AndroidHealthClinic

Peiling Inschrijven Fotowedstrijd 2020 (1 bezoeker)

LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?


  • Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja... helaas had niemand het voorzien dat de sportscholen 3,5 maand zouden gaan sluiten ;)
Fair point.
Desalniettemin toch gaaf dat de contest op dit moment 20 deelnemers heeft! Meer dan ooit denk ik?
 
Ben ik te laat om me in te schrijven?
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
of is dat vals spelen ?

Heel bodybuilding draait om illusie.
Met wat voor middelen dan ook er zo goed mogelijk uitzien (licht, angle, tan, olie, crème in jouw geval etc)
Een crème voor de huid is dan wel het laatste wat als valsspelen wordt gezien.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel voor de reactie. Conclusie het kan dus. Ik ben zelf meer van de afdeling naturel. What You see is what You get afdeling. Dit voelt voor mij mij al als een grensgevalletje. Je wilt ook niet later op een meeting mensen tegenkomen en dat het dan in het echt tegenvalt. Maar dat zal aan mij liggen.
De meesten trainer hier niet, dus je zal er altijd beter uit zien.
 
Voor welke datum moeten de foto’s ingeleverd zijn?

Nog steeds eind augustus of is dit verplaatst naar september i.v.m. de Corona maatregelen?
 
Voor welke datum moeten de foto’s ingeleverd zijn?

Nog steeds eind augustus of is dit verplaatst naar september i.v.m. de Corona maatregelen?
Gewoon de datum zoals vermeld staat.
 
Ik zie trouwens best veel totaal verwaarloosde contest-logs die al weken of zelfs maanden niet meer zijn geüpdatet door de TS. Wat gebeurt hiermee?
 
Ik trouwens best veel totaal verwaarloosde contest-logs die al weken of zelfs maanden niet meer zijn geüpdatet door de TS. Wat gebeurt hiermee?
Is andere jaren ook wel wat, maar er zijn er nu idd wel enkele die al maanden niet meer online zijn geweest....
 
Kan je ook fotos gebruiken van de piek van je shape want deze was voor mij een paar weken terug .. tenzij ik nu heel aggressief ga cutten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven