MuscleMeat

Peiling Inschrijven Fotowedstrijd 2020 (1 bezoeker)

LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?


  • Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

wovano

Super Moderator
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Coach
Lid geworden
10 jun 2010
Berichten
20.273
Waardering
47.065
Lengte
1m86
We zijn dit jaar alweer toe aan de 17de DBB/BB.nl Fotowedstrijd. Ook in 2020 is dit een wedstrijd die volledig draait rond motivatie en cutten. Er zijn zoals altijd mooie prijzen te winnen. Alle informatie is hieronder te vinden, en ook vragen over de wedstrijd zijn welkom in dit topic! :)


1. Voorwaarden voor deelname en reglement

a. Algemeen:
  1. Minimumleeftijd: 14 jaar.
  2. Tenminste 3 maanden lidmaatschap bij dit forum (voor datum van deze aankondiging).
  3. Tenminste 40 posts geplaatst hebben waarvan tenminste 20 in 2020.
  4. Kandidaten die hebben deelgenomen aan een bodybuilding amateurwedstrijd dienen minimaal 1 jaar lid te zijn en tenminste 100 posts geplaatst te hebben.
  5. Professionele bodybuilders zijn uitgesloten van deelname.
  6. Elke vorm van oneerlijkheid wordt bestraft met een onmiddellijke diskwalificatie en 5 strafpunten tot een verbanning van het forum voor onbepaalde duur.
b. Logboek
  1. Elke deelnemer moet een logboek bijhouden, dit logboek moet in deze sectie geplaatst worden.
  2. Dit logboek moet uiterlijk op 30-06-2020 worden geopend. Indien je besluit pas later deel te nemen, vraag je een moderator om je logboek tijdelijk te sluiten totdat je start met loggen. Je mag dus zelf bepalen in welke periode tussen maart en augustus je gaat loggen. Als het maar twee aaneengesloten maanden zijn.
  3. In de openingspost van de log moet een startfoto geplaatst worden. Dit moet binnen de eerste week na het starten met loggen.
  4. De log moet tenminste 2 maanden duren.
  5. Er moeten regelmatig updates in de log geplaatst worden. Gemiddeld enkele malen per week mag verwacht worden. Meer is natuurlijk beter.
  6. Je normale log kan je tijdelijk sluiten en weer openen wanneer deze wedstrijd afgelopen is.
c. Foto's (einde contest):
  1. Je moet recente foto's versturen, dit wil zeggen na deze aankondiging genomen, en na het bijhouden van een logboek.
  2. De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn.
  3. Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "Big-T Memorial Contest 2020" (tenzij je gezicht bekend is op het forum en duidelijk op de foto te zien is).
  4. Stuur een foto met daarop een collage van de verplichte poses (waarvan 1 vrij naar keuze). Er moeten dus minimaal 4 foto's/poses op de collage staan met een maximum van 6.
  5. Wij moeten jouw foto plus daarbij je gebruikersnaam, een kort verhaal over jezelf, en je persoonlijke body stats op zijn vroegst op 25 augustus en uiterlijk op 31 augustus, 18:00 's avonds ontvangen hebben.
d. Verplichte poses:
  1. Front pose incl. bovenlichaam en benen.
  2. Side pose incl. bovenlichaam en benen.
  3. Back pose incl. bovemlichaam en benen.
  4. Eigen keuze.
Duidelijke foto's en in kleur.


2. Regels voor het stemmen
  1. Minimaal 30 dagen lid zijn
  2. Minimaal 50 posts geplaatst hebben

3. Wanneer, waar en hoe?

De fotowedstrijd (stemming) start op 1 september 2020 in de fotogalerij. Alle leden van dit forum kunnen deelnemen aan de stemming zolang ze aan de regels voldoen. De stemming duurt precies 7 dagen. De deelnemer met de hoogste score zal, na controle op eerlijkheid van de punten, door de forumleiding aangeduid worden als winnaar. De winnaar wordt bekendgemaakt op 8 september, of indien deliberatie nodig is, 9-10 september.


4. Welke prijzen zijn er te winnen?


:1e: 1e plaats
  1. XXL Nutrition waardebon t.w.v. € 100*
  2. Fitness Seller waardebon t.w.v. € 75**
  3. MuscleMeat waardebon t.w.v. € 60 ***
  4. Peter Bond boek t.w.v. € 29,95 of 39,95****
  5. BB.nl Elite lidmaatschap t.w.v. € 24,95


:2e: 2e plaats
  1. XXL Nutrition waardebon t.w.v. € 50*
  2. Fitness Seller waardebon t.w.v. € 25**
  3. MuscleMeat waardebon t.w.v. € 30***
  4. Peter Bond boek naar keuze t.w.v. € 29,95 of 39,95****
  5. BB.nl Elite lidmaatschap t.w.v. € 24,95


:3e: 3e plaats
  1. XXL Nutrition waardebon t.w.v. € 50*
  2. Fitness Seller waardebon t.w.v. € 25**
  3. MuscleMeat waardebon t.w.v. € 30***
  4. Peter Bond boek naar keuze t.w.v. € 29,95 of 39,95****
  5. BB.nl Elite lidmaatschap t.w.v. € 24,95
4e plaats (troostprijs)
  1. XXL Nutrition waardebon t.w.v. € 25*
  2. Fitness Seller waardebon t.w.v. € 25**
  3. Peter Bond boek naar keuze t.w.v. € 29,95 of 39,95****
  4. BB.nl Elite lidmaatschap t.w.v. € 24,95

*Te besteden in de XXL Nutrition webwinkel.
**Te besteden in de Fitness Seller webwinkel.
***Te besteden in de MuscleMeat webwinkel.
****Bonds Voedingssupplementen of Androgene Anabole Steroïden.


De 3 podiumwinnaars krijgen bovendien een eervolle vermelding (met foto voor de #1) in de Hall of Fame sticky.


5. Wat houdt deelnemen in?


Je hebt tot 31 augustus, 18:00 's avonds om in je best mogelijke shape te komen en ons 1 foto met daarop een collage van de verplichte en eventueel eigen poses te sturen. Er mogen maximaal 6 poses op de foto staan (zie "Voorwaarden en reglement"). Je foto en info/verhaal sturen naar bodybuilding.nl. Zet in de titel van de conversatie "fotowedstrijd 2020" voor goed ontvangst. Eventuele verdere vragen over de wedstrijd of het reglement kan je kwijt in dit topic. Om deel te kunnen nemen, moet je eerst inschrijven, zie punt 6 hieronder.

Alvast succes aan de deelnemers! :lifter: :loopband: :flexgrin:


6. Veel gestelde vragen

V: Hoe kan ik me inschrijven?
a: Door te reageren in dit topic dat je gaat deelnemen en uiterlijk op 30-06-2020 een log starten.

V: Mijn deelname voldoet niet aan alle voorwaarden, kan je een uitzondering maken?
a: Nee, we kunnen voor niemand een uitzondering maken. Lees goed de voorwaarden en volg deze precies op. Anders loop je het risico om later gediskwalificeerd te worden.

V: Worden deelnemers beoordeeld volgens de vooruitgang in de log (transformatie) of volgens het eindresultaat (beste fysiek)?
a: De forumleiding is geen jury, andere leden stemmen en bepalen zelf hoe ze tot hun score komen.

V: Waarom geen aparte wedstrijd voor naturels?
a: Omdat we geen dopingtests kunnen doen.

V: Zijn er geen leeftijdsklassen?
a: Nee, iedereen ouder dan 14 kan meedoen, er wordt gewoonlijk door de leden meer gekeken naar de prestatie in verhouding tot je leeftijd in deze wedstrijd. Bovendien zijn er niet genoeg deelnemers om volgens leeftijdsklassen te gaan indelen.

V: Zijn er geen gewichtsklassen?
a: Nee, iedereen kan meedoen. Zelfde reden als hierboven.


7. Inschrijven **** lees dit grondig ****

Kijk in dit topic eerst na of je zeker aan alle regels en voorwaarden voldoet om deel te kunnen nemen. Je kan nog tot en met 30 juni inschrijven, maar hoe vroeger je inschrijft, hoe vroeger je kan beginnen met de voorbereiding. OPGELET !!! Je MOET eerst inschrijven voor je je log start anders is je deelneming NIET geldig !!!
 
Vraagje: moeten er bij aanvang van je logboek ook foto's worden geplaatst? Anders kun je de progressie immers niet beoordelen.
 
Vraagje: moeten er bij aanvang van je logboek ook foto's worden geplaatst? Anders kun je de progressie immers niet beoordelen.
In de openingspost van de log moet een startfoto geplaatst worden. Dit moet binnen de eerste week na het starten met loggen.
 
Vraagje: moeten er bij aanvang van je logboek ook foto's worden geplaatst? Anders kun je de progressie immers niet beoordelen.
Lezen.

In de openingspost van de log moet een startfoto geplaatst worden. Dit moet binnen de eerste week na het starten met loggen.
 
Is hier aangeven dat ik mezelf inschrijf voldoende of moet ik nog ergens iets aanklikken?
 
Hoe gaat dat eigenlijk? Moet je op voorhand aangeven wanneer je start en wanneer je eindigd? Of kun je gewoon starten en dan bij nog niet tevreden de boel uitstellen tot wel tevreden? :thinking:
 
Ik maak mij meer zorgen om vrouwen en moderators:p:D
 
Nou hierbij mijn aanmelding dan, ik ga deze week de log openen en maandag starten
 
Poll toegevoegd.
 
Ik twijfel even of ik mee ga doen. Het zou namelijk maar zo kunnen dat ik in een 9 maanden lange bulk terecht kom :eyes:

Ik wacht even tot het einde vd maand af!
 
Ik twijfel even of ik mee ga doen. Het zou namelijk maar zo kunnen dat ik in een 9 maanden lange bulk terecht kom :eyes:

Ik wacht even tot het einde vd maand af!

Bende gij stout geweest ofwa
 
Dus iemand die de prijzenkast vol heeft, stuurt wat fotos van laatste wedstrijd-voorbereiding op en klaar is kees:goodidea::superman:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven