XXL Nutrition

Innercity!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

iKsZ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
267
Waardering
0
Wie gaan er allemaal a.s. zaterdag?
 
IKKU.................

our style, HARDSTYLE!!! :cool:
 
niet meer, tog wel aardig gierige line up :(
 
innercity = toch geen hardstyle?
 
dana sluit af......dus wel ff hardstyle.
 
Wie gaan er allemaal naar X-Qlusive? :D
 
ik mot ook naar inneshitty, werken. heb ik daarvoor al op me andere werk gewerkt.. dus heb dan een 24-uurs werkdag... mmm niet ech best voor me rust mja..
 
lkkr stampuh kale :D
 
tja... stampuh... word moeilijk.. kmoet securityen
 
Innercity is mij te groot, chaos alom, alleen maar rijen en langzaam moeten lopen vanwege de drukte. ik ga der niet meer heen. Ik zou me der wel kunnen vermaken, Shockers vind ik bv veel beter.

Wel veel plezier daaro.....


Hee Kale, met hoeveel man staan jullie eigenlijk op zo'n feest dan, wat is de verhouding bezoekers security eigenlijk? Op innercity kwam dacht ik 45000 man.....
 
ik ga waarschijnlijk wel naar X-Qlusive, knallen met Dana
 
Moet zaterdag ook werken van 8 tot 18u en zondag vanaf 12u. Niet echt fijn :(
 
Originally posted by Floyd
.....


Hee Kale, met hoeveel man staan jullie eigenlijk op zo'n feest dan, wat is de verhouding bezoekers security eigenlijk? Op innercity kwam dacht ik 45000 man..... [/B]

ik heb eigenlijk geen flauw idee. ik denk een man of 400 ofzo. ik heb tot nu toe alleen nog maar bij voetbalwedstrijden gestaan, dus dit is ook nieuw voor mij. Maar et zijn er best veel dat weet ik wel...
 
Wat doe je dan? Ben je agent ofzo? Of word je gewoon ingehuurd?
 
agent??? nee joh. ik studeer nog en heb als bijbaantje oa oproepkracht bij World Wide Security, dus vandaar.
 
Aha en dan sta je ook bij voetbalwedstrijden? Lijkt me soms wel gevaarlijk. Ik weet niet wat je dan moet doen, maar goed. Het kunnen soms echte ettertjes zijn dat weet ik wel uit eigen ervaring.;) :)
 
Originally posted by pat21
Aha en dan sta je ook bij voetbalwedstrijden? Lijkt me soms wel gevaarlijk. Ik weet niet wat je dan moet doen, maar goed. Het kunnen soms echte ettertjes zijn dat weet ik wel uit eigen ervaring.;) :)

kan ook heel gevaarlijk zijn.. f-siders willen nog wel een security aanvallen.
 
Back
Naar boven