AndroidHealthClinic

Peiling Inschrijven Fotowedstrijd 2020

LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?


  • Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon alles schrappen wat er vandaag is gebeurd. :P
 
Allemaal de schuld van Skatermarvin
Stem al jaren op hem en nu kon dat niet.
Dit ja, normaal was het enige doel Marvin vierde laten worden, dan was iedereen happy als het was gelukt. Dit jaar zelfs een troostprijs in het leven geroepen voor Marvin
 
volgens mij gig het om het beste fysiek. Dus je mag het zelf bepalen. En strive4muscle is enorm
Dit staat in de eerste post van dit topic
We zijn dit jaar alweer toe aan de 17de DBB/BB.nl Fotowedstrijd. Ook in 2020 is dit een wedstrijd die volledig draait rond motivatie en cutten. Er zijn zoals altijd mooie prijzen te winnen. Alle informatie is hieronder te vinden, en ook vragen over de wedstrijd zijn welkom in dit topic! :)
 
Los van het wedstrijdelement is mijn 'prijs' dat er best veel mensen de moeite hebben genomen mijn log te volgen en opbouwende / motiverende reacties te geven. Het is idd wel jammer dat de manier de stemming (in beide betekenissen) op het laatste moment zo veranderd...
 
Dat wat leuk begon weer zo moet eindigen:o

Hopelijk is iedereen tevreden met zijn/haar neergezette resultaat. Dat lijkt me het belangrijkste.
Inderdaad. Jammer van wat er vandaag allemaal gebeurt. Het was echt tot en met vanochtend leuk, spannend, close en een goede sfeer .
 
Wat is de uitslag dan?
 
Misschien is dit wel de beste oplossing:
:slotje:
 
Is dit probleem niet heel eenvoudig opgelost als iedereen slechts 1 stem mag uitbrengen?
 
Beetje zoals het op de basisschool gaat zeg maar.

Ieder verder zijn keuze, ik heb zelf trouwens alle hoog geklasseerden allemaal veel sterren gegeven. Ik vond ze gewoon goed. Bb is voor mij de winnaar vanwege de transformatie, het log en de inzet. Maar kan me goed voorstellen dat je iets anders kiest

volgens mij gig het om het beste fysiek. Dus je mag het zelf bepalen. En strive4muscle is enorm, dus logisch dat hij hoog scoort.

nja, ze moeten het allemaal zelf weten. Ik heb gezegd wat ik er van vind en heb niet de illusie dat dat iets verschil maakt.

Jammer voor wovano en de deelnemers die er. Hun best voor hebben gedaan.
Iemand zou even een screenshot maken van al die trieste flikkers, zodat we ze even een de schandpaal kunnen nagelen. Even nieuwe topic aanmaken en dan daarin posten.

Voor mij had overall BB_ ook gewonnen, zeker door die shredds. Strive4muscle was in mijn optiek het beste qua massa en proporties.


Jammer voor wovano en de deelnemers die er. Hun best voor hebben gedaan.
Ze moeten voortaan gewoon laten stemmen middels een inzichtelijk systeem imo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven