MuscleMeat

Peiling Inschrijven Fotowedstrijd 2020 (1 bezoeker)

LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?


  • Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe dus alsnog mee ;). Heb wel m’n bedenkingen, kennelijk kunnen ‘wedstrijd’ ervaren mensen meedoen, dit vind ik nog steeds niet kunnen omdat het dan een (te) oneerlijke competitie wordt. Geldt ook voor AAS gebruikers maar ik begrijp ondertussen dat ik tot de minderheid behoor op dit forum (natty) dus het zij zo.
Genoeg natty's in de contest hoor. Bij mijn weten zijn er slechts drie niet natty (BB_ , Strive4muscle en mucci).
 
Hoezo is het oneerlijk als je een wedstrijd hebt gedaan? Ik denk iemand die 10 jaar blast cruised meer voordeel heeft dan iemand die 1x een wedstrijdje heeft gedaan en natty is.

Klopt, als je het zo stelt wel ja. Maar dan nog kent iemand met podium ervaring meer ‘Ins & outs’ dan een reguliere hobby-sporter a.k.a. ik.

het is ook geen verwijt naar iemand maar mijn mening. En die wilde ik wel ff kwijt alvorens ik mee doe aan de contest. That’s all.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Klopt, als je het zo stelt wel ja. Maar dan nog kent iemand met podium ervaring meer ‘Ins & outs’ dan een reguliere hobby-sporter a.k.a. ik.

het is ook geen verwijt naar iemand maar mijn mening. En die wilde ik wel ff kwijt alvorens ik mee doe aan de contest. That’s all.
Maar jij wou toch gaan kuren ?
 
Maar jij wou toch gaan kuren ?

klopt. In de toekomst wil ik dit op z’n minst proberen. Maar niet nu of op korte termijn. Eerst mijn natuurlijke grenzen opzoeken zoals het advies van veel ervaringsdeskundigen hier ook.
 
klopt. In de toekomst wil ik dit op z’n minst proberen. Maar niet nu of op korte termijn. Eerst mijn natuurlijke grenzen opzoeken zoals het advies van veel ervaringsdeskundigen hier ook.
Verstandige keuze maat doe het oe nie na.
 
klopt. In de toekomst wil ik dit op z’n minst proberen. Maar niet nu of op korte termijn. Eerst mijn natuurlijke grenzen opzoeken zoals het advies van veel ervaringsdeskundigen hier ook.
Dat je er nu al aan denkt is niet echt korte termijn meer denk ik :o Natuurlijke grenzen duurt ook enkele jaren om te bereiken en de meesten die echt tot het max gaan zullen er naar mijn weten niet echt aan denken de eerste jaren dat ze trainen.
 
Dat je er nu al aan denkt is niet echt korte termijn meer denk ik :o Natuurlijke grenzen duurt ook enkele jaren om te bereiken en de meesten die echt tot het max gaan zullen er naar mijn weten niet echt aan denken de eerste jaren dat ze trainen.

Tijdsbeving is voor iedereen anders hè ;) maar ik ben geen 18 meer dus sommige zaken zijn voor mij minder relevant als de jongere garde waar ik jou ook onder schaar.
 
d. Verplichte poses:
  1. Front pose incl. bovenlichaam en benen.
  2. Side pose incl. bovenlichaam en benen.
  3. Back pose incl. bovemlichaam en benen.
  4. Eigen keuze.
Duidelijke foto's en in kleur.
wovano Moeten de eerste drie verplichte poses verder nog aan bepaalde voorwaarden voldoen qua houding?
 
wovano Moeten de eerste drie verplichte poses verder nog aan bepaalde voorwaarden voldoen qua houding?
Front poses: most muscular, front double biceps, front lat spread, abs and thighs
Side poses: side chest, side triceps
Back poses: back double biceps, back lat spread

Verder heb je nog de quarter turn poses die je ook mag doen voor een front, side of back pose.
 
Front poses: most muscular, front double biceps, front lat spread, abs and thighs
Side poses: side chest, side triceps
Back poses: back double biceps, back lat spread

Verder heb je nog de quarter turn poses die je ook mag doen voor een front, side of back pose.
Waarom zijn Classic BB en Classic Physique Poses niet toegestaan? Er zijn meer categorieën dan gewoon BB.
 
Waarom zijn Classic BB en Classic Physique Poses niet toegestaan? Er zijn meer categorieën dan gewoon BB.
Je hebt ook nog een eigen keuze;)
 
Front poses: most muscular, front double biceps, front lat spread, abs and thighs
Side poses: side chest, side triceps
Back poses: back double biceps, back lat spread

Verder heb je nog de quarter turn poses die je ook mag doen voor een front, side of back pose.
Moet je die allemaal doen of mag je van elk een kiezen
 
nee hoor ,er zijn hier nog altijd meer natty 's dan juice monkeys ,alleen zijn die laatste wat nadrukkelijker aanwezig (tijdens de blast dan) en echte veteranen/toppers op wedstrijdgebied heb je hier niet ,enkel wat jongens die 1 of 2 beginnerswedstrijden hebben gedaan (in het land der blinden is een oog koning)

om alles een beetje in perspectief te plaatsen ,ik voelde me en was pas na 20 officiële kickboks partijen een beetje ervaren,
dan is 1 of 2 wedstrijdjes in een beginnersklasse BB natuurlijk niets, net zoals iemand die 1 keer N-klasse vecht

Halloooohooooo!!! :wave:
 
Je hebt ook nog een eigen keuze;)
Ik kom er sowieso wel uit, was toch wel van plan één van deze te doen, maar heb nog niet geoefend.
 
Vandaag is de laatste dag waarop kan worden ingeschreven. Onderstaand zie ik er nog veel tussen staan die dat zijn vergeten:

dbb.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven