Fitness Seller

Aankondiging Inschrijven Powerlift contest 2021 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een beter idee, de lockdown verkorten naar 1 week.
Donald Trump Lol GIF by Jeff Dunham
 
Hoeveel van die mensen kunnen nu nog zoals BB_ zei nog mooie "PR'tje scoren speciaal voor hun eigen 🥰😍😜🤪😂🙂🥳😇"? Wacht gewoon ff tot het leuk is en op kracht kan trainen en maak desnoods als vervanging een contest om zo weinig mogelijk shape te verliezen zonder prijzen als je toch persé met een wedstrijd wilt meedoen (voor jezelf uiteraard, want dat kan niet in een normale log)
Probeer dit zelf ff in 1 adem hardop op te lezen
 
Heb je daar nog beelden van?

Maar omdat je zo'n scheidsrechter bent geweest zal ik ook normaal antwoord. Nooit echte wedstrijd gedaan, wel op het punt om vorig jaar mee te doen maar was te laat (en had nog geen suit enzo). En dit jaar geskipt omdat ik niet tegen 23 jarigen wil liften.
 

Maar omdat je zo'n scheidsrechter bent geweest zal ik ook normaal antwoord. Nooit echte wedstrijd gedaan, wel op het punt om vorig jaar mee te doen maar was te laat (en had nog geen suit enzo). En dit jaar geskipt omdat ik niet tegen 23 jarigen wil liften.

Why am I not supprised... Ik vind jou foh real één van de grootste jankbakken die ik ken. Misschien irl niet, want daar barst het van de jankbakken. Op een forum kun je jezelf echter minder jankerig voor doen en zelfs daar ben je een bizarre crybaby...
 
Why am I not supprised... Ik vind jou foh real één van de grootste jankbakken die ik ken. Misschien irl niet, want daar barst het van de jankbakken. Op een forum kun je jezelf echter minder jankerig voor doen en zelfs daar ben je een bizarre crybaby...
Lekker bezig Dominique
 
Lekker bezig Dominique
Dit soort mensen laat me bijna terug verlangen naar de tijd dat mijn discussies met jou waren Sven. Ik vond jou een kuurhomo maar tenminste geen zwakke jankbak :roflol:
 
Dit soort mensen laat me bijna terug verlangen naar de tijd dat mijn discussies met jou waren Sven. Ik vond jou een kuurhomo maar tenminste geen zwakke jankbak :roflol:
Jij hebt nu wel tijd over voor een boek?
 
Why am I not supprised... Ik vind jou foh real één van de grootste jankbakken die ik ken. Misschien irl niet, want daar barst het van de jankbakken. Op een forum kun je jezelf echter minder jankerig voor doen en zelfs daar ben je een bizarre crybaby...
Ik compenseer dan de jankmeter :) Met alle keyboardwarriors hier.. :aai: En ik ben benieuwd waarover ik zo jank? Omdat ik je geen gelijk gaf over het contest? Ouhhhh snowie toch. Of omdat ik zogezegd niks heb om te leven? Nouwwww jij bent mijn enige reden om te leven <3
 
Omdat je geen wedstrijden wil doen tegen 23 jarigen. Ik ga nu nog serieus reageren ook nog. Als je van plan bent om pas een wedstrijd mee te doen als je kan winnen, dan ben je stom bezig. De 1e (paar) keer is het best mogelijk dat je ondanks alles suckt namelijk. Op zo'n corona online shit als dit valt het nog wel mee denk ik, maar op een echt plankier/ring/mat/veld/whatever is alles anders dan in de gym/dojo/etc. Een 180 squat is prima voor een (niet heel zware) 18 jarige, maar ik ben benieuwd of je dat ook gedaan kreeg op IPF regels, in een vreemde omgeving, wanneer je moet (in plaats van wanneer je wil), na een weging, etc. etc. Bij judo (waar ik in coach) is dit nog veel erger. Daarom laat ik 1e jaars (in jou geval dus in de -23 powerlifting) juist al een paar keer mee doen op grote toernooien; zodat wanneer ze tot de kanshebbers behoren (qua skills) ze niet onder de indruk zijn van de omgeving, het belang van de contest, etc.

Daarnaast heb je overal wel erg veel noten op je zang voor zo'n jong ventje. En keyboard warriors? De helft van de mensen hier (Bokito, Rock of Ages, Lloydattoni, wovano, sanca, camelus, etc.) hebben op van allerlei manieren gecompete (strongman, powerlifting, bodybuilding) en bijna iedereen hier weet van elkaar wie ze zijn irl. Dus ik snap niet goed wie jij als keyboard warrior ziet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven