AndroidHealthClinic

Peiling Inschrijven Fotowedstrijd 2020 (1 bezoeker)

LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?


  • Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet jij je niet voordoen als een 18jarige student en aan de zuip :p
FB_IMG_1593502711922.jpg
 
Is hier eigenlijk antwoord op? ???
Ja, je mocht tot en met augustus zelf bepalen wanneer je ging loggen. Maar moest wel 2 maanden aan een stuk door dacht ik? Maar ik bedoel als je op vakantie gaat kan je ook gewoon 1 keer per week posten dat de vakantie prima is en hoe het eten gaat en dan voldoe je ook aan het 1x per week loggen.
 
Jokes on you snitch. In het begin waren er wat onduidelijkheden. Zodoende staan er meer mensen tussen waaronder ik. :p

Waarom dan stemmen als het je niet duidelijk is ?
En die onduidelijkheid is toch opgelost, dus waar zijn die fanatieke builders?
Snitchen kan alleen maar als er iets te snitchen is, iedereen die een beetje mee leest in dit topic leest hetzelfde en blijft met dezelfde vraag zitten.
Waar zijn alle stemmers gebleven ?
 
Waarom dan stemmen als het je niet duidelijk is ?
En die onduidelijkheid is toch opgelost, dus waar zijn die fanatieke builders?
Snitchen kan alleen maar als er iets te snitchen is, iedereen die een beetje mee leest in dit topic leest hetzelfde en blijft met dezelfde vraag zitten.
Waar zijn alle stemmers gebleven ?
Ik zou een beetje naar boven scrollen en op zoek gaan naar mijn laatste post, dan begrijp je het wellicht beter.
 
Ik heb net als ThaWasteland gestemd zonder te hebben gelezen dat je alleen mag stemmen als je meedoet, sterker nog ik weert voor 99% zeker dat dat er nog niet stond toen ik stemde. Middels PB heb ik daar over gesproken en gevraagd of er in de log het forum gekeken kan worden of de titel is aangepast na het plaatsen van dit topic.
 
Ik heb net als ThaWasteland gestemd zonder te hebben gelezen dat je alleen mag stemmen als je meedoet, sterker nog ik weert voor 99% zeker dat dat er nog niet stond toen ik stemde. Middels PB heb ik daar over gesproken en gevraagd of er in de log het forum gekeken kan worden of de titel is aangepast na het plaatsen van dit topic.
Ik heb die poll geplaatst en meteen zoals het er nu staat ;)
maar goed, het boeit nu verder niet meer want niemand kon toen weten dat de sportscholen voor 3,5 maand zouden gaan sluiten. En zonder te kunnen trainen kun je moeilijk deelnemen aan een bodybuilding contest.
 
Ik heb die poll geplaatst en meteen zoals het er nu staat ;)
maar goed, het boeit nu verder niet meer want niemand kon toen weten dat de sportscholen voor 3,5 maand zouden gaan sluiten. En zonder te kunnen trainen kun je moeilijk deelnemen aan een bodybuilding contest.
Dan heb ik er gewoon overheen gelezen en je stem verwijderen is volgens mijn ook niet mogelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven