XXL Nutrition

Innercity!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vorig jaar op Sensation (white) schijnt het ook helemaal fout te zijn gegaan, F-side en security tegen elkaar. Geef die beveiliging gasten maar een knuppel ofsow, dat soort tuig verdient geen respect laat staan medelijden.
 
ben ik blij dat ik naar Sensation Black ben gegaan... :D
 
ja jammer dat dat niet mag (een knuppel) .... ik weet daar dan wel raad mee :D
 
Knuppel? Ik heb nog wel een paar van die paralyzers liggen die zijn veel leuker:D Is dat geen ideetje? FF 200.000 volt door die eikels heen jagen:D :D Electric boogie op muziek van Dana. hahaha
 
LOL!! lijkt me wel handig, kweet alleen niet of me werkgever et leuk vind :D
 
Me is ook op innercity......
samen met mijn brede gozer...... ;)
 
hey electra ben je der weer?
 
Wat een zwaar bagger feest wordt dat.... een keer Innercity en nooit weer!!
 
lijkt me ook niets. zowiezo TE in Jaarbeurs en 10 april In Qontrol in de Rai:banana:
 
Ik ga er ook heen. Is voor mij de eerste keer dat ik naar Innercity ga. Gaat vast leuk worden! Aan de kleding zal het iig niet liggen :)
 
dandyman zei:
lijkt me ook niets. zowiezo TE in Jaarbeurs en 10 april In Qontrol in de Rai:banana:

In Qontrol, nigga dat wordt gewoon DEFQon1 STYLE in de RAI op 5 mins van mijn huis!
 
CQ_Demolisher zei:
In Qontrol, nigga dat wordt gewoon DEFQon1 STYLE in de RAI op 5 mins van mijn huis!
Beter voor jou kerel! neem aan dat jij dus nie vd partij bent:D
 
Ik ga, hoop dat het te doen is met die drukte.

Weet niet in welke zaal ik ga belanden, denk dat ik voor de funky-latin-zaal ga, perfecte sfeer, mooie vrouwen. Hoppa en anders de techno.

Veel plezier mensen....
 
kan ik beter tegen jou zeggen. ga vandaag weer de stad in. altijd dik feest:rolleyes:
 
Innercity was te gek ondanks grote drukte(1 uur in rij gestaan zweten!), slechte livesets van Tiesto en Mauro Picotto en vooral al de Italianen vond ik tegenvallen, maarja pluspunten waren Cor Fijneman, Johan Gielen, DJ Jean, Pavo en Luna, heb weer lekker staan stampen :P

werd net wakker en ben kapot though
 
brrrrrrrrrr, izzle, snizzle, ghbizzles wat een gekte alom mensen, soow. Vond Tiesto wel goed moet ik zeggen, en de rest eigenlijk niet bewust meegemaakt. Druktes waren vervelend, zeker anderhalf uur in een file staan voordat je er bent. kerel..... Maar eenmaal binnen ben je dat ook weer zo vergeten, ik tenminste.

mensen later
 
Ja wel tering drukte, maar heb me daar echt wel vermaakt!!
 
Back
Naar boven