AndroidHealthClinic

Innemen op "nuchtere maag"???

Bezoekers in dit topic

RobbieH

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
865
Waardering
0
Er zijn een aantal supplemeneten en die moet je op "nuchtere maag" innemen. ( bijv. test-100, ZMA, GABA etc... )
S`ochtends is dat natuurlijk geen probleem, gewoon opstaan meteen test-1oo naar binnen en dan douchen aankleden etc en dan pas eten.
Maar test-100 moet je dus ook voor het trainen innemen en wil natuurlijk niet met lege maag gaan trainen.
Ik eet nu 1 uur voordat ik wegrijd om te gaan trainen brinta en eieren etc en dan als ik wegrijd pak ik test-100.
Is mijn maag dan wel leeg genoeg??
Ik neem aan dat na een lichte maaltijd je maag sneller "nuchter" is als na bijv. het avondeten.
Maar heeft iemand die precieze tijden dat je maag weer "nuchter" genoeg is voor het een en ander???
 
Als je een maaltijd hebt genuttigd is je maag na +/- 2,5uur weer 'nuchter'. Ik eet altijd om 6uur, om 7uur trainen en om half 9 weer creatine! (sowieso is NA de training je maag toch weer compleet nuchter, tenzij je tijdens de training nog eet).

Suc6!
 
Originally posted by Dr. Worf
Als je een maaltijd hebt genuttigd is je maag na +/- 2,5uur weer 'nuchter'. Ik eet altijd om 6uur, om 7uur trainen en om half 9 weer creatine! (sowieso is NA de training je maag toch weer compleet nuchter, tenzij je tijdens de training nog eet).

Suc6!

Maar dan is het du echt lastig om o nuchtere maag voor het trainen iets in te nemen...
Want als ik 2,5 uur voordat ik ga trainen gegeten heb gaat het trainen niet echt lekker...
Maar maag moet wel nuchter zijn.
Ik denk dat ik gewoon een redelijk lichte maaltijd neem ( brood of brinta etc ) en dan is na 1 1/2 uur mijn maag toch wel weer nuchter genoeg???
 
Nope, is geen probleem. Voor supplementen mag je jezelf na 45minuten na een maaltijd weer nuchter zien. Tenzij je extreem vet gegeten hebt.
 
Nope, is geen probleem. Voor supplementen mag je jezelf na 45minuten na een maaltijd weer nuchter zien. Tenzij je extreem vet gegeten hebt.

Is niet waar!
 
*bump*

en waarom niet?
 
Zijn er nog meer mensen met meningen???
Ik eet halve liter biogarde met meusli ( echte dus niet die suikerzooi ) en dan wacht ik ruim een uur en pak dan sups.
Dan na een half uur ga ik trainen.
Wacht ik dan lang genoeg???
 
Brinta is trouwens niet echt een lichte maaltijd,, je kan beter wat fruit eten
 
Back
Naar boven