 ml water.
Na 15 min: 50 gram (2 scheppen) Whey-proteine met 400 ml water.
20:00: Avondeten. ( Vis, kip, rijst en enz.)

zo zit me voeding in elkaar...train meestal rond uur of 5.
 
Laatst bewerkt:
Je voeding is volgens mij nog een beetje weining. Kijk eens wat rond in de voedingssectie van het forum en lees de stickies (als je dat nog niet gedaan had ;-)).

Drink je verder genoeg water?, want bij Creatine moet je ook veel water drinken.
 
Je neemt meer supplementen dan voedsel :rolleyes:

Stel eerst eens een goed eetschema samen, zo nodig kijk je ff in de voedings sectie hier op het forum. Ik bedoel; alleen je ontbijt al :eek: 1 shake + 2 boterhammen .. :scratch: het ontbijt is een van de, zo niet DE belangrijkste maaltijd van de dag. Ik kan in iedergeval niet zonder, of met zo een mager ontbijtje als 2 botherhammen de dag beginnen.
 
Jou hele dagvoeding neem ik als ontbijtje. Zorg dat daar eerst eens verandering inkomt en begin daarna eens over supplementen.
 
ooo okee!!! dus ik moet toch meer gaan eten by elke maaltijd....ik heb rond gekeken bij de voeding sectie en heb andere voedingsschemas gezien maar vergeleken met die eet ik NIKS...maar ik ga het veranderen ga proberen meer te eten en goed. ieder geval bedankt voor jullie adviezen..
 
Gooi al die supplementen maar weg de komende 5 jaar en concentreer je op voeding - training en rust
 
Rebel_x zei:
Gooi al die supplementen maar weg de komende 5 jaar en concentreer je op voeding - training en rust

ditto !
 
Rebel_x zei:
Gooi al die supplementen maar weg de komende 5 jaar en concentreer je op voeding - training en rust

??? de komende 5 jaar, waar slaat dat nou weer op
 
tswhey zei:
??? de komende 5 jaar, waar slaat dat nou weer op

dat slaat op het feit dat hij nog niet eens zijn voeding in orde heeft en dus bij lange na geen supplementen nodig zal hebben. (DUH !)
 
tswhey zei:
??? de komende 5 jaar, waar slaat dat nou weer op

dat je eigenlijk niet te veel supplementen nodig hebt. Ik heb me in het begin ook gek laten maken door allerlei verkopers en potjes met leuke stickers op.

Ik nam ook meer sups dan voeding, en het is zijn geld gewoon niet waard
(tribulus - nor andro - horny goat weed - zma - glutamine - cell tech - nitro tech - vanadyl - 6 oxo) allemaal crap
En zo zullen er nog wel een pak meer zijn...
 
En die hype met Vitargo begrijp ik ook niet zo, ga inderdaad eerst maar eens goed eten. Vitargo, Xpand of welk supplement dan ook zal weinig impact hebben als je voeding niet op orde is.
 
wazzup zei:
dat slaat op het feit dat hij nog niet eens zijn voeding in orde heeft en dus bij lange na geen supplementen nodig zal hebben. (DUH !)

dus moet hij de komende 5 jaar geen supplementen gebruiken ??? :rolleyes:


whey, multi's, crea............................enz.


ONZIN!!!!!!!!!!!
 
Rebel_x zei:
dat je eigenlijk niet te veel supplementen nodig hebt. Ik heb me in het begin ook gek laten maken door allerlei verkopers en potjes met leuke stickers op.

Ik nam ook meer sups dan voeding, en het is zijn geld gewoon niet waard
(tribulus - nor andro - horny goat weed - zma - glutamine - cell tech - nitro tech - vanadyl - 6 oxo) allemaal crap
En zo zullen er nog wel een pak meer zijn...


glutamine is geen crap..
 
Inderdaad dikke onzin. Had er een jaartje van gemaakt of zo.
 
Rebel_x zei:
dat je eigenlijk niet te veel supplementen nodig hebt. Ik heb me in het begin ook gek laten maken door allerlei verkopers en potjes met leuke stickers op.

Ik nam ook meer sups dan voeding, en het is zijn geld gewoon niet waard
(tribulus - nor andro - horny goat weed - zma - glutamine - cell tech - nitro tech - vanadyl - 6 oxo) allemaal crap
En zo zullen er nog wel een pak meer zijn...

Is je voedingsschema wel in orde bro? Post het eens in de daarvoor bestemde sectie dan kunnen we er eens naar kijken..
 
tswhey zei:
dus moet hij de komende 5 jaar geen supplementen gebruiken ??? :rolleyes:


whey, multi's, crea............................enz.


ONZIN!!!!!!!!!!!

juist!
die 3 zijn toch wel heel belangrijk of niet dan?
 
Back
Naar boven