XXL Nutrition

*!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Belangrijk: lees alles zorgvuldig door vóór je jezelf aanmeldt!

1. Voorwaarden en reglement
  • Minimum leeftijd 14 jaar, maximum leeftijd 40 jaar.
  • Tenminste 3 maanden lidmaatschap bij dit forum.
  • Tenminste 80 posts geplaatst waarvan tenminste 40 in 2008.
  • Kandidaten hebben nog niet deelgenomen aan IFBB/pro wedstrijden, en hebben maximaal aan één amateur wedstrijd deelgenomen.
  • Minimaal 20 deelnemers.
  • Je moet recente foto's versturen, dit wil zeggen NA deze aankondiging geschoten (zie 'Belangrijke deelnemingsvoorwaarden' onderin deze post voor meer details).
  • Elke vorm van oneerlijkheid wordt bestraft met diskwalificatie en 4 strafpunten!
2. Wanneer, waar en hoe?

Deze fotowedstrijd gaat door op 15 Juli 2008 in de [Link niet meer beschikbaar]. Alle leden van dit forum kunnen stemmen op de verschillende deelnemers. De stemming duurt precies één week. De deelnemer met de hoogste score zal, na het controleren van de eerlijkheid van de punten, door de forumleiding aangeduid worden als winnaar.

3. Welke prijzen zijn er te winnen?

Omdat er dit jaar 3 sponsors zijn (Fitness Seller, Bodylab en DBB zelf) zijn er zéér mooie prijzen te winnen voor de winnaars!

1ste Plaats - Totaal van 500 euro
  • Waardebon Fitness Seller € 200
    <br />
  • Bodylab Whey Pro 2.3 kg twv € 42.95
  • Protein shake 2 kg twv € 49.95
  • CEE Pro 400 gram twv € 29.95
  • Nitro Pro 280 gram twv € 29.95
  • Multi Pro 120 tabl twv € 17.95
  • Cell BuilderPro 680 gram twv € 39.95
  • HMB Pro 120 caps twv € 24.95
  • BCAA Pro 120 caps twv € 19.95
    <br />
  • Elite Lidmaatschap Onbeperkt twv € 39.95
  • 5000 Karma punten
2de Plaats - Totaal van 275 euro
  • Waardebon Fitness Seller € 125
    <br />
  • Bodylab Whey Pro 2.3 kg twv € 42.95
  • Protein shake 2 kg twv € 49.95
  • CEE Pro 400 gram twv € 29.95
  • Nitro Pro 280 gram twv € 29.95
    <br />
  • 2500 Karma punten
3de Plaats - Totaal van 175 euro
  • Waardebon Fitness Seller € 75
    <br />
  • Bodylab Whey Pro 2.3 kg twv € 42.95
  • Protein shake 2 kg twv € 49.95
    <br />
  • 1000 Karma punten
Het bekendmaken van de winnaars en de prijsuitreiking vindt plaats op één (1) Augustus 2008.

4. Hoe kan ik deelnemen?

Je hebt tijd tot 13 Juli om in je best mogelijke shape te komen! Stuur ons dan één foto met daarop een collage van je beste poses, er mogen maximaal vier (4) poses op de foto staan. Het mag ook gewoon één pose zijn, maar de foto moet in elk geval groot en duidelijk zijn.

Belangrijke deelnemingsvoorwaarden:
  • De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn
  • Op de foto moet een A4tje te zien zijn met daarop "DBB Foto Contest 2008" (tenzij je gezicht bekend is op DBB)
  • Wij moeten jouw foto plus daarbij je forumnaam, een kort verhaal en je persoonlijke body stats ten laatste binnen hebben voor 13 Juli, 18:00 ('s avonds).
Het adres om je foto en info naartoe te sturen is: contest2008@telenet.be.

Eventuele vragen over de wedstrijd of het reglement kan je kwijt in dit topic.

Alvast succes aan de deelnemers! :lifter:

5. Veel gestelde vragen:

V: Is de wedstrijd alleen voor naturals?
A: Nee, we kunnen geen tests doen dus iedereen mag meedoen.

V: Mag ik alvast inschrijven, ook al heb ik nog geen foto?
A: Dat mag zeker, we moedigen dit zelfs aan! Stuur later dan wel tijdig je foto.

V: Zijn er leeftijdsklassen?
A: Nee, iedereen tussen 14 en 40 kan meedoen, men kijkt eerder naar prestatie in verhouding tot leeftijd in deze contest.
 
mag je gewoon mee doen als je al AAS gebruikt hebt ?
want er zitten hier ook mensen die hebben AAS gebruikt maar nog nooit een wedstrijd hebben gedraaid.
 
mag je gewoon mee doen als je al AAS gebruikt hebt ?
want er zitten hier ook mensen die hebben AAS gebruikt maar nog nooit een wedstrijd hebben gedraaid.
Het spreekt voor zich dat dit niet te controleren valt. Er bestaat bijgevolg dus ook geen regel voor. Het antwoord op je vraag is dus: ja.
 
Het spreekt voor zich dat dit niet te controleren valt. Er bestaat bijgevolg dus ook geen regel voor. Het antwoord op je vraag is dus: ja.

oke:cool:
 
Leuk! Ik kijk er al weer nar uit! Laat ik eerst nog een paar jaar trainen voordat ik meedoe:p

Wel huge prijzen, het is de moeite!
 
edit
 
Laatst bewerkt:
hmm heeft weinig zin voor mij,ga pas in juni cutten
 
Cool! Ik ga m'n best doen om er scherp en massive uit te zien voor die datum.
 
mooi initiatief! vind het echt spijtig dat school voorrang heeft :(
 
Leuk! wat een prijzen :D succes iedereen die mee gaat doen!
 
ik ga dit jaar mogelijk meedoen, als de cut nog wat meevalt.
Ik heb nog 6 weken om in vorm te komen, daarna heeft school voorrang.
 
Leuk initiatief, en count me in. Zal vermoedelijk geen schijn van kans (tegen sommige :p) maken, maar dat mag de pret niet drukken.
 
Kan je je ook alvast laten inschrijven, of geldt je deelname pas wanneer je foto's hebt opgestuurd?
Aangezien er een maximum is van 30, je weet maar nooit met al die nieuwe mensen op het forum :)
 
ik denk dat ik dit jaar ook eens mee doe, kijken hoe ver ik kom:P ben nu toch aan het cutten dus dat komt mooi uit :D

ZEER mooie prijzen btw!
 
Kan je je ook alvast laten inschrijven, of geldt je deelname pas wanneer je foto's hebt opgestuurd?
Aangezien er een maximum is van 30, je weet maar nooit met al die nieuwe mensen op het forum :)
Ja, maar wie een foto heeft verstuurd krijgt dan wel voorrang zodra we aan 30 deelnemers zouden zitten. Maar zo'n vaart zal het niet lopen denk ik, hoewel je weet nooit natuurlijk :)
 
Ja, maar wie een foto heeft verstuurd krijgt dan wel voorrang zodra we aan 30 deelnemers zouden zitten. Maar zo'n vaart zal het niet lopen denk ik, hoewel je weet nooit natuurlijk :)

Nou bij deze wil ik dan meedoen, of moet ik dan ook een mailtje sturen?
En tja als de 30 dan al bereikt zijn, pech gehad :cool:
 
Nog eerst een jaartje gainen voor mij, hopelijk is er volgend jaar weer zo'n contest
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven