AndroidHealthClinic

Aankondiging Inschrijven Powerlift contest 2021 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij deze doe ik ook mee en start ik mijn logje vandaag :)
cool man :) Ik ga je sowieso volgen. Mij heeft het in ieder geval geholpen om een beetje extra "vuur" in mijn trainingen aan te wakkeren :)
 
cool man :) Ik ga je sowieso volgen. Mij heeft het in ieder geval geholpen om een beetje extra "vuur" in mijn trainingen aan te wakkeren :)
Thanks! Ik probeer ik de meesten te volgen :) Inderdaad een beetje extra motivatie om te blijven gaan!
 
Gaat de contest eigenlijk nog door met die verlengingen etc.?
 
Gaat de contest eigenlijk nog door met die verlengingen etc.?
Ja maar ik ga de datum weer opschuiven. We gaan in elk geval niet beginnen voor de gyms open zijn.
 
Ja maar ik ga de datum weer opschuiven. We gaan in elk geval niet beginnen voor de gyms open zijn.
Ook nog even extra tijd om terug op niveau te komen? 🥺 (En voor de Belgen uiteraard extra, want extra lange lockdown)
 
Ook nog even extra tijd om terug op niveau te komen? 🥺 (En voor de Belgen uiteraard extra, want extra lange lockdown)
Ik heb de inschrijfdatum verplaatst naar 28-02 nu. En vanaf dat punt heb je 12 weken de tijd. Mits de gyms weer open zijn.
 
Ach , PL'ers merken toch niet zoveel van die verlenging , gewoon een extra setje.
FB_IMG_1610808026779.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven