XXL Nutrition

Aankondiging Inschrijven Powerlift contest 2021 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe mee mits de sportscholen (binnen of buiten) dan toegankelijk zijn!
 
Ik doe mee mits de sportscholen (binnen of buiten) dan toegankelijk zijn!
Buiten zijn ze toch al toegankelijk? Helaas met maar 2 personen + 1 trainer.
 
Buiten zijn ze toch al toegankelijk? Helaas met maar 2 personen + 1 trainer.
Hoe vaak moet je nog jan en allemal kleine sneertjes geven van hoe goed jij het hebt dat je gym open is? Gyms zijn niet open.
 
Hoe vaak moet je nog jan en allemal kleine sneertjes geven van hoe goed jij het hebt dat je gym open is? Gyms zijn niet open.
Niet alleen mijn gym, maar in Nederland in het algemeen. Ik zie overal buiten tenten e.d. staan. Ook elders. In België is het wellicht een ander verhaal.
 
Buiten zijn ze toch al toegankelijk? Helaas met maar 2 personen + 1 trainer.

Ik kan momenteel wel met max 8 man trainen, voor 2 uurtjes per week.
Meer mensen hebben die optie niet dan wel denk ik & zullen dr geen ander abbo voor nemen.
 
Dat jouw gym dat toevallig doet wil niet zeggen dat elke gym zo gek is.
Heus niet elke, maar bij mijn gym in de buurt zijn er alleen al 5 die dit hebben, dus het zou toevallig zijn als elders in land dit helemaal niet is . Ik doelde meer op dat het wel mocht en er 'binnen of buiten' gezegd werd.
IMG_20210117_215948.jpg
 
Ik kan momenteel wel met max 8 man trainen, voor 2 uurtjes per week.
Meer mensen hebben die optie niet dan wel denk ik & zullen dr geen ander abbo voor nemen.
Ik zou er meteen een abonnement voor nemen als een gym in mijn buurt dat zou hebben
 
Niet alleen mijn gym, maar in Nederland in het algemeen. Ik zie overal buiten tenten e.d. staan. Ook elders. In België is het wellicht een ander verhaal.
Iron house in Utrecht gaat aankomende week ook open.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik kan momenteel wel met max 8 man trainen, voor 2 uurtjes per week.
Meer mensen hebben die optie niet dan wel denk ik & zullen dr geen ander abbo voor nemen.
Waar komt die 8 vandaan? Of is dat underground:p
 
Ik snap trouwens best dat het uitgesteld is, maar ben wel bang dat we er over 3 weken niet vanaf zijn. Mocht er iemand in de buurt van Breda wonen, PM maar, dan laat ik weten waar je kunt trainen. Waarschijnlijk moet je wel lid worden.
 
Niet alleen mijn gym, maar in Nederland in het algemeen. Ik zie overal buiten tenten e.d. staan. Ook elders. In België is het wellicht een ander verhaal.
Oh oké, tja zolang ik wovano niet in een gym zie trainen ga ik er vanuit dat er geen gym open is, buiten dat speciaal geval bij jou dan.
België alles dicht, ook niks buiten. Enkel PT mag, maar niet in de gym (denk ik).
 
Waar komt die 8 vandaan? Of is dat underground:p
Ze gaan dan denk ik van een oppervlakte uit waarbij je met max 8 man 1,5m afstand kunt houden.
Organisatie heeft nadrukkelijk vermeld dat je niet samen mag staan en dus ook niet elkaar spotten, ook niet uit hetzelfde huishouden.
Is zo'n partytent waaronder materiaal staat trouwens.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210117_221927.jpg
    Screenshot_20210117_221927.jpg
    134,9 KB · Weergaven: 98
Ze gaan dan denk ik van een oppervlakte uit waarbij je met max 8 man 1,5m afstand kunt houden.
Organisatie heeft nadrukkelijk vermeld dat je niet samen mag staan en dus ook niet elkaar spotten, ook niet uit hetzelfde huishouden.
Is zo'n partytent waaronder materiaal staat trouwens.
Oke, soepel. In principe geldt dan nog dat het eigenlijk 2+1 personen is, maar ik merkte vorige lockdown al dat beleid per gemeente verschilt.
 
Oke, soepel. In principe geldt dan nog dat het eigenlijk 2+1 personen is, maar ik merkte vorige lockdown al dat beleid per gemeente verschilt.

Ja hier is een aantal weken terug nog specifiek controle van de gemeente op geweest, bleek in orde :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Beste deelnemers en leden,

Aangezien de jaarlijkse Big-T memorial contest weer op de planning staat, hebben we besloten de powerlift contest te verplaatsen naar het najaar. Hier volgt later meer informatie over, maar hij zal gaan plaatsvinden in de periode oktober t/m december.

Er mag gewoon doorgegaan worden met loggen, of je mag je oude log weer heropenen. Stuur mij even een dm met de linkjes van je logs die je (tijdelijk) geopend of gesloten wil hebben.

Aankondiging van de Big-T memorial contest volgt zo spoedig mogelijk. Ik kan alvast melden dat dit wel een andere opzet zal zijn dan normaal.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven