MuscleMeat

Insane Clown Posse (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CySV

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2006
Berichten
101
Waardering
0
Hoe heette het nummer van Insane Clown Posse dat redelijk bekend was en waarvan de clip ook wel regelmatig op the box enzo langs kwam.
Het was denk ik een jaartje of 5 geleden, ik denk nog wel een paar jaartjes meer.

alvast bedankt
 
Hokus Pokus en halls of illusion zijn van '98 dat zijn de enige die ik ken van ze :o
 
die hokus pokus zou t wel eens kunnen zijn, ff downen
 
Je moet die shit ff checken die ze gedaan hebben met de Kottonmouth kings.
 
dit is toch dat groepje van faggy 2 dope en silent gay???
 
Yep, in battles hebben ze menigmaal het onderspit gedolven(vooral Eminem heeft ze geslacht), maar die beats van hun man........die beats!:D
Alleen de oude platen dan he die nieuwe shit vind ik niks, maar the great milenko en jeckell brothers zitten toch wel vette beatjes tussen hoor.
 
............
 
Laatst bewerkt:
Haha ja the great milenko was echt wel een strakke plaat vind ik. The Neden Game is wel vet nummertje!
 
In Amerika heb je een complete beweging die zich de 'juggalos' noemen, ik wil er verder niet te veel over uitweiden maar het zijn voornamelijk ICP fans die ze eigenlijk zouden moeten executeren om zo de menselijke genenpoel een dienst te verlenen.
 
.............
 
Laatst bewerkt:
Grote fan van icp hier. Ge kunt me mss een juggalo noemen, ma ik heb geen dreadlocks, doe geen joints en diss niet iedereen die geen juggalo is. Der zitten dus ook normale ertussen...
 
ICP - homies?

aight dat is 'm! Ben voor de rest geen fan ofzo hoor van ICP maar vond dit nummer wel lekker. Ben zelf meer van de pure nederhop (Opgezwolle, Kubus, Duvelduvel, Typhoon, Blaxtar).
Iig karma voor jou;)
 
Back
Naar boven