Fitness Seller

Aankondiging INSCHRIJFPERIODE VERLENGD

Bezoekers in dit topic

wovano

Super Moderator
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Coach
Lid geworden
10 jun 2010
Berichten
20.369
Waardering
47.338
Lengte
1m86
Aangezien we dit jaar nog een matige deelnemerslijst hebben is de inschrijfperiode verlengd met een maand. De inleverdatum voor de foto’s is ook verlengd met een maand. Dat betekent niet dat je een maand langer door moet gaan, maar de mogelijkheid is er dus wel. Zolang je maar een de voorwaarde voldoet van minimaal 2 maanden loggen.
 
Top. Misschien dat ik mijn startfoto's en startdatum dan ook nog een stukje naar voren schuif. Doordat ik momenteel vooral plat lig met een kapotte rug, daardoor niet kan trainen, en mijn eetlust ook belabberd is door de pijnstillers en de pijn, gaat mijn gewicht eerder omlaag dan omhoog. :grumble:
 
Aangezien we dit jaar nog een matige deelnemerslijst hebben is de inschrijfperiode verlengd met een maand. De inleverdatum voor de foto’s is ook verlengd met een maand. Dat betekent niet dat je een maand langer door moet gaan, maar de mogelijkheid is er dus wel. Zolang je maar een de voorwaarde voldoet van minimaal 2 maanden loggen.
Dat vetgedrukte lees ik nu pas. Is deze zin recent toegevoegd of heb ik 'm eerder over het hoofd gezien? Voor mezelf vond ik 12 weken best wel kort om een goed zichtbare transformatie neer te zetten in een (lean) bulk (ben pas gestart op 5 juni), maar we krijgen dus een maand extra!
Helemaal goud! :rocknana:
 
Back
Naar boven