XXL Nutrition

Aankondiging Inschrijvingen Dames Fotowedstrijd 2013 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl en Sport (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook lekker uitgeslapen vandaag, met een vol buikje en een super voldaan gevoel... het leven is goed soms :D :) ;)

Heb gisteren ook een top dag gehad met jullie! Vond het erg gezellig en leuk om jullie ook IRL te ontmoeten en beter te leren kennen. :) En de foto's... ik heb een beetje wat gezien toen XXLtje ze op de computer downloadde en... :D Wacht maar! :D:D:D

Bedankt XXLtje! :)
 
Klopt het dat er maar 4 foto's in de zip-file zitten? Omdat er bij staat dat er ook nog eens 4 'verkleind en in de juiste kleurruimte voor geberuik op het web.' bij moeten zitten.
 
Klopt het dat er maar 4 foto's in de zip-file zitten? Omdat er bij staat dat er ook nog eens 4 'verkleind en in de juiste kleurruimte voor geberuik op het web.' bij moeten zitten.

Als het goed is zou je er 8 moeten hebben AbFab, 4 foto's idd, maar elk dubbel.
1x groot, en 1x klein en in sRGB

Heb jij enkel de grote door gekregen ?
kijk even bij de afmetingen, dan weet ik welke je hebt. (kleine zijn aan de langste zijde 800px)
 
2400x3800px ofzo

En de groepsfoto? Die vond ik wel leuk :D
 
Ik heb ook enkel de 4 kleine (met langste zijde 800px) en de collage (totaal 986 kb)

ja die groepsfoto zou ook leuk zijn ja. :)
 
Zie ben ik bang al wat er mis is gegaan,... Wetransfer heeft enkel de eerst geselecteerde erkend omdat de andere welliswaar een andere afmeting hebben, maar dezelfde bestandsnaam.

Stuur je de grote gelijk na Marina!

@Marieke en Poison,..
Welke hebben jullie ontvangen ?
 
Done. :D
Heb net mijn collage ingestuurd.....wel veel getwijfeld... maar goed heb gezegd ik doe mee dus zet ik nu ook door.

"May the best woman win! "

edit: Ik krijg de mail steeds terug... :( Krijg steeds de melding: Recipient address rejected: User Unknown

zie nu net dat bij de mannen contest staat dbbcontest13@telenet.be en niet dbbcontest2013@telenet.be zoals hier bij de dames staat. Heb hem nu naar het eerste adres gestuurd. Hopelijk gaat het nu wel goed.
 
Laatst bewerkt:
Done. :D
Heb net mijn collage ingestuurd.....wel veel getwijfeld... maar goed heb gezegd ik doe mee dus zet ik nu ook door.

"May the best woman win! "


stoertje!!! toppertje ben je!
 
Spannendddd.
 
Knoop doorgehakt, ik trek me terug. Succes ladies!
 
Dames, ik heb er een beetje de pest in. Met alle respect voor iedereen die niets hoeft te bewijzen en iedereen die dit voor zichzelf heeft gedaan en dapper tot het eind heeft volgehouden... maar nu zijn we met z'n 4'en over, waarvan 3 dus zeker prijs hebben. Ik weet niet hoe jullie hierover denken, maar ik schaam me dood. Ik moet de directie van de board gelijk geven dat ze de dames niet meer serieus nemen en geen poging meer doen de jaarlijkse contest ook voor ons te organiseren. Ik moet ze gelijk geven dat ze zeggen: als jullie echt serieus zijn, organiseer het zelf maar. En de boardsponsors die de leuke, gulle prijzen beschikbaar hebben gesteld... ik kan me voorstellen dat ze zich bedonderd voelen.

Ik vind in ieder geval dat dit geen contest meer te noemen valt en heb sterk de neiging om de boel dan al helemaal af te blazen. Ben benieuwd hoe jullie erover denken?
 
Dames, ik heb er een beetje de pest in. Met alle respect voor iedereen die niets hoeft te bewijzen en iedereen die dit voor zichzelf heeft gedaan en dapper tot het eind heeft volgehouden... maar nu zijn we met z'n 4'en over, waarvan 3 dus zeker prijs hebben. Ik weet niet hoe jullie hierover denken, maar ik schaam me dood. Ik moet de directie van de board gelijk geven dat ze de dames niet meer serieus nemen en geen poging meer doen de jaarlijkse contest ook voor ons te organiseren. Ik moet ze gelijk geven dat ze zeggen: als jullie echt serieus zijn, organiseer het zelf maar. En de boardsponsors die de leuke, gulle prijzen beschikbaar hebben gesteld... ik kan me voorstellen dat ze zich bedonderd voelen.

Ik vind in ieder geval dat dit geen contest meer te noemen valt en heb sterk de neiging om de boel dan al helemaal af te blazen. Ben benieuwd hoe jullie erover denken?
Ik vind het echt ontzettend jammer.. maar geef je wel gelijk....ik had het graag anders gezien... :(
Vind het zo lullig voor je ook.. je hebt zo je best gedaan...
 
Laatst bewerkt:
Ja zo denken de sponsoren ook van dit was laatste keer.
 
Zeker jammer. Maar gelijk heb je. Zo niet echt een contest meer.
 
:( :( zou t echt jammer vinden maar ik snap het wel....

misschien een idee om met de sponsors even te overleggen? Anders de prijzen wat kleiner maken ofzo?
 
Laatst bewerkt:
:( jammer. Heel jammer..
 
Vind het ook echt rot voor XXL-tje die gisteren ons zo goed ontvangen heeft en zoveel moeite heeft gestopt in onze foto's. En dan nog het bewerken samen met Missnuke...
 
Wat zouden jullie ervan vinden als we gewoon de foto's plaatsen en de stemming houden, maar van de prijzen afzien?
 
Waarom verdelen jullie de prijzen niet eerlijk over de deelnemers en gooi de foto's voor de eer er op
Je hebt toch zeker niet al die tijd voor Jan L.. Gewerkt aan je fysiek
Terug trekken op de laatste dag is ook wel heel jammer....
Iedereen die mee doet aan een wedstrijd verdient respect maar helaas kan er maar 1 winnen... En dan wat is dat winnen dan waard? Je hebt toch mee gedaan voor je zelf?
Dus gewoon door gaan en de prijzen verdelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven